باربی با حضور قهرمان WWE؛ حمایت قهرمان کشتی کج از جان سینا

لیو مورگان با حضور در اولین نمایش جان سینا در نقش باربی از او حمایت کرد. این فیلم به شدت مورد استقبال هواداران در سراسر دنیا قرار گرفت.
کدخبر (208308) | 24 تیر 1402 | ساعت 20:54
0 277
باربی با حضور قهرمان WWE؛ حمایت قهرمان کشتی کج از جان سینا
لیو مورگان با حضور در اولین نمایش جان سینا در نقش باربی از او حمایت کرد. این فیلم به شدت مورد استقبال هواداران در سراسر دنیا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آخرین حضور جان سینا در هالیوود، داستان یک باربی است که با اظهار نظرهای متعددی همراه شده. بعد از واکنش شدید دولت ویتنام در مورد فیلم، تعداد تماشاگرانی که به انتقاد از این فیلم پرداختند نیز افزایش یافت. البته حامیان سینا هم به شدت از این فیلم تعریف و تمجید می کنند.

نقش آفرینی لیو مورگان در فیلم باربی جان سینا

در این میان دنیای WWE هم آغوشش را برای استقبال از بازیگر این فیلم باز کرده است. سوپراستارهای WWE یعنی لیو مورگان، کاریون کراس و اسکارلت، در این رویداد جذاب حضور داشتند؛ هرچند که این لیو مورگان بود که تمام توجهات را به خودش جلب کرد. قهرمان سابق WWE SmackDown زنان، رویکرد متفاوتی را در اولین حضورش در دنیای سینما به نمایش گذاشت و عملکرد بی عیب و نقصی را در مقابل دیدگان تماشاگران ارائه کرده است. یک باربی که قهرمان WWE استمورگان با لباس دو تکه به رنگ های صورتی و آبی، از هیچ زیورآلاتی استفاده نکرده بود تا از درخشش شخصی اش نکاهد. او در عین حال کمربند قهرمانی تیم زنان WWE را به همراه خودش داشت و کمربند سفیدش او را جذاب تر کرده و بیش از پیش در کانون توجهات قرار داده بود. بعد از آن لیو مورگان در توئیتر درمورد لباسش که حسابی مخاطبان را تحت تاثیر قرار داده بود، جملاتی را نوشت:
این باربی، یک قهرمان WWE است.
البته او دیر از ظاهرش رونمایی کرد و قبل از آنکه او این توئیت را منتشر کند، هواداران تصاویر و لباسهای او را پیش از آن در اینترنت دیده بودند.

یک باربی که قهرمان WWE استجان سینا نقش یک پری دریایی را بازی می کند

لیو مورگان چه در زمان حضورش در WWE و چه بعد از آن، همواره یک چهره دوست داشتنی و پرطرفدار بود و توئیت های اخیر او نیز قلب بسیاری از هواداران را به دست آورده. هواداران نیز دائما در کامنتها به تعریف و تمجید از او می پردازند. او با حضور در اولین نمایش جان سینا در نقش باربی از او حمایت کرد. این فیلم به شدت مورد استقبال هواداران در سراسر دنیا قرار گرفت. جان سینا در این فیلم نقش یک پری دریایی را بازی خواهد کرد و هوادارانش بی صبرانه منتظر تماشای آن هستند. در روز 21 جولای است که اکثر آنها می توانند با تماشای فیلم جان سینا نظر واقعی شان را به اشتراک بگذارند. آخرین اخبار چهره های سینما

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...