شایعه یا واقعیت؟ / آیا کامارو عثمان و دوآ لیپا با یکدیگر در رابطه هستند؟

کامارو عثمان به شایعه رابطه‌اش با دوآ لیپا واکنش جالبی نشان داد.
کدخبر (207291) | 23 تیر 1402 | ساعت 09:39
0 168
شایعه یا واقعیت؟ / آیا کامارو عثمان و دوآ لیپا با یکدیگر در رابطه هستند؟
کامارو عثمان به شایعه رابطه‌اش با دوآ لیپا واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کامارو عثمان، قهرمان سابق ولترویت یو اف سی، آخرین بار در اسفند 1401 در مسابقات یو اف سی 286 در قفس مبارزه کرد. این دومین مبارزه متوالی او با لئون ادواردز، رقیب اصلی‌اش برای قهرمانی بود. کابوس نیجریه‌ای با رأی اکثریت شکست خورد اما با این حال، می‌خواهد به‌زودی به قفس مبارزه بازگردد. قهرمان سابق به‌تازگی در اخبار حاضر شده اما نه به‌دلیل مسائل حرفه‌ای. فردی که شبیه کامارو عثمان به‌نظر می‌رسد در یک عکس با دوآ لیپا پاپ استار معروف دیده شده است. طرفداران به‌سرعت خبر رابطه عثمان و خواننده انگلیسی را منتشر کردند و گسترش دادند. عکس مشترک این خواننده و قهرمان سابق یو اف سی به‌سرعت در تمام فضای پخش شد.؛ به‌قدری که عثمان مجبور شد که به این واکنش نشان دهد. این مبارز دسته ولترویت در استوری اینستاگرام خود در این رابطه صحبت کرد و گفت:

خبرهای جدید! بنا به گزارش‌ها، کامارو عثمان و دوآ لیپا رابطه دارند.
این موضوع برای عثمان خنده‌دار بود و با ایموجی‌های خنده به آن واکنش نشان داد. از زمانی که این عکس منتشر شد، حدس و گمان‌های بسیاری در رسانه‌‌های اجتماعی درباره کامارو عثمان و دوآ لیپا مطرح شده و بسیاری از کاربران توئیتر درباره این شایعه صحبت می‌کنند. شایعه یا واقعیت؟ / آیا کامارو عثمان و دوآ لیپا با یکدیگر در رابطه هستند؟

درگیری کامارو عثمان و خمزات چیمایف

در طول هفته‌ای که به هفته بین‌المللی مبارزات معروف است، کامارو عثمان چندین بار خمزات چیمایف، مبارز دسته ولترویت، را به مبارزه دعوت کرد و در همین راستا، شایعاتی درباره رویارویی این دو مبارز در قفس منتشر شد. با این حال، این مبارزه به‌دلایل مشکلات خمزات چیمایف در کاهش وزن، صورت نگرفت. حتی چیمایف از عثمان درخواست کرد تا او در دسته میان وزن مبارزه کند اما قهرمان سابق می‌خواهد در دسته ولترویت به مبارزه بپردازد تا فرصتی برای قهرمانی داشته باشد. در پشت صحنه یو اف سی 290، عثمان از چیمایف خواست که اگر واقعاً می‌خواهد با او مبارزه کند، وزن خود را کاهش دهد. او در این رابطه گفت:
شما می‌دانید، من غول این دسته وزنی هستم و برای همین از این شخص خواستم که اگر می‌خواهد با من مبارزه کند و قهرمان شود، وزنش را کاهش دهد و برای مبارزه بیاید.
چیمایف در پاسخ به این موضوع، ویدئویی را در توئیتر خود منتشر کرد و از عثمان خواست که به دسته وزنی بالاتر برود تا با او مبارزه کند. در حالی که باید منتظر باشیم تا ببینیم چه اتفاقی برای این دو مبارز می‌افتد، انتظار می‌رود که حریف بعدی چیمایف، جرد کنونیر باشد. این مبارزه رسماً اعلام نشده است اما اوزی دوگولوبگوف هم‌تیمی چیمایف، در یکی از استوری های ایستاگرامش به‌طور اتفاقی نام حریف احتمالی او را فاش کرد. آخرین اخبار هنرهای رزمی ترکیبی  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...