داستان هولناک رولی وینکلار ؛ تصادفی در سال 2007 که او را در سال 2021 از کار انداخت!

گرچه رولی وینکلار ابتدا بدنسازی را جدی نمی‌گرفت اما یکی دو سال پس از تصادف به یکی از مشهورترین بدنسازان نوجوان دنیا تبدیل شد.
کدخبر (214741) | 10 مرداد 1402 | ساعت 12:39
0 293
داستان هولناک رولی وینکلار ؛ تصادفی در سال 2007 که او را در سال 2021 از کار انداخت!
گرچه رولی وینکلار ابتدا بدنسازی را جدی نمی‌گرفت اما یکی دو سال پس از تصادف به یکی از مشهورترین بدنسازان نوجوان دنیا تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رولی وینکلار، بدنساز 45 ساله هلندی، بیش از یک سال است که از رقابتها دور بوده است. این بدنساز به دلیل داشتن فیزیکی عضلانی و بدن تنومندنش در میان هواداران بدنسازی محبوبیت قابل توجهی دارد. با این او به دلیل ناخوشایندی مجبور شد این ورزش را کنار بگذارد. وینکلار به تازگی با حضور در پادکست ویلیام بوناک به نام Gye Nyame حاضر شد و در در مورد جنبه‌های مختلف حرفه بدنسازی خود صحبت کرد. او همچنین علت اصلی عدم حضورش در مسابقات مختلف بدنسازی را از سال 2021 فاش کرد.

رولی وینکلار : من یک تصادف رانندگی بسیار بد را تجربه کردم

در این پادکست این دو بدنساز کهنه‌کار ابتدا درباره شروع فعالیت بدنسازی وینکلار با یکدیگر صحبت کردند و این بدنساز هلندی در مورد تصادف وحشتناکی که در سال 2007 داشت، توضیحاتی ارائه داد. به گفته رولی وینکلار او تا اواسط دهه 2000 میلادی آنچنان خودش را درگیر بدنسازی نکرده بود تا آنکه اتفاقی در سال 2007 مسیر زندگی وی را برای همیشه تغییر داد. این اتفاق ابتدا او را به ورطه نابودی کشاند، سپس به او کمک کرد تا خودش را بسازد و باردیگر در سال 2021 فعالیت حرفه‌ای وی را تحت تاثیر قرار داد. داستان هولناک رولی وینکلار ؛ تصادفی در سال 2007 که او را در سال 2021 از کار انداخت!اگرچه رولی وینکلار پیش‌تر در مورد آسیب دیدگی شانه، جراحی و دردی که در چند سال گذشته متحمل شده بود صحبت کرده اما این بار در این مصاحبه دلیل آسیبی که بیش از یک دهه با او همراه و عامل بسیاری از مصدومیت‌هایش بوده را عنوان کرده است. وی در این مصاحبه حادثه‌ای را یادآور شد که در سال 2007 رخ و بر زندگی وی تاثیر شگرفی گذاشت. وینکلار در مورد این سانحه می‌گوید:
من یک تصادف رانندگی بسیار بد را تجربه کردم و طی آن تقریبا چشمانم را از دست دادم و نیمی از دستم آسیب دید.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


علاوه بر این رولی وینکلار در مورد موقعیتی صحبت کرد که می‌بایست بعد از مستر المپیا 2021 برای همیشه ورزش را کنار می‌گذاشت.
باید ورزش کردن را متوقف می‌کردم چراکه دیگر به سختی می‌توانستم شانه‌هایم را تکان دهم و فکر می‌کننم این آسیب بخشی از تاثیر تصادفی بود که داشتم. این تمام چیزی است که اکنون دارم و حدود یک سال و نیم است که تمرین نکرده‌ام.

داستان هولناک رولی وینکلار ؛ تصادفی در سال 2007 که او را در سال 2021 از کار انداخت!سفر شگفت انگیز رولی وینکلار در بدنسازی

همانطور که رولی وینکلار در همین مصاحبه به آن اشاره کرده بود، او ابتدا بدنسازی را جدی نمی‌گرفت اما یکی دو سال پس از تصادف به یکی از مشهورترین بدنسازان نوجوان دنیا تبدیل شد؛ او از جایی بیرون آمده بود که لقب «مرد لاغر» را به وی داده بودند. از آن پس وینکلار دیگر هیچ وقت به گذشته نگاه نکرد و با تغییرات عجیب و غریبی که داشت به یک بدنساز حرفه‌ای در سال 2009 تبدیل شد. رولی هیچ وقت نتوانست قهرمانی مستر المپیا یا آرنولد کلاسیک را کسب کند اما او یک چالش بزرگ برای برخی از نام‌های بزرگ مانند فیل هیث، کای گرین و شان رودن بود. علاوه بر این، بالاترین مقام او در مستر المپیا در سال 2018 رقم خورد؛ زمانی که او پشت سر شان رودن و فیل هیث در رده سوم ایستاد. او اکنون 45 سال دارد و مشخص نیست چه آینده‌ای انتظارش را می‌کشد و اینکه آیا دوباره می‌تواند در مسابقات شرکت کند یا نه جای سوال است. با این رولی وینکلار سفر شگفت‌انگیزی در بدنسازی داشته و تاکنون توانسته بر مشکلات بسیاری در این مسیر فائق شود. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...