تمرین چهره جنجالی شبکه‌های اجتماعی با قهرمانان UFC؛ مارک زاکربرگ برای دوئل با ایلان ماسک آماده می‌شود؟

مارک زاکربرگ به‌تازگی تصویری از خود در جوجیتسو منتشر کرده است.
کدخبر (208242) | 24 تیر 1402 | ساعت 17:45
0 234
تمرین چهره جنجالی شبکه‌های اجتماعی با قهرمانان UFC؛ مارک زاکربرگ برای دوئل با ایلان ماسک آماده می‌شود؟
مارک زاکربرگ به‌تازگی تصویری از خود در جوجیتسو منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، یکی از پیشگامان رسانه‌‌های اجتماعی و یکی از ثروتمندترین مردان جهان است. او اخیراً فعالیت خود را در دنیای ورزش‌های رزمی، به‌خصوص جوجیتسو برزیلی و ام ام ای، گسترش داده است. زاکربرگ در یکی از پست‌های اخیر اینستاگرامش، با اسرائیل آدسانیا و الکساندر ولکانوفسکی، قهرمانان یو اف سی، همراه شد و با آن‌ها تمرین کرد. تمرین چهره جنجالی شبکه‌های اجتماعی با قهرمانان UFC؛ مارک زاکربرگ برای دوئل با ایلان ماسک آماده می‌شود؟ 02مارک زاکربرگ پس از راه‌اندازی فیسبوک در یکی از اتاق‌‌های خوابگاه دانشگاه هاروارد در اوایل سال 2004، به شهرت رسید. این وب ‌سایت در میان کاربران بسیار محبوب شد و سبب شد تا زاکربرگ در سن 23 سالگی، یعنی سه سال پس از راه‌اندازی فیسبوک، به جوان‌ترین میلیاردر خودساخته دنیا تبدیل شود. در سال 2012، این پلتفرم تبدیل به اولین وب ‌سایتی شد که تعداد کاربرانش از یک میلیارد گذشت. زاکربرگ با خریداری و معرفی سایر پلتفرم‌های بسیار محبوب مانند اینستاگرام، به موفقیت‌های بیشتری رسید. در سال 2022، زاکربرگ در مصاحبه با جو روگان، گزارشگر معروف یو اف سی، درباره علاقه‌اش به جوجیتسو برزیلی صحبت کرد. او همچنین علاقه‌اش را به ام ام ای با دادن گزارش قابل توجهی از تمریناتش تحت نظر مربی‌اش نشان داد. حضور روزافزون زاکربرگ در جامعه ام ام ای باعث شد تا طرفداران درباره اینکه او واقعاً علاقه‌مند به این ورزش است یا نه، سؤالات زیادی بپرسند.

زاکربرگ و بدن ورزیده اش در تمرین با قهرمانان یو اف سی

آدسانیا در کپشن این پست نوشت:
هنگام تمرین با مارک، خبری از شوخی نیست. کار ما جدی است.
مارک زاکربرگ در اوایل سال جاری، به منظور ارائه شرکت واقعیت مجازی خود، مبارزه‌ای مجازی را با ولکانوفسکی برگزار کرده بود. دو ماه پیش، زاکربرگ با کسب دو مدال طلا و نقره‌ در اولین رقابت‌های جوجیتسو برزیلی خود، طرفداران را شگفت‌زده کرد. پس از این رویداد، او از این ورزش به‌دلیل کمک به سلامتی روان خود و فراهم کردن محیطی برای تخلیه ذات رقابتی خود قدردانی کرد. او حتی در ماه گذشته برای یک جلسه تمرین جوجیتسو برزیلی، به مایکی موسومسی، قهرمان برجسته دنیای جوجیتسو برزیلی، پیوست. مارک زاکربرگ در ماه گذشته، در روز یادبود سربازان جنگ، به انجام چالش سخت مورف پرداخت. این چالش شامل سه کیلومتر دو، 100 بارفیکس، 200 شنا و 300 اسکات به همراه یک جلیقه 10 کیلوگرمی بود.

مبارزه مارک زاکربرگ و ایلان ماسک

چند هفته پیش، زاکربرگ و ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و ثروتمندترین مرد جهان، با یکدیگر در فضای مجازی بحث کردند. در ادامه این بحث، ماسک ایده برگزاری یک مسابقه ام ام ای با زاکربرگ را در توئیتر مطرح کرد و او را به چالش کشید. زاکربرگ با استفاده از جمله معروف خبیب نورماگومدوف، مبارز ام ام ای، در برابر کانر مک گرگور، قهرمان سابق یو اف سی، به این چالش پاسخ داد و مسابقه را قبول کرد. ابتدا این ایده غیرمعمول به‌نظر می‌رسید اما دانا وایت تأیید کرد که مذاکرات جدی هستند و مسابقه بین زاکربرگ و ماسک ممکن است برگزار شود. مارک زاکربرگ چه با ایلان ماسک مبارزه کند یا خیر، با توجه به افرادی که او با آن‌ها تمرین می‌کند، مطمئناً ایلان ماسک را به چالش بزرگی خواهد کشید. آخرین اخبار هنرهای رزمی ترکیبی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...