جنگ 50 ساله‌ها در مسترز المپیا ؛ همه احتمالات بازگشت ، از جی کاتلر تا کای گرین

جی کاتلر افسانه‌ای و همچنین کای گرین رقیب همیشگی فیل هیث ممکن است در مسابقات مسترز المپیا، باز هم بر روی صحنه بروند.
کدخبر (162520) | 17 فروردین 1402 | ساعت 23:19
0 548
جنگ 50 ساله‌ها در مسترز المپیا ؛ همه احتمالات بازگشت ، از جی کاتلر تا کای گرین
جی کاتلر افسانه‌ای و همچنین کای گرین رقیب همیشگی فیل هیث ممکن است در مسابقات مسترز المپیا، باز هم بر روی صحنه بروند.

به گزارش سرخ نیوز، کریس استو به عنوان یکی از مربیان برجسته دنیای بدنسازی که چندین دهه این ورزش را بررسی و زیر نظر داشته است، در گفت‌وگو با RxMuscle در مورد تغییرات چشمگیری که جی کاتلر تحت برنامه‌ای با عنوان Fit for 50 در بدن خود ایجاد کرده، صحبت کرد و شانس او برای بازگشت به مسترز المپیا 2023 را اندک دانست. مسابقات مسترز المپیا پس از 11 سال مجددا قرار است بین روزهای 25 تا 27 آگوست (3 تا 5 شهریور) سال جاری برگزار شود و همین باعث خوشحالی هواداران بدنسازی شده است. در این رویداد که معمولا در آن از بدنسازان قدیمی‌تر و پا به سن گذاشته قدردانی و به آنها فرصت حضور در صحنه داده می‌شود، ورزشکاران در 10 بخش مختلف برای رسیدن به مدال طلا رقابت می‌کنند. این رویداد در ورزشگاه BT Arena در کلوژ ناپوکا رومانی برگزار می‌شود، به قهرمان دسته آزاد مردان مبلغ 229 هزار دلار جایزه داده شده و همچنین حضورش در رقابت مستر المپیا 2023 که در ماه نوامبر برگزار خواهد شد، تضمین می‌شود. جنگ 50 ساله‌ها در مسترز المپیا ؛ همه احتمالات بازگشت ، از جی کاتلر تا کای گرین در این میان جی کاتلر قهرمان چهار دوره مسابقات مستر المپیا، با به نمایش گذاشتن هیکل کات خود در یک جلسه تمرینی، به طور ضمنی به احتمال بازگشت خود به صحنه مسابقات واکنش نشان داد. جی کاتلر در پاسخ به گمانه زنی‌های طرفدارانش درخصوص بازگشت به صحنه رقابت عنوان کرد که قصدی برای رقابت در مسابقات بدنسازی ندارد و تنها تصمیم دارد به عنوان یک انگیزه شخصی بدنش را تا قبل از 50 سالگی تغییر دهد. [irp posts="160936" ]

کریس استو ؛ مخالف شماره یک مسترز المپیا

با توجه به اینکه طرفداران همچنان خواستار بازگشت کاتلر هستند، کریس استو به دیو پالمبو پیوست تا شانس بازگشت این اسطوره را بررسی کند. علاوه بر این، استو از مسترز المپیا انتقاد کرد و گفت که نمی‌تواند در مورد آن هیجان زده باشد. علی رغم اینکه جی کاتلر در تلاش است تا فیزیک عضلانی خود را حفظ کند، استو معتقد است او دیگر نمی‌تواند به صحنه رقابت برگردد.
خواهش می‌کنم دست از بزرگ کردن و تبلیغ مسترز المپیا بردارید. هر چه بیشتر به آن فکر می‌کنم، بیشتر دوست دارم که چنین رقابتی تعطیل شود. جی کاتلر به سوی 60 سالگی در حرکت است. دقت کرده‌اید در آستانه 50 سالگی خود چه فرم خوبی دارد؟ او دارد 50 ساله می‌شود اما همچنان خوب است. من با کاتلر در این مورد صحبت نکردم اما او را دنبال می‌کنم و می‌بینیم که چه بدن غیرقابل باوری دارد. به شانه‌ها، پک‌های شکم، زیر بغل‌ها و شانه‌هایش نگاه کنید. همگی کات خورده هستند. او غول پیکر است. به عضلات 4 سر او نگاه کنید. او عاشق نظم و انضباط است، عاشق فرآیند است، او خلاق است، دوست دارد هدف گذاری کند، دوست دارد به اهداف برسد، او عاشق تجارت است. او دوست دارد کارهای پیشرفته ای انجام دهد منظورم این است که قهرمان سابق مستر المپیا چقدر برای اینکه در 50 سالگی چگونه به نظر بیاید، تلاش می‌کند و در این راه جدی است. او همیشه برنامه مصاحبه‌اش را دارد و همیشه کاری را انجام می‌دهد که مجبور به انجام هیچ کدام از آن‌ها نیست. البته حق با شماست، غیر از آرنولد شوارتزنگر، هیچ کس مانند کاتلر حساب بانکی خوبی ندارد!

بازگشت جی کاتلر به مسابقات بدنسازی منتفی است ؟

به اعتقاد کریس استو بازگشت جی کاتلر به بدنسازی حتی 10 درصد هم امکان ندارد:
حتی در مقایس یک به ده هم چنین چیزی در ذهن او نمی‌گذرد. من مطمئن هستم که برداشت او با من یکی است، به همین دلیل است که در مورد مسترز المپیا ناراضی هستم. این بدنسازان شبیه 20 یا 30 سالگی خود نیستند، کسانی وارد این رقابت می‌شوند که شاید در دوران اوج خود هم نتوانند قهرمان ساده‌ترین مسابقات شوند.
جنگ 50 ساله‌ها در مسترز المپیا ؛ همه احتمالات بازگشت ، از جی کاتلر تا کای گرین به گفته کریس استو، مسترز المپیا به اندازه مستر المپیا اعتبار ندارد. علاوه بر این او معتقد است بدون حضور بدنسازان بزرگ، این رقابت هیچ ارزشی ندارد.
من دلایل خودم را برای توقف کامل مسترز المپیا دارم. هیچ کس به این رویداد توجه نمی‌کند. مردم این مسابقات را نمی‌شناسند و برگزاری آن حس منفی در مردم ایجاد می‌کند. به هر حال می‌خواهند این مسابقات برگزار شود اما من نمی‌توانم در مورد آن هیجانی داشته باشم.
کریس استو در ادامه در رابطه با مسترز المپیا گفته:
آیا دیده‌اید که مثلا مسترز NBA یا NFL داشته باشیم؟ اما همه رقابت اصلی را می‌شناسند. مردم دوست دارند کای گرین و فیل هیث را ببینند، اما می‌دانید، ما از همه مهم‌تر هستیم. بدنسازی منتقدترین کارشناسان را در میان طرفداران تمام ورزش‌ها دارد.
جی کاتلر تنها بدنساز کهنه کاری نیست که برای حضور دوباره روی صحنه اظهار نظر کرده است. اخیراً کای گرین در مصاحبه‌ای در مورد رژیم غذایی خود، استفاده از درمان TRT و حضور 15 ساله در رقابت‌های بدنسازی صحبت کرد. گرین احتمال بازگشت به دنیای بدنسازی را رد نکرده است. این در حالی است که هیدتادا یاماگیشی در 50 سالگی قصد دارد بار دیگر شانس خود را در مسترز المپیا آزمایش کند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...