خبری از بازگشت نیست؛ این ستاره ایرانی در پرتغال ماندنی است!

علی علیپور مهاجم پیشین پرسپولیس به حضور خود در لیگ برتر پرتغال ادامه خواهد داد.
کدخبر (196811) | 29 خرداد 1402 | ساعت 16:22
0 114
خبری از بازگشت نیست؛ این ستاره ایرانی در پرتغال ماندنی است!
علی علیپور مهاجم پیشین پرسپولیس به حضور خود در لیگ برتر پرتغال ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، علی علیپور مهاجم پیشین پرسپولیس که سه فصل اخیر را در لیگ برتر پرتغال پشت سر گذاشته این روزها برای سپری کردن تعطیلات راهی ایران شده و امروز نیز تماشاگر بازی یادبود هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس، بود. علی علیپور در جریان این بازی مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت و به برخی سوالات آنها پاسخ داد. او در خصوص حضورش در این دیدار گفت:

دوستان به من اطلاع دادند که یک بازی یابود برای هادی خدا بیامرز برگزار می‌شود و آمدیم تا سری بزنیم و حضور داشته باشیم. صحبت‌ها درباره آقا هادی گفته شده و هر چقدر از شخصیت و منش او بگوییم کم است. امیدوارم خانواده او هر جا هستند، سلامت باشند.
علیپور همچنین به سرمربی‌گری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران واکنش نشان داد و گفت:
خدا را شکر آقای قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی هستند. شرایط تیم ملی به نظرم خیلی خوب است. ما بازیکنان تمام تلاشمان را می‌کنیم تا تیم ملی در بالاترین سطح قرار بگیرد و بعد از چندین سال به چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.
خبری از بازگشت نیست؛ این ستاره ایرانی در پرتغال ماندنی است!مهم‌ترین بخش صحبت‌های علی علیپور، واکنش او به ادامه فعالیت در فوتبال پرتغال بود. این مهاجم سابق پرسپولیس در این خصوص گفت:
فصلی که گذشت فصل پرفشاری بود و من هم متاسفانه دچار مصدومیت شدم. الان هم در حال ریکاوری هستم تا با قدرت برگردم.
صحبت‌های علیپور نشان می‌دهد که او فصل آینده نیز در پرتغال حضور خواهد داشت و خبری از بازگشت به ایران نیست. او اواسط فصل گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مدتی خانه‌نشین شد با این این مصدومیت نیز مانع از ادامه حضور وی در پرتغال نخواهد شد. علیپور در سه فصل حضور خود در پرتغال، 75 بار با پیراهن ماریتیمو و ژیل ویسنته به میدان رفته و 12 بار موفق به گلزنی شده است. آخرین خبرها از فوتبال

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...