کیم کارداشیان به جای شکیرا؟ / او کنار همیلتون رویت شد!

لوئیس همیلتون و کیم کارداشیان همراه با هم در شوی لویی ویتون در پاریس شرکت کردند.
کدخبر (198545) | 03 تیر 1402 | ساعت 13:37
0 129
کیم کارداشیان به جای شکیرا؟ / او کنار همیلتون رویت شد!
لوئیس همیلتون و کیم کارداشیان همراه با هم در شوی لویی ویتون در پاریس شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در ماه‌های اخیر گمانه زنی‌های زیادی درباره آشنایی و ارتباط لوئیس همیلتون با شکیرا همسر سابق پیکه به گوش می رسد و آن‌ها چندین بار در کنار هم دیده شده اند. حضور شکیرای 46 ساله در جمع تماشاگران ویژه چند دوره از مسابقات فرمول یک، باعث شد تا خیلی ها به این باور برسند که او عشق جدیدش را پیدا کرده است.

شام مشترک لوئیس همیلتون و شکیرا

لوئیس همیلتون قهرمان فرمول یک در یکی از مسابقات اخیرش در فرمول یک عملکرد خوبی داشت و توانست رتبه دوم را مال خود کند. ساعاتی بعد رسانه ها تصویری از او در کنار شکیرا و تعدادی از دوستان مشترکشان را در یک رستوران منتشر کردند که با هم شام می خوردند. حالا و در شرایطی که گمانه زنی‌ها در مورد ارتباط قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک و خواننده کلمبیایی در اوج است، حضور اخیر راننده تیم مرسدس بنز در شوی لوئی ویتون در پاریس، بسیاری از هواداران را ناامید کرده است. شام مشترک لوئیس همیلتون و شکیرا چرا که خیلی ها منتظر آن بودند که در این مراسم، همیلتون و شکیرا خواننده سرشناس کلمبیایی را در قامت یک زوج در کنار هم ببینند ولی در کمال ناباوری همیلتون همراه با کیم کارداشیان دیده شد و دوربین‌های خبرنگاران تصاویری را از گفتگوی طولانی و عمیق این دو به تصویر کشیدند.

واکنش هواداران به احتمال رابطه کیم کارداشیان و لوئیس همیلتون

با انتشار ویدیوی این گفت‌وگو، یکی از هواداران در توئیتر نوشت:
نیاز است شکیرا اینجا باشد.
واکنش هواداران نسبت به اولین حضور همیلتون در یک رویداد بزرگ بعد از مت گالای 2022 جالب توجه بود، یک کاربر نوشت:
لوئیس همیلتون تنها راننده تاریخ فرمول یک است که بدون لباس مسابقه هم مشهور است. کارهایی که او در خارج از پیست فرمول یک انجام می دهد هم جالب توجه است.
کاربر دیگری نوشت:
ویلو اسمیت، جیدن اسمیت، لوئیس همیلتون و تیلر در شوی لباسهای بهار 2024 لوئی ویتون.
واکنش هواداران احتمال رابطه کیم کارداشیان و لوئیس همیلتون و واکنش یک هوادار دیگر بدین ترتیب بود:
نفرین کارداشیان؛ نه در این فصل خشک.
همیلتون در جریان حضور در این مراسم با چند سلبریتی هالیوودی دیگر از جمله جیدن اسمیت و ویلو اسمیت نیز دیدار کرد. آنها در جریان مراسم در کنار هم نشسته بودند و عکسی‌ها با هم به یادگار گرفتند.

برگزاری هفته مد پاریس با حضور چهره‌های سرشناس

هفته مد پاریس در سال 2023 آغاز باشکوهی برای فارل ویلیامز بود. این خواننده آمریکایی که مدیر خلاق لباس‌های مردانه لویی ویتون نیز هست، اولین تجربه حضورش در این رویداد مجلل را در پاریس پشت سرگذاشت و حضور و عملکردش مورد تحسین اکثر حضار قرار گرفت و میهمانان از اولین مجموعه لویی ویتون با حضور فارل در پست مدیر خلاق این مجموعه شگفت زده شدند. برگزاری هفته مد پاریس با حضور چهره‌های سرشناس خود فارل در این باره گفت:
اگر شما لویی ویتون را تحسین می کنید، شیفته انتخاب و سازماندهی هستید. شما محصول را دوست دارید ولی فراتر از آن، این عشق به فرهنگی است که تجسم سلیقه‌ای مشابه است.
البته همیلتون و کارداشیان تنها سلبریتی های حاضر در این مراسم نبودند و چهره‌های سرشناس دیگری از جمله جارد لتو، زندایا، مالوما، ریحانا، A$AP Rocky، بیانسه و جی زی نیز در این مراسم حضور داشتند. آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...