جدال نیک واکر و درک لانسفورد؛ خوردن یا نخوردن هات داگ، مساله این است!

کدخبر (220425) | 26 مرداد 1402 | ساعت 09:26
0 191
جدال نیک واکر و درک لانسفورد؛ خوردن یا نخوردن هات داگ، مساله این است!
نیک واکر و درک لانسفورد در گفت و گویی به صحبت درباره خوردن یا نخوردن هات داگ در رژیم های غذایی بدنسازی پرداختند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بدنسازی دائما در حال تکامل است و نظم و انضباط، رشد عضلات و تغذیه داستان‌های جذابی هستند که همه بدنسازان را درگیر خود می‌کند و به چالش‌های اصلی آن ها تبدیل می‌شود. برای بسیاری از مشتاقان و علاقه‌مندان به بدنسازی، عادات و رژیم غذایی بدنسازان برجسته و قابل اهمیت، کمی گیج کننده به نظر می‌رسد.

رژیم غذایی نیک واکر و درک لانسفورد برای مستر المپیا 2023

برخی از بدنسازان سعی می‌کنند رژیم غذایی خود ار محرمانه نگه دارند اما به تازگی نیک واکر و درک لانسفورد بدنساز به عنوان دو مدعی اصلی قهرمانی مستر المپیا 2023، بدون هیچ ترس و واهمه‌ای به راحتی درباره رژیم‌های غذایی خود صحبت کرده و دیاولگ ظنزآمیزی را میان خود رد و بدل کردند. فلکس لوئیس، چهره سرشناس بدنسازی، اخیرا یک پادکست ویدئویی را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. در این ویدئو هم لانسفورد و هم واکر به طرز سرگرم کننده‌ای از یک وعده غذایی عجیب بعد از تمرین رونمایی کردند. این اعتراف منحصر به فرد مطمئنا علاقه هر کسی را برمی‌انگیزد. آیا هات داگ می‌تواند راز ریکاوری بهتر عضلات را در خود داشته باشد؟ آیا ترکیب پروتئین، چربی و کربوهیدرات در هات داگ یک مزیت پنهان برای بدنسازان است؟ یا این فقط یک رابطه دوستانه است که پیوندهای قوی در این ورزش سخت را به نمایش می‌گذارد؟ لانسفورد با کنایه می‌گوید:

فکر می‌کنم ایده خوردن هات داگ بعد از تمرین را از نیک یاد گرفتم...

واکر هم با شیطنت پاسخ لانسفورد را می‌دهد و می‌گوید:

فکر می‌کنم بعد از تمرین باید حداقل 12 هات داگ بخوری.

در این گفت‌وگوی جالب توجه، فلکس لوئیس نیز خودش را با گفتن خاطره‌ای درباره غذای مورد علاقه‌اش در ابتدای مسیر بدنسازی، وارد بحث می‌کند. او به بدنسازان توصیه کرد که حتما پس از تمرین سری به فروشگاه فیش اند چیپس بزنند.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


در واقع ماهی که سرشار از پروتئین است، برای بسیاری از بدنسازان به عنوان یک غذای اصلی محسوب می‌شود. با این حال، ترکیب آن با چیپس (سیب زمینی سرخ شده برای آمریکایی‌ها) ممکن است باعث تعجب بسیاری از افراد شود.

آیا واقعا هات داگ برای بدنسازی مفید است؟

نگاهی دقیق‌تر به این صحبت‌ها به ما نگاهی جامع به جنبه دیگر این ورزش می‌دهد. فراتر از سطح تمرینات سخت و رژیم‌های غذایی طاقت فرسا، مسائل دیگری مانند خوش گذرانی، دوستی و چیزهای بی‌اهمیت و جالب نیز در این ورزش وجود دارد که ما کمتر از آن ها مطلع می‌شویم. دیدن این بدنسازان برجسته که لحظات خوشی از وجه دیگر زندگی خود را به اشتراک می‌گذارند و نگرش منحصر به فردی را از تجربیات خود ارائه می‌دهند، واقعاً دلگرم کننده است. علاوه بر این، درک نیازهای متمایز بدن بسیار مهم است. صرفا نباید از عادات غذایی یک ورزشکار شناخته شده تقلید کرد بلکه درک زمینه علمی آن رژیم غذایی و متناسب کردن آن با نیازهای خود اهمیت دارد. در میان همه بحث‌های جالبی که میان درک لانسفورد و نیک واکر درباره هات‌داگ وجود داشت، هر بدنساز ساعت‌های زیادی را برای برنامه‌ریزی دقیق وعده‌های غذایی، تحقیقات کامل و مشاوره گرفتن از متخصصان تغذیه صرف می‌کند. جدال نیک واکر و درک لانسفورد؛ خوردن یا نخوردن هات داگ، مساله این است! به یاد داشته باشید این ورزشکاران سال‌ها تجربه و درک دقیقی از بدن خود دارند که به آن ها اجازه می‌دهد گهگاهی بدون اینکه پیشرفت خود را از مسیر خارج کنند، در تغذیه افراط کنند. برای کسانی که تازه شروع کرده‌اند یا حتی کسانی که در حال پیش‌روی در مسیر تناسب اندام خود هستند، بسیار مهم است که چنین داستان‌هایی را نادیده گرفته و یا شوخی آن را درک کنند. علاوه بر این، اولویت بندی توصیه‌های تغذیه‌ای که به بهترین وجه با اهداف خاص و نیازهای بدن فرد مطابقت دارد، ضروری است. در پایان در حالی که نقش هات داگ به عنوان یک وعده غذایی بهبود دهنده همچنان مورد بحث قرار دارد، آنچه واضح است جذابیت و شوخ طبعی درک لانسفورد و نیک واکر است. این معاشرت آن ها را در بیرون از صحنه رقابت انسانی کرده و روابط اجتماعی‌شان را بهبود می‌بخشد. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...