راهکار ریچ گاسپاری برای ضخیم کردن عضلات پشت؛ تمرینی که رقیب لی هنی در دوران اوج انجام می‌داد

ریچ گاسپاری یک روش تمرینی مؤثر برای ضخیم کردن عضلات پشت ارائه داده است.
کدخبر (211490) | 02 مرداد 1402 | ساعت 09:24
0 466
راهکار ریچ گاسپاری برای ضخیم کردن عضلات پشت؛ تمرینی که رقیب لی هنی در دوران اوج انجام می‌داد
ریچ گاسپاری یک روش تمرینی مؤثر برای ضخیم کردن عضلات پشت ارائه داده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ریچ گاسپاری ازجمله بدنسازان کهنه‌کاری است که پس از ترک صحنه مسابقات بدنسازی و اعلام بازنشستگی، همچنان ارتباط خود را با این ورزش حفظ کرده و هر از چندگاهی نگرشی جالب درمورد نحوه تمرینات و حضور در مسابقات به طرفداران بدنسازی ارائه می‌دهد. او پس از سال‌ها رقابت با بهترین بدنسازان در بالاترین سطح و اندوختن تجربه در این مسیر، نکات ارزشمندی را ارائه می‌دهد. ریچ گاسپاری اخیراً در صفحه اینستاگرامش، تکنیکی را که با استفاده از حرکت دمبل خمیده زیر بغل روی نیمکت شیبدار برای ساختن عضلات حجیم پشت در پیش می‌گیرد، بیان کرده است.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید:

https://www.instagram.com/sorkhnews_gym/


ریچ گاسپاری با توده عضلانی جذاب، جزئیات عضلات و فرم خوبی که داشت، توانست در دوران حرفه‌ای خود در بخش آزاد مردان، به افتخارات قابل توجهی دست پیدا کند. او کار خود را در اواسط دهه 80 میلادی آغاز کرد و به‌عنوان اولین ورزشکاری شناخته می‌شود که خطوط عضلات باسن خود را برجسته کرد. او نشان داد که یکی از باثبات‌ترین ورزشکاران این عرصه محصوب می‌شود و طی سه دوره مستر المپیا بین سال‌های 1986 تا 1988، توانست به سه مدال نقره دست پیدا کند. گاسپاری اگرچه نتوانست جام ساندو را به خانه ببرد اما با کسب مقام قهرمانی اولین دوره مسابقات آرنولد کلاسیک، تاریخ‌ساز شد. او آخرین بار در مسابقات سن خوزه پرو 1996 روی صحنه رفت. راهکار ریچ گاسپاری برای ضخیم کردن عضلات پشت؛ تمرینی که رقیب لی هنی در دوران اوج انجام می‌داد 02ریچ گاسپاری علی‌رغم اینکه از عرصه مسابقات دور شده، اما همچنان قلبش برای بدنسازی به تندی می‌تپد. اوایل سال جاری بود که این اسطوره بدنسازی، استفاده از داروهای تقویت‌کننده عملکرد را در بخش‌های زنان مانند بیکینی و ولنس، زیرسؤال برد و از آن انتقاد کرد. او مربیان را به‌خاطر این موضوع موردانتقاد قرار داد و عنوان کرد که این مربیان هستند که ورزشکاران را به‌سوی مصرف استروئیدها سوق می‌دهند و درنتیجه، سلامت آن‌ها را به مخاطره می‌اندازند. راهکار ریچ گاسپاری برای ضخیم کردن عضلات پشت؛ تمرینی که رقیب لی هنی در دوران اوج انجام می‌داد

تمرین ریچ گاسپاری برای تقویت عضلات پشت

گاسپاری سه ماه پیش بهترین توصیه‌های خود را برای رشد ماهیچه‌های پایین‌تنه به طرفداران ارائه کرد. او رسیدن به 20 تا 50 تکرار برای هر حرکت را نقطه عطف یک برنامه تمرینی دانست و سخت‌ترین تکنیک‌های تمرینی را ارائه داد. این پیشکسوت بدنسازی می‌خواهد تغییراتی قابل لمس را ببیند. ریچ گاسپاری هفته‌ها پیش به نسب جدید بدنسازی به‌دلیل عدم توجه به رشد عضلات ساق پا حمله کرد. او هوادارانش را از تمرینات ساق پا، که در روزهای رقابتش روی صحنه انجام می‌داد، آگاه و اعتراف کرد که رشد این عضلات کار سختی است .گاسپاری همچنین درمورد خطرات بدنسازی برای سلامتی، نکاتی را ابراز کرد. او مخالفت خود را با افزایش مصرف ترنبولون اعلام و برخی از اثرات نامطلوب مصرف این ترکیب را، که شامل آسیب به کبد و سیستم قلبی عروقی است، بیان کرد. ریچ گاسپاری در پست اخیر خود در اینستاگرام نکاتی را برای افزایش ضخامت عضلات پشت با استفاده از حرکت دمبل خمیده زیر بغل روی نیمکت شیبدار به اشتراک گذاشت. او استفاده از نیمکت شیبدار را برای به حداقل رساندن هرگونه نوسان در حرکت تأکید کرد. راهکار ریچ گاسپاری برای ضخیم کردن عضلات پشت؛ تمرینی که رقیب لی هنی در دوران اوج انجام می‌داد 02گاسپاری عنوان کرد:
در اینجا یک راهکار ایده‌آل برای انجام حرکت دمبل خمیده زیربغل روی نیمکت شیبدار به شکلی سخت‌گیرانه و بدون نوسان را ارائه می‌دهم. انجام دادن روی نیمکت شیب‌دار، شتاب انجام این حرکت را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود که آن‌ها واقعاً ضخامت عضلات پشت را افزایش دهند.
گاسپاری دو ماه پیش، حرکات متنوعی از اسکوات سومو را برای تقویت قدرت عضلات در قسمت پایین‌تنه پیشنهاد کرد. او بر استفاده از یک پلتفرم مرتفع برای افزایش دامنه حرکتی تأکید کرد تا بدین ترتیب، فشار در ناحیه باسن احساس شود. چند هفته قبل، ریچ گاسپاری درمورد تکنیک‌هایی که برای توسعه عضلات شکم در دوران اوج خود استفاده می‌کرد، صحبت کرد. گاسپاری درک منحصربه‌فردی از مکانیک تمرین پس از چندین رقابت سنگین روی صحنه دارد. راهکار ریچ گاسپاری برای ضخیم کردن عضلات پشت؛ تمرینی که رقیب لی هنی در دوران اوج انجام می‌داد 02اگر قصد دارید کمری قوی و عضلانی حجیم بسازید و در عین حال، خطر آسیب را به حداقل برسانید، حرکت دمبل خمیده زیر بغل روی نیمکت شیبدار یک انتخاب عالی است. چه ورزشکاری مبتدی باشید که برروی درست کردن فرم تمرکز دارید یا یک ورزشکار مجرب که به‌دنبال چالشی تازه است، این تمرین شما را ارضا خواهد کرد. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...