خجالت آور ترین رفتار های کانر مک گرگور ؛ از هجوم به خوزه آلدو تا توهین به خانواده نورماگومدوف!

کانر مک گرگور که یکی از بهترین مبارزان تاریخ UFC است، رفتارهایی خجالت‌آور در روزمه خود داشته که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.
کدخبر (170464) 04 اردیبهشت 1402 | ساعت 14:30
0 207
کانر مک گرگور که یکی از بهترین مبارزان تاریخ UFC است، رفتارهایی خجالت‌آور در روزمه خود داشته که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

به گزارش سرخ نیوز، بسیاری از مردم باور دارند که کانر مک گرگور یکی از بهترین مبارزان تاریخ UFC است و این موضوع به قدرت فوق‌العاده او، بذله‌گویی و توانایی‌اش در استفاده از کلمات و شخصیت کاریزماتیک او برمی‌گردد. با این حال، گاهی اوقات او تمام چارچوب‌های اخلاقی و رفتاری را کنار می‌گذارد و کارهایی را انجام می‌دهد که در شأن این مبارز نیست. در اینجا به تعدادی از بدترین رفتارهای «بدنام» می‌پردازیم.

خجالت آور ترین رفتار های کانر مک گرگور ؛ از هجوم به خوزه آلدو تا توهین به خانواده دیگران!

بدترین رفتارها و اعمال کانر مک گرگور

  • توهین به خانواده حبیب نورماگومدوف
کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف دو شخصیتی هستند که مشکلات و گذشته آن‌ها تا مدت‌ها فراموش نخواهد شد. مشکلاتی که حتی پس از اتمام مبارزه آن‌ها نیز ادامه پیدا کرد. مک گرگور در مقابل نورماگومدوف زیاده‌روی کرد و به او و خانواده‌اش توهین کرد. توهین‌هایی که خشم این مبارز روسی را بیش از پیش برانگیخت و بیشتر از همیشه خواهان شکست دادن مک گرگور شد. مک گرگور همچنین به همسر نورماگومدوف در توئیتر توهین کرد و او را «رفیق حوله‌ای» خطاب کرد. او همچنین همراه این توئیت، عکسی از همسر او را منتشر کرد که در آن، همسر نورماگومدوف چهره خودش را با حجاب پوشانده بود. مک گرگور مدت کوتاهی پس از انتشار این توئیت، آن را حذف کرد. با این حال، او بار دیگر با توهین کردن به عبدالمناف، پدر حبیب نورماگومدوف، او را عصبانی‌تر از گذشته کرد. عبدالمناف به‌عنوان مربی MMA فعالیت می‌کرد و در سال 2020 به‌دلیل ابتلا به کووید-19 درگذشت.
 
  • تعرض به یک زن در قایق شخصی
مدتی پیش، زنی مدعی شد که کانر مک گرگور در قایق شخصی‌اش به او حمله کرده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. این زن ادعا کرده که این اتفاق در روز تولد 34 سالگی کانر مک گرگور اتفاق افتاده است. این زن ادعا کرده که مک گرگور به او حمله کرده و ضرباتی را به او وارد کرده، به‌طوری که او مجبور شده تا برای فرار از دست مک گرگور، به بیرون از قایق بپرد و پس از این، یکی از قایقان متعلق به صلیب سرخ، او را نجات داده است. هم‌اکنون، تحقیقات مختلفی در مورد مک گرگور به دلیل اتهام وارد شده به او در حال انجام است. [irp posts="131260" ]
خجالت آور ترین رفتار های کانر مک گرگور 02
  • درگیری با مشین گان کلی
مدتی پیش، کانر مک گرگور، مشین گان کلی و مگان فاکس در ایونت MTV VMA حضور پیدا کرده بودند. مک گرگور زمانی که مشین گان کلی و مگان فاکس در حال عبور از فرش قرمز بودند، نوشیدنی خود را روی مشین گان کلی ریخت. گزارش‌ها حاکی از آن است که مک گرگور درخواست کرده بود تا مشین گان کلی عکس بگیرد و مشین گان کلی این درخواست مک گرگور را رد کرد. به دنبال این اتفاق، یک مأمور امنیتی مک گرگور را از این زوج جدا کرد و مک گرگور نیز در همین حین، نوشیدنی خود را به روی مشین گان کلی ریخت. خجالت آور ترین رفتار های کانر مک گرگور ؛ از هجوم به خوزه آلدو تا توهین به خانواده نورماگومدوف!
  • مک گرگور و خوزه آلدو
مک گرگور پس از اینکه دنیس سیور را در راند دوم ناک اوت کرد، از قفس بیرون پرید به سمت خوزه آلدو، قهرمان UFC، رفت. این رفتار مک گرگور را می‌توان به خصومت بین این دو مبارز نسبت داد. این صحنه یکی از صحنه‌های فراموش‌نشدنی در تاریخ UFC است؛ چراکه نشان می‌دهد که مک گرگور به‌عنوان یک مبارز، نه تنها داخل قفس، بلکه در خارج قفس نیز به دنبال خواسته‌های خود می‌رود و به آن‌ها دست پیدا می‌کند. مک گرگور مبارزی فوق‌العاده است اما رفتارهای او در خارج از قفس به میراث او در این حرفه آسیب وارد کرده است. استعداد و توانایی‌های او زیر سایه رفتارهای بچگانه‌اش قرار گرفته و شاید وقت آن رسیده که مک گرگور از این رفتارها دست بردارد تا بیشتر از این به محبوبیت خودش آسیب وارد نکند.
  بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...