پدیده جدید UFC : اسلام ماخاچف شانسی در برابر جردن باروز ندارد

بو نیکال می‌گوید که هیچکدام از مبارزان دسته سبک وزن و ولترویت یو اف سی قادر نیستند جردن باروز را شکست دهند.
کدخبر (204987) | 22 تیر 1402 | ساعت 23:08
0 222
پدیده جدید UFC : اسلام ماخاچف شانسی در برابر جردن باروز ندارد
بو نیکال می‌گوید که هیچکدام از مبارزان دسته سبک وزن و ولترویت یو اف سی قادر نیستند جردن باروز را شکست دهند.

 به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رویداد UFC 290 دومین باری بود که بو نیکال در یک مبارزه PPV حاضر می‌شد. این مبارز جوان آمریکایی در این رویداد موفق شد در 38 ثانیه وال وودبرن را ناک اوت کند و به پنجمین پیروزی متوالی خود در ام ام ای برسد.

بو نیکال در حال حاضر به‌عنوان آینده‌دارترین مبارز دسته میان وزن شناخته می‌شود. نیکال که خود پیش از این یک کشتی‌گیر برجسته بوده است در مصاحبه اخیر خود درباره نسبت موجود میان کشتی و UFC به صحبت پرداخته است. او به این سوال رایج نیز در این مصاحبه پاسخ داده است: آیا اسلام ماخاچف می‌تواند در یک مبارزه کشتی جردن باروز را شکست دهد؟

بو نیکال: اسلام ماخاچف شانسی در برابر جردن باروز ندارد / دفاع مبارز آمریکایی UFC از اسطوره کشتی

بو نیکال در این باره گفته است:

خیلی خنده‌دار است. ماخاچف در این مبارزه هیچ شانسی نخواهد داشت. جردن باروز دارنده هفت عنوان قهرمانی جهان است. او نه‌تنها بزرگترین کشتی‌گیر آمریکایی بلکه بزرگترین کشتی‌گیر نسل ماست. فکر نمی‌کنم مبارزه با ماخاچف اصلا برای او چالشی داشته باشد. اسلام حتی پیش‌زمینه کشتی نیز ندارد. قطعا اوضاع در خصوص یک مبارزه MMA متفاوت خواهد بود. اما مبارزه کشتی میان این دو نفر حتی مبارزه نزدیکی نیز نخواهد بود.

اسلام ماخاچف پیش از این در مصاحبه با دنیل کورمیر گفته بود که به‌راحتی جردن باروز را بر روی تشک کشتی شکست خواهد داد. با این حال اکثر طرفداران و کارشناسان چنین ادعایی را قویا رد می‌کنند. حتی خود کورمیر نیز با این ادعا مخالفت کرد. هرچند ماخاچف بر موضع خویش باقی ماند. جردن باروز پرافتخارترین کشتی‌گیر دنیا در دسته وزنی خود است.

اسلام ماخاچف در طی کارنامه حرفه‌ای خود تنها یک شکست را متحمل شده است. این مبارز داغستانی سال گذشته در ابوظبی توانسته بود کمربند قهرمانی دسته سبک وزن را مال خود کند. او در راند دوم مبارزه خود با چارلز اولیویرا موفق شد حریف صاحب‌نام خود را سابمیت کند. این دو مبارز به احتمال زیاد در اواخر سال جاری دوباره با هم روبرو خواهند شد.

بو نیکال، پدیده جدید UFC

مبارز آینده‌دار و بدون شکست دسته میان وزن یو اف سی یعنی بو نیکال قرار بود در UFC 290 با ترشون گور جدال کند. هرچند این مبارزه کنسل شد و بجای گور یک مبارز دیگر یعنی وال وودبرن روبروی نیکال قرار گرفت.

بو نیکال: اسلام ماخاچف شانسی در برابر جردن باروز ندارد / دفاع مبارز آمریکایی UFC از اسطوره کشتی

این کشتی‌گیر سابق آمریکایی یکی از جذاب‌ترین چهره‌های جدید UFC به‌شمار می‌رود. بو نیکال با وجود اینکه تنها 5 مبارزه در MMA به انجام رسانده است اما به‌عنوان یکی از خطرناک‌ترین مبارزان دسته میان وزن یو اف سی شناخته می‌شود. اگر نیکال بتواند مهارت‌های ضربه زدن را در خود تقویت کند یقینا خواهد توانست کمربند قهرمانی این دسته را مال خود کند.

آخرین اخبار ورزش MMA 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...