جوزف بائنا هر روز بهتر از دیروز؛ پسر آرنولد شوارتزنگر به تمرینات خود ادامه می دهد + ویدیو

پسر آرنولد شوارتزنگر، یعنی جوزف بائنا، به‌سختی مشغول پشت سر گذاشتن تمرینات بدنسازی است تا بتواند به بهترین شیپ بدنی خود دست یابد.
کدخبر (211440) 02 مرداد 1402 | ساعت 22:15
0 966
پسر آرنولد شوارتزنگر، یعنی جوزف بائنا، به‌سختی مشغول پشت سر گذاشتن تمرینات بدنسازی است تا بتواند به بهترین شیپ بدنی خود دست یابد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تلاش‌های جوزف بائنا برای متحول کردن اندام خود باعث شده است تا طرفداران بدنسازی او را فرزند و جانشینی خلف برای پدر مشهورش بدانند. بائنا که اکنون 25 سال دارد، غالباً تصاویری از فیزیک خیره‌کننده خود را با حدود پانصد هزار دنبال‌کننده‌اش در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد. بسیاری از پست‌های او همچنین حاوی دستورالعمل‌هایی درخصوص تمرینات بدنسازی نیز هست.

سبک بدنسازی مورد علاقه جوزف بائنا

جوزف بائنا در پست اخیر خود در اینستاگرام بر اهمیت مفرح بودن تمرینات بدنسازی تأکید نموده است:
سعی کنید ادویه‌ی خاص خود را به تمرینات اضافه کنید، سبک ویژه‌ی خود را پی بگیرید و از انجام تمرین لذت ببرید.
  جوزف بائنا پیش از این نیز به مخاطبان خود توصیه کرده بود اطراف خود را با آدم‌هایی پر کنند که آن‌ها را تشویق به بهتر شدن می‌کنند و به آن‌ها برای داشتن یک زندگی بهتر و شادتر انگیزه می‌دهند:
داشتن یک شریک تمرینی خوب می‌تواند بازی را برای شما عوض کند.
جوزف بائنا چند هفته پیش نیز گفته بود که یک شریک تمرینی خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد:
یک شریک تمرینی خوب کسی است که شما را تشویق می‌کند از حدود فعلی خود فراتر روید. او همچنین کسی است که در بین ست‌ها، بامزه‌بازی درمی‌آورد!

صفحه بدنسازی سرخ‌نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


جوزف بائنا هر روز بهتر از دیروز؛ پسر آرنولد شوارتزنگر به تمرینات خود ادامه می‌دهد
پسر آرنولد شوارتزنگر چند ماه پیش نیز جزئیات کاملی از برنامه تمرینی جدید خود را با دنبال‌کنندگانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود. این برنامه تمرینی شامل شش سوپرست بود.

اندام تفکیک شده جوزف بائنا

اندام جوزف بائنا همین حالا نیز به‌طرز تحسین‌برانگیزی تفکیک‌شده است. با وجود اینکه او تمرینات بدنسازی خود را خیلی دیر و از زمان شروع دوران دانشگاه آغاز کرده است. پسر آرنولد، سال گذشته گفته بود که در سال‌های دورتر، از اندام مناسبی برخوردار نبود و همیشه بابت این موضوع موردتمسخر قرار می‌گرفت.
جوزف بائنا هر روز بهتر از دیروز؛ پسر آرنولد شوارتزنگر به تمرینات خود ادامه می‌دهد جوزف بائنا در سن سیزده سالگی متوجه شد که پسر آرنولد شوارتزنگر است. در سال 2011 فاش شد که اسطوره بدنسازی در گذشته با خدمتکار خانه خود روابط عاشقانه مخفی داشته است. این زن میلدرد بائنا نام دارد و مادر جوزف است. آرنولد در آن زمان به‌دور از چشم همسر خود، یعنی ماریا شریور، با میلدرد روابط مخفی برقرار کرده بود. جوزف بائنا هر روز بهتر از دیروز؛ پسر آرنولد شوارتزنگر به تمرینات خود ادامه می‌دهد آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...