مبارزه همزاد ایلان ماسک علیه مارک زاکربرگ! + ویدیو

همزاد ایلان ماسک در حال تمرین بوکس است تا اگر لازم شد، جایگزین مالک X در مبارزه با مارک زاکربرگ شود!
کدخبر (218813) 22 مرداد 1402 | ساعت 08:27
0 289
همزاد ایلان ماسک در حال تمرین بوکس است تا اگر لازم شد، جایگزین مالک X در مبارزه با مارک زاکربرگ شود!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دو میلیاردر فعال در حوزه فناوری یعنی ایلان ماسک و مارک زاکربرگ، که در فضای آنلاین با یکدیگر رقابت می کنند، ممکن است، در دنیای واقعی هم با هم مبارزه کنند. ایلان ماسک در ماه ژوئن، زاکربرگ را به مبارزه در قفس (cage fight) دعوت کرد. زاکربرگ هم در جوابش گفت:

مکان مبارزه را برای من بفرست.
البته با توجه به عکسهایی از مالک متا در کنار الکساندر ولکانوفسکی و اسرائیل آدسانیا منتشر شده و نشان می دهد که زاکربرگ بدن قوی و آمادهای دارد، ممکن است مالک تسلا لقمه بزرگتر از دهانش برداشته باشد. به علاوه، جالبست بدانید که زاکربرگ در حال تمرین جیو جیتسو برزیلی است.

همزاد ایلان ماسک در حال مبارزه با مارک زاکربرگ

بنابراین، در صورتیکه ماسک تصمیم بگیرد از مبارزه کنار بکشد، یک تیک تاکر چینی که شباهت زیادی هم به او دارد، میتواند جایگزینش شود. «ییلونگ ما» به دلیل ظاهر عجیب و غریبش که شباهت زیادی هم به ایلان ماسک دارد، مدتی است که در فضای مجازی طرفداران زیادی پیدا کرده است. او در تعدادی از ویدیوهایی که به اشتراک گذاشته، شورت ورزشی و یک جفت دستکش بوکس پوشیده و وانمود میکند که در حال مبارزه بوکس با رقیب میلیاردر ماسک است و می‌زند
بیا، بیا، بیا، بیا، بیا، بیا، بیا، بیا، بیا، بیا، بیا و KO!
در این ویدئوها، ییلونگ ما، در مقابل یک ماشین تسلا ایستاده و با مردی که روی سرش جعبه مقوایی با عکس زاکربرگ گذاشته، مبارزه میکند. «ییلونگ ما» به این فرد لقب «زاکربکس» داده است. اینترنت واقعا جای عجیبی است!

ایلان ماسک چینی آماده مبارزه با مارک زاکربرگ

در یکی از این ویدئوها، همزاد ماسک با تقلید از او می‌گوید اگر زاکربرگ را شکست دهد، یک تسلا هدیه می دهد. در یکی دیگر از ویدیوها هم، مردی که جعبه روی سرش هست، قبل از مبارزه، نشان X را روی سینه «ما» می‌نویسد.
مبارزه همزاد ایلان ماسک علیه مارک زاکربرگ! + ویدیو «ییلونگ ما» اولین بار در دسامبر 2021 با ویدئویی که درشبکه اجتماعی «Douyin» (نسخه چینی تیک تاک) و سپس فیسبوک منتشر کرد، معروف شد. بخاطر شباهت عجیب او به مدیر عامل X، فالورهای «ییلونگ ما» لقب «ییلانگ ماسک» را به او دادهاند. با این حال، ممکن است او نیاز به تمرین کردن نداشته باشد، چراکه ایلان مشتاق مبارزه است. او هفته گذشته در توییتی نوشت:
مبارزه زک و ماسک به صورت زنده از شبکه X پخش میشود و تمام عواید آن صرف امور خیریه برای سربازان بازنشسته ارتش می شود.
به نظر میرسد این مبارزه ممکن است واقعاً انجام شود. آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...