جنگ قهرمانی مستر المپیا 2023 در فضای مجازی آغاز شد؛ تقابل طرفداران نیک واکر و درک لانسفورد

اخیرا یکی از کانال‌های مطرح مرتبط با بدنسازی با انتشار پستی به مقایسه نیک واکر و درک لانسفورد پرداخته و با کنار هم قرار دادن این دو بدنساز، تفاوت شرایط فیزیکی، فرم و تناسب اندام انها را بررسی کرده است.
کدخبر (192008) 20 خرداد 1402 | ساعت 17:21
0 391
اخیرا یکی از کانال‌های مطرح مرتبط با بدنسازی با انتشار پستی به مقایسه نیک واکر و درک لانسفورد پرداخته و با کنار هم قرار دادن این دو بدنساز، تفاوت شرایط فیزیکی، فرم و تناسب اندام انها را بررسی کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بدنسازان انگشت شماری در حاضر وجود دارند که بتوانند به مانند درک لانسفورد و نیک واکر تاثیرگذار باشند. این دو بدنساز برای اینکه به غول‌های امروزی دنیای بدنسازی تبدیل شوند، مسیرهای جداگانه‌ای را پیموده و حالا به افسانه‌های صحنه رقابت‌ها تبدیل شده‌اند.

درک لانسفورد با قهرمانی در دسته 212 پوند مستر المپیا توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد و نیک واکر با کسب عنوان قهرمانی آرنولد کلاسیک سال 2021 به شهرت بیشتری دست پیدا کرد. هر دو در مسیرهای خود به پیش امدند تا آنکه در مستر المپیا 2022 به هم رسیدند و رقیب یکدیگر شدند؛ جایی که درک لانسفورد پس از هادی چوپان در رده دوم مسابقات مستر المپیا ایستاد و نیک واکر هم جایگاه سومی را بدست آورد.

جنگ قهرمانی مستر المپیا 2023 در فضای مجازی آغاز شد؛ تقابل طرفداران نیک واکر و درک لانسفوردبا این حال این پایان کار نبود و رقابت این دو ستاره نوظهور بدنسازی همچنان ادامه دارد. نیک واکر معتقد است قهرمان مستر المپیا 2023 یکی از این دو نفر خواهد بود اما نظرات در مورد رقابت پیش‌رو میان کارشناسان، بدنسازان قدیمی و طرفداران متفاوت است.

اخیرا یکی از کانال‌های مطرح مرتبط با بدنسازی در اینستاگرام با انتشار پستی به مقایسه نیک واکر و درک لانسفورد پرداخته و با کنار هم قرار دادن این دو بدنساز، تفاوت شرایط فیزیکی، فرم و تناسب اندام انها را بررسی کرده است. در این ویدیو شرایط بدنی لانسفورد و واکر به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته و در حالی که به نظر می‌رسد هر دو بدنساز اعتماد به نفس کافی برای رسیدن به قهرمانی را دارند، شانس هر یک برای کسب اولین جام سندو دوران حرفه‌ایشان مورد سنجش قرار گرفته است.

شگفتی‌ساز 2021؛ مدعی قهرمانی مستر المپیا ۲۰۲۳!

نیک واکر با قهرمانی در آرنولد کلاسیک 2021 همه طرفداران و کارشناسان بدنسازی را شگفت زده کرد و حالا به یکی از مدعیان محبوب قهرمانی در مستر المپیا 2023 تبدیل شده است. جهش یافته در مدت اخیر به طور مرتب هوادارانش را در جریان پیشرفت‌های بدنی و عضلانی خود قرار داده و نشان داده که برای رقبات در پیش رو همه چیز به خوبی در حال پیشرفت است. همین مساله باعث شده هوادارانش به تمجید و تشویق وی بپردازند و او را از حالا قهرمان مستر المپیا 2023 بدانند.

نیک واکر پس از کسب عنوان سومی در مستر المپیا 2022 گفته بود:

از اینکه در رده سوم قرار گرفتم، خوشحال هستم. اما فکر می‌کنم با در نظر گرفتن مجموعه پکیجی که روی صحنه ارائه دادم، می‌توانستم به جای لانسفورد در رده دوم قرار بگیرد. من، درک و هادی چوپان می‌توانیم برای چندین سال با یکدیگر رقابت داشته باشیم و سامسون داودا هم می‌تواند رقابت داشته باشد و ممکن است روزی اندرو هم به این رقابت بپیوندد. من بر این باورم که رقابت ما سه نفر تا مدت زمان قابل توجهی ادامه خواهد داشت.

جنگ قهرمانی مستر المپیا 2023 در فضای مجازی آغاز شد؛ تقابل طرفداران نیک واکر و درک لانسفورداز سوی دیگر درک لانسفورد در مستر المپیا 2022 در مقام دوم قرار گرفت اما توانست مورد ستایش داوران این رویداد قرار بگیرد. او به وضوح خودش را اماده مسابقات سال 2023 می‌کند و رقابت سختی با دیگر رقبا خواهد داشت. از همین حالا که چند ماه تا برگزار مستر المپیا 2023 باقی مانده، بسیاری نیک واکر را دربرابر درک لانسفورد قرار می‌دهند و معتقدند تقابل آنها یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های مستر المپیا 2023 خواهد بود.

رجزخوانی هواداران هر دو بدنساز در فضای مجازی

در پی انتشار این پست، هواداران دو بدنساز هم بیکار ننشستند و از همین حالا رجزخوانی و نبرد خود را در فضای مجازی آغاز کردند. یکی از این هواداران نوشته:

در بحث اندازه آنها خیلی شبیه یکدیگر هستند؛ جایی که نیک واکر به خاطر توده عضلانی بدنش امتیاز ویژه‌ای برای خودش قائل است. در بحث ساختار، شکل، تقارن، تناسب و زیبایی شناختی و پکیج کلی، درک لانسفورد کامل‌تر به نظر می‌رسد و کاملا نیک واکر را کنار می‌زند. واکر حتی نمی‌تواند به او نزدیک شود.

یکی دیگر از هواداران هم نظر متفاوتی داشته و نوشته:

مهم نیست کدامیک قهرمان می‌شود. آنها هرگز برنده نخواهند بود، تقارنی ندارند و بسیار توده‌ای هستند.

دیگری هم اطمینان داشته که نیک واکر قهرمان نمی‌شود و نوشته:

نیک هیچ وقت نمی‌تواند بالاتر از درک لانسفورد قرار بگیرد. این یک حقیقت است.

یکی دیگر هم اظهار داشته:

درک به راحتی نیک را نابود می‌کند و او حتی در بین 5 نفر اول هم جایی نخواهد داشت. پاهای او به شکل عجیبی کوچکتر است. نیک طی سال‌ها بخاطر اندازه هیولایی‌اش شناخته شده اما بدنسازان فعلی از او بزرگتر هستند.

اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...