آن روی زندگی غارتگر؛ کای گرین در نقش لئوناردو داوینچی!

کای گرین ، بدنساز کهنه‌ کار 48 ساله به تازگی در یک پست اینستاگرمی، نگاهی اجمالی به نقاشی‌هایش داشته و هواداران را با وجه دیگری از زندگی‌ اش آشنا کرده است.
کدخبر (219983) | 26 مرداد 1402 | ساعت 13:45
0 275
آن روی زندگی غارتگر؛ کای گرین در نقش لئوناردو داوینچی!
کای گرین ، بدنساز کهنه‌ کار 48 ساله به تازگی در یک پست اینستاگرمی، نگاهی اجمالی به نقاشی‌هایش داشته و هواداران را با وجه دیگری از زندگی‌ اش آشنا کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کای گرین به عنوان یکی از بهترین بدنسازان تاریخ شناخته می‌شود که هیچ وقت نتوانست در مستر المپیا به قهرمانی برسد. فیزیک بدنی او در دوران اوجش مورد احترام بدنسازان برجسته و طرفداران بدنسازی بود. با این حال مهمترین بخش دوران حرفه‌ای فعالیت گرین مربوط به زمانی است که به عنوان دارنده 3 عنوان قهرمانی مسابقات آرنولد کلاسیک، با قهرمان 7 دوره مستر المپیا یعنی فیل هیث رقابت شانه به شانه‌ای داشت. این همان چیزی است که هواداران به خوبی آن را به ذهن دارند و از آن یاد می‌کنند اما با این حال جنبه هنری زندگی کای گرین به طور مشهود مورد توجه قرار نگرفته است.

علاقه کای گرین به بدنسازی در نقاشی هایش نمایان می شود

این بدنساز کهنه‌کار 48 ساله به تازگی در یک پست اینستاگرمی، نگاهی اجمالی به نقاشی‌هایش داشته و هواداران را با وجه دیگری از زندگی‌اش آشنا کرده است؛ وجهی که نشان می‌دهد او به جز حضور در باشگاه بدنسازی، کارهای دیگری هم انجام می‌داده است. این در شرایطی است که بدنسازان عموما مشغول تمرینات منظم، رعایت رژیم غذایی و یادگیری تکنیک‌های فیگورگیری به عنوان بخشی از حرفه خود هستند. ضمن آنکه بسیاری از چهره‌های برجسته بدنسازی پس از بازنشستگی، به سمت راه‌اتدازی کسب و کار در این عرصه مانند مربیگری بدنسازی، تولید مکمل‌های غذایی و غیره می روند. آن روی زندگی غارتگر؛ کای گرین در نقش لئوناردو داوینچی!با این حال کای گرین مسیر دیگری را به عنوان کار مورد علاقه خود انتخاب کرده است. این بدنساز، هنرمندی نخبه است که زمانی با نقاشی‌هایی که می‌کشید، هوادارانش را لئوناردو داوینچی درونش آشنا ساخت. استوری اخیر او در اینستاگرام منعکس کننده طرح‌هایی از آواتارهای انسان با ویژگی‌های عجیب است. علاقه این بدنساز افسانه‌ای به بدنسازی حتی در نقاشی‌هایش هم منعکس شده چراکه این آواتارها شمایلی از افراد عضلانی دارد. این بدنساز چندین استوری اینستاگرام هم به اشتراک گذاشت تا طرفدارانش را با نگاهش به هنر نقاشی آشنا کند. اگرچه زاویه هنری او برای طرفداران آشنا نبود اما هنوز هم اوج رقابت کای گرین و فیل هیث در ذهن طرفداران بدنسازی تازه است.

آن روی زندگی غارتگر؛ کای گرین در نقش لئوناردو داوینچی!کای گرین : من نمی‌توانم از اعتبار فیل هیث کم کنم

ورزش بدنسازی به دلیل رقابت در بین برخی از بزرگترین ورزشکارانش شناخته شده است. دوران رونی کلمن و جی کاتلر گواه این است که چگونه رقابت این دو، روحیه طرفداران را برای هر رویداد مستر المپیا بالا می‌برد. فیل هیث و کای گرین در جایگاه بعدی قرار می‌گیرند و رقابت آنها روی صحنه مستر المپیا چیزی کمتر از تقابل کاتلر و کلمن نبوده است. با این وجود کای گرین اغلب رقیب دیرینه‌اش را تحسین کرده و حتی یکبار رقابتشان روی صحنه را بزرگترین عشق خود لقب داده است. کای گرین درباره هیث گفته بود:
من نمی‌توانم از اعتبار هیث چیزی کم کنم.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


علیرغم رقابت روی صحنه، سخنان کای گرین نشان دهنده احترام او به فیل هیث است. آن روی زندگی غارتگر؛ کای گرین در نقش لئوناردو داوینچی!اگرچه کای گرین مدت‌ها پیش عرصه رقابتی این ورزش را ترک کرد اما رسما بازنشستگی خود را اعلام نکرده است. به همین دلیل طرفداران در انتظار بازگشت او به صحنه بدنسازی هستند. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...