جذاب و کاملا محتمل؛ در انتظار مبارزه جنجالی ایلان ماسک و مارک زاکربرگ باشید!

در آستانه برگزاری مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ قرار شده که ماسک تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر یکی از بزرگترین مبارزان تاریخ MMA برگزار کند: جورج سنت پیر!
کدخبر (200580) | 07 تیر 1402 | ساعت 14:27
0 158
جذاب و کاملا محتمل؛ در انتظار مبارزه جنجالی ایلان ماسک و مارک زاکربرگ باشید!
در آستانه برگزاری مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ قرار شده که ماسک تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر یکی از بزرگترین مبارزان تاریخ MMA برگزار کند: جورج سنت پیر!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هفته گذشته با انتشار یک خبر فضای اینترنت ناگهان منفجر شد: ایلان ماسک و مارک زاکربرگ قرار است با یکدیگر مبارزه کنند! این خبر پس از جدل‌های لفظی اخیر این دو ابرمیلیاردر دنیای تکنولوژی منتشر شد و گویا زاکربرگ و ماسک توافق کرده‌اند که در قالب یک مبارزه MMA با یکدیگر روبه‌رو شوند. موضوع مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ کاملا جدی است؛ تمرینات مالک تسلا زیر نظر جورج سنت پیتر

مبارزه غول های تکنولوژی: ایلان ماسک به مصاف مارک زاکربرگ می رود!

پس از انتشار این خبر، رئیس UFC، یعنی دانا وایت، سریعاً با هر دو نفر تماس تلفنی برقرار کرد و آن‌ها تأیید کردند که در این خصوص جدی هستند. وایت معتقد است که مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ تمام رکوردهای تاریخ مبارزات رزمی را از حیث میزان بیننده و درآمد جابه‌جا خواهد کرد. با این حال، شماری از طرفداران ام ام ای معتقدند که این یک مبارزه قلابی است و هدف از آن، تنها کسب پول است. اگرچه دانا وایت با این فرضیه مخالفت کرده است و حتی از همین حالا شروع به تبلیغ مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ نیز نموده است. جذاب و کاملا محتمل؛ در انتظار مبارزه جنجالی ایلان ماسک و مارک زاکربرگ باشید!  

مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در MMA!

قهرمان دسته سنگین وزن یو اف سی، یعنی جان جونز، نیز اعلام کرده است که در این مبارزه از زاکربرگ حمایت خواهد کرد. جونز حتی پیشنهاد داده است که تمرینات آماده‌سازی زاکربرگ نیز زیرنظر او انجام شود. ایلان ماسک نیز چنین پیشنهادی ازطرف نام‌های مشهوری نظیر خورخه ماسویدال، دومینیک کروز و هاسبولا دریافت کرده است. با این حال، ماسک در نهایت تصمیم گرفته که تمرینات خود را زیرنظر قهرمان سابق دسته ولترویت و میان وزن، یعنی جورج سنت پیر، دنبال کند. سنت پیر در روز شنبه در توئیتر نوشته بود:
جناب آقای ایلان ماسک! من یکی از طرفداران پروپاقرص شما هستم و برایم باعث بسی افتخار خواهد بود که در تمریناتتان برای مبارزه با زاکربرگ کمکتان کنم.
[gallery columns="2" size="publisher-lg" ids="200745,200744"] سه روز بعد از آن ایلان ماسک با پذیرش این پیشنهاد در توئیتر نوشت:
خیلی خب! بیا انجامش دهیم.
موضوع مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ کاملا جدی است؛ تمرینات مالک تسلا زیر نظر جورج سنت پیتر

جورج سنت پیر مربی ایلان ماسک می شود

عده زیادی از طرفداران ام ام ای معتقدند که جورج سنت پیر بزرگترین مبارز هنرهای رزمی ترکیبی در تمام دوران‌هاست. سنت پیر در دوران اوج خود، سلطان بلامنازع دسته ولترویت بود و توانسته بود مبارزانی چون نیت دیاز، جانی هندریکس، کارلوس کاندیت، مت هیوز و بی جی پن را شکست دهد. این مبارز کانادایی در نهایت در سال 2013 از رقابت حرفه‌ای خداحافظی کرد. هرچند چهار سال بعد دوباره به روی رینگ بازگشت و این‌بار قهرمان وقت دسته میان وزن یو اف سی، یعنی مایکل بیسپینگ، را در جریان UFC 217 شکست داد. این آخرین مبارزه جورج سنت پیتر بود و اسطوره اعلام کرده است که دیگر هرگز در هیچ مبارزه‌ای حاضر نخواهد بود. با این حال، انجام تمرینات در کنار ایلان ماسک ممکن است دوباره این مرد 42 ساله را وسوسه کند تا بار دیگر برروی رینگ هشت ضلعی ظاهر شود. موضوع مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ کاملا جدی است؛ تمرینات مالک تسلا زیر نظر جورج سنت پیتر آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...