کانر مک گرگور در رسلمنیا 40؛ دولف زیگلر بدنام را به مبارزه سه گانه فراخواند!

دولف زیگلر اظهار داشته که پس از رویارویی با مک گرگور در هر سه نوع ورزش رزمی ، تمایل دارد تا در رسلمنیا 40 هم با این مبارز ایرلندی رقابت کند.
کدخبر (167610) | 29 فروردین 1402 | ساعت 08:59
0 362
کانر مک گرگور در رسلمنیا 40؛ دولف زیگلر بدنام را به مبارزه سه گانه فراخواند!
دولف زیگلر اظهار داشته که پس از رویارویی با مک گرگور در هر سه نوع ورزش رزمی ، تمایل دارد تا در رسلمنیا 40 هم با این مبارز ایرلندی رقابت کند.

به گزارش سرخ نیوز، دولف زیگلر فوق ستاره WWE با وجود عدم حضور در رویداد رسلمنیا طی سه سال گذشته، قصد بازگشت به این نمایش را دارد. او برای بازگشت کانر مک گرگور را به عنوان حریف خود انتخاب کرده است. زیگلر به TMZ Sports گفته است که قبل از دیدار در بزرگترین صحنه کشتی کج دنیا یعنی رسلمنیا 40، می‌خواهد با تنها قهرمان دوگانه UFC، در قالب سه ورزش رزمی رقابت کند. از انجایی که شرکت Endeavour به عنوان شرکت مادر UFC، از ادغام این سازمان با WWE خبر داده، کانر مک گرگور به حضورش در دنیای کشتی کج اشاره کرده است. WWE و شرکت Endeavor اکنون در حال ادغام هستند و Endeavor قصد دارد این دو کسب و کار ورزشی رزمی را در برند تجاری عمومی خود از یکدیگر جدا کند. همانطور که مک گرگور اخیراً در رسانه‌های اجتماعی خود عنوان کرده، ادغام این دو سازمان ممکن است باعث بروز اتفاقات نادری بین دو گروه شود. کانر مک گرگور در طول سال‌های دوران حرفه‌ای خود رابطه نزدیکی با ستارگان WWE داشته و در حیطه فعالیت آنها رفت و آمد داشته اما این باعث نشده که او به رینگ مبارزات کشتی کج نزدیک شود و در آن حضور پیدا کند. در همین حال زیگلر اظهار داشته که تمایل دارد تا در رسلمنیا 40 با این مبارز ایرلندی در قالب سه ورزش رزمی رقابت کند. او گفته است:

چرا آن را به بهترین مبارزه در هر سه رشته تبدیل نکنیم؟ رینگ هشت ضلعی، مسابقه بوکس، کشتی و مبارزه WWE و سپس همه چیز را برای شکل گیری بهترین اتفاقات در رسلمنیا آماده کنیم. این جایی است که پول وجود دارد اما همه نمی‌توانند بروند و از آن حمایت کنند. اما برخی از ما می‌توانیم.

کانر مک گرگور در رسلمنیا 40 ؛ دولف زیگلر بدنام را به مبارزه سه گانه فراخواند!

دولف زیگلر در WWE

دولف زیگلر قهرمان سابق NXT انگلستان در آخرین مسابقه خود، در 9 دقیقه و 30 ثانیه تایلر بیت را با پین فال شکست داد. این رقابت در آخرین قسمت مین ایونت WWE در روز 13 آوریل انجام شد. زیگلر در کنار تلاش‌هایش برای ایجاد هیجان در این مبارزه، از حمایت تماشاگران برخوردار بود. این مسابقه با مدت زمان نزدیک به 9 دقیقه، بسیار طولانی‌تر از اغلب رویدادهای مین ایونت بود.

بازگشت کانر مک گرگور به UFC

کانر مک گرگور در جولای 2021 در مبارزه مقابل داستین پویریر پایش شکست و بازنده اعلام شد. او حالا در آستانه بازگشت به UFC است. کانر مک گرگور که زمانی جزو مخوف‌ترین مبارزان بود، سه مسابقه از چهار مسابقه اخیر خود در UFC را با شکست پشت سرگذاشته است. او در جدیدترین فصل برنامه تلویزیونی TUF، تیمی را در مقابل مایکل چندلر هدایت خواهد کرد.

از 66 کیلوگرم تا 120 کیلوگرم ؛ با تاریخچه کانر مک گرگور آشنا شوید!کانر مک گرگور مقابل دولف زیگلر؟

انتقال به WWE پیچیده خواهد بود. مک گرگور در صورت انتقال به این عرصه، یکی از کوتاه قدترین کشتی گیران لیست WWE خواهد بود. در مقایسه زیگلر هم در میان کشتی گیران سبک وزن WWE قرار دارد و می‌تواند حریف مناسبی برای کانر مک گرگور باشد. با این حال در دنیای کشتی کج همه چیز ممکن است؛ همانطور که فلوید می ودر توانست بیگ شو را ناک اوت کند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...