حمله هواداران لبرون جیمز به مایکل جردن ؛ تو حسادت می کنی!

در حالی که لبرون جیمز در حال شکستن رکورد افسانه ای کریم عبدالجبار است، اما واقعا تعیین بهترین بازیکن تاریخ بسکتبال کاری بسیار دشوار است.
کدخبر (137222) | 15 بهمن 1401 | ساعت 21:04
0 633
حمله هواداران لبرون جیمز به مایکل جردن ؛ تو حسادت می کنی!
در حالی که لبرون جیمز در حال شکستن رکورد افسانه ای کریم عبدالجبار است، اما واقعا تعیین بهترین بازیکن تاریخ بسکتبال کاری بسیار دشوار است.

به گزارش سرخ نیوز، دنیای NBA در طول تاریخ خود شاهد استعدادهای زیادی در نسل‌های مختلف بوده اما رقابت بین دو اسطوره بزرگ بسکتبال یعنی لبرون جیمز و مایکل جردن تقریباً پایان ناپذیر است. طرفداران اغلب از تشبیهات منحصر به فردی استفاده می‌کنند تا ثابت کنند که بازیکن محبوب آنها بزرگترین بازیکن تاریخ است. حمله هواداران لبرون جیمز به مایکل جردن ؛ تو حسادت می کنی! با این حال اظهار نظر اخیر مایکل جردن، طرفداران لبرون جیمز را عصبانی کرده و آنها در توئیتر حسابی از خجالت مایکل جردن درآمدند. اظهار نظر جدید جردن درباره بهترین بازیکن تاریخ NBA در حالی صورت گرفته که لبرون جیمز در تلاش است تا طی دو بازی آینده رکورد افسانه‌ای کریم عبدالجبار را شکست دهد و به همین خاطر بسیاری از هواداران پادشاه، جردن را به حسادت و ترس از دست دادن جایگاهش متهم کرده‌اند. حمله هواداران لبرون جیمز به مایکل جردن ؛ تو حسادت می کنی!

لبرون جیمز کی رکورد کریم عبدالجبار را می شکند؟

جیمز در لس‌آنجلس لیکرز تاکنون فصل پرحادثه ای را پشت سر گذاشته و با عملکرد و رکوردهایش، دنیای NBA را تحت تاثیر قرار داده است. گفتنی است پادشاه اخیراً به یک رکورد خارق‌العاده دست یافته و موفق شده در مقابل تمام تیم‌های NBA بیش از 40 امتیاز کسب کند. علاوه بر این، ستاره لیکرز قرار است از رکورد بزرگ امتیازآوری NBA که در اختیار کریم عبدالجبار است، پیشی بگیرد. جیمز تنها 62 امتیاز کمتر از عبدالجبار دارد تا امتیازآورترین بازیکن تاریخ NBA شود. حمله هواداران لبرون جیمز به مایکل جردن ؛ تو حسادت می کنی! ESPN اخیراً روز 3 فوریه را به عنوان روز مایکل جردن جشن گرفت. این در حالی است که طرفداران بسکتبال مشتاقانه منتظر شکستن رکورد جاودانه لبرون جیمز در روزهای آینده هستند. ESPN در طول روز دارای نکات برجسته و محتوای مرتبط با بازیکن افسانه‌ای شیکاگو بولز را پخش کرد. این شبکه در توئیتر هم برنامه‌های خود را در روز بزرگداشت جردن اعلام کرد که این توئیت هم با واکنش هواداران جیمز مواجه شد. یکی از آنها نوشته:
درست در روزهایی که جیمز در حال شکستن رکورد یک رکورد بی‌نظیر است، باید درباره جردن صحبت شود؟
دیگری هم نوشته:
به نظر می‌رسد جردن از کاری که جیز در حال انجام آن است، حسابی ترسیده و به آن حسادت می‌کند.
مایکل جردن چندی پیش در اظهار نظری قابل تامل عنوان کرده بود که هیچ بازیکن بزرگی در تاریخ NBA وجود ندارد و نمی‌توان بازیکنان ادوار مختلف را با یکدیگر مقایسه کرد. همین اظهار نظر باعث شد هواداران جیمز واکنش شدیدی از خود نشان دهند. حمله هواداران لبرون جیمز به مایکل جردن ؛ تو حسادت می کنی!

پیام کریم عبدالجبار به لبرون جیمز

این در حالی است که کریم عبدالجبار اخیراً پیامی صمیمانه برای لبرون جیمز پیش از رسیدن به رکوردش ارسال کرده است. او گفت:
من 38 سال است که مشعل را به عنوان رکورددار حمل می‌کنم. از انتقال آن به گیرنده شایسته بعدی هیجان زده و آسوده خاطر هستم. لبرون آن را به دست آورده و امیدوارم او حتی بیشتر از من آن را در دست داشته باشد.
درباره NBA بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...