جورجینا رودریگز و تفریحات لاکچری/ نه؛ این هم برای شادی کافی نیست!

کدخبر (200274) | 06 تیر 1402 | ساعت 22:58
0 264
جورجینا رودریگز و تفریحات لاکچری/ نه؛ این هم برای شادی کافی نیست!
به نظر می‌رسد تعطیلات تابستانی، چندان باب میل جورجینا رودریگز نامزد رونالدو پیش نمی‌رود.

به گزارش سرخ نیوز، کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگز در روزهای اخیر برای سپری کردن تعطیلات تابستانی با کودکانشان سوار بر قایق تفریحی خصوصی‌ای شده‌اند که طبق گزارش‌ها، هزینه استفاده از این قایق تفریحی بزرگ هفته ای بیشتر از 200 هزار دلار است.

تعطیلات لاکچری جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو

هردوی آنها تصاویر متعددی از این لحظات لذت بخش را در شبکه های اجتماعی با هوادارانشان به اشتراک گذاشتند. در یک نیم نگاه این طور به نظر می‌رسد که اعضای خانواده رونالدو از این گشت تابستانی بسیار لذت می‌برند ولی برخی از هواداران تیزبین، بلافاصله متوجه نکته‌ای درباره جورجینا شده‌اند و تعدادی از اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی به این نکته اشاره کرده اند که در برخی از عکس های منتشر شده توسط پاپاراتزی ها، جورجینا ناراحت به نظر می‌رسد و برخی از هواداران احتمال داده‌اند که شاید موضوعی او را آزار می‌دهد و هیجان خاصی برای این تعطیلات تابستانی ندارد. 

کریستانو رونالدو از تعطیلات نهایت استفاده را می برد

از سوی دیگر به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو، مشغول لذت بردن از تعطیلات تابستانی اش است. او در طول این روزها ساعاتی مشغول انجام ورزش های آبی است و بعدازظهر در اقیانوس سوار جت اسکی می شود و در کنار عزیزانش لحظات خوشی را سپری می کند. در تصاویر منتشره، جورجینا لحظات خوبی را در کنار رونالدو سپری می کند. او علاوه بر لباس های شیکی که به تن دارد، یک عینک آفتابی زیبا و یک گردنبند یاقوت را استفاده کرده است. رونالدوی 38 ساله هم درحالی که شلوارکی از برند دولچه و گابانا به تن داشت، مشغول آفتاب گرفتن بود.

در تصویر دیگری این زوج همراه با فرزندانشان در جلوی قایق عکسی به یادگار گرفته اند. کریس رونالدو و جورجینا در سال 2016 در فروشگاه گوچی، جایی که جورجینا در آنجا مشغول به کار بود، با هم آشنا شدند و پنج فرزند مشترک با هم دارند و جورجینا مادر بیولوژیک دو فرزند کریستیانو یعنی آلانا مارتینا و بیا ازمیرالدا است. کریستیانو رونالدو زمستان گذشته با امضای قراردادی به باشگاه النصر عربستان منتقل شد و همراه با خانواده اش به این کشور نقل مکان کردند.

جدیدترین اخبار اینفلوئنسرها:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...