قایق ٣ میلیون یورویی کانر مک گرگور ؛ بدنام درحال گشت زنی با قایق لامبورگینی

کانر مک گرگور ، ستاره UFC سال گذشته موفق شد بالاخره و پس از هفت ماه انتظار لامبورگینی تکنومار محبوب خود را با قیمت ٣ میلیون یورو خریداری کند.
کدخبر (166515) | 26 فروردین 1402 | ساعت 21:40
0 438
قایق ٣ میلیون یورویی کانر مک گرگور ؛ بدنام درحال گشت زنی با قایق لامبورگینی
کانر مک گرگور ، ستاره UFC سال گذشته موفق شد بالاخره و پس از هفت ماه انتظار لامبورگینی تکنومار محبوب خود را با قیمت ٣ میلیون یورو خریداری کند.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور اخیرا عکس جدیدی را به‌همراه اسباب بازی محبوب خود منتشر کرده است. این اسباب بازی لامبورگینی سوپر یات ٣ میلیون یورویی اوست. کانر مک گرگور با انتشار عکس خود در اینستاگرام که او را بر روی یک قایق تفریحی لوکس نشان می‌داد، در قسمت کپشن نوشته بود: «لامبورگینی ۶٣.» عدد ۶٣ اشاره به طول این قایق دارد که آن را با نام «ابرخودروی دریا» می‌شناسند.

کانر مک گورگور به قایق مورد علاقه اش رسید!

مک گرگور مدت‌ها بود که سفارش ساخت این قایق را داده بود و در ماه می سال گذشته بالاخره قایق سه میلیون دلاری‌اش آماده شد. بدنام که حالا به‌همراه همسرش دی دولین و سه فرزندشان یعنی کانر جونیور، کوریا و ریان در سواحل موناکو به‌سر می‌برد بالاخره توانسته است سوار قایق محبوب خود شود. کانر مک گرگور همزمان با انتشار عکس‌هایی از قایق‌سواری خود گفته بود که قادر نیست احساسش را در قالب کلمات بیان کند. او سپس در بعد از ظهر همان روز عکس‌های دیگری از قایق‌گردی خود در دریاچه‌ مدیترانه را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود. این عکس‌ها قایق لامبورگینی را در امتداد دریای فیروزه‌ای رنگ نشان می‌داد و دی دلوین و بچه‌ها نیز از روی عرشه برای مک گرگور دست تکان می‌دادند. او سپس ویدئویی را نیز از این گردش دریایی منتشر ساخت. در این ویدئو بدنام پشت سکان قایق ایستاده بود و همراهانش نیز در کنارش بودند. مبارز ایرلندی لبخند زده بود و با صدای بلند با موزیک درحال پخش همنوایی می‌کرد. مک گرگور در قسمت کپشن این ویدئو نوشته بود:«ابرخودروی دریا!»

قایق ٣ میلیون یورویی کانر مک گرگور ؛ بدنام درحال گشت زنی با قایق لامبورگینیکانر مک گرگور : از قایق من تنها ۶٣ نسخه ساخته شده

کانر مک گرگور پانصد هزار دلار را نیز خرج ارتقای این قایق تفریحی کرده است و نام برند نوشیدنی خود را نیز بر روی آن حک کرده است. مک گرگور علاوه بر این قایق صاحب یک قایق سه‌عرشه‌ای سوپر یات مجهز به سورتمه بادی نیز هست که اخیرا از آن برای سفر به سواحل ایبیزا استفاده کرده بود. بدنام در صفحه اینستاگرام خود ویدئوهایی را نیز از این سفر دریایی منتشر ساخته بود و نوشته بود:
در حال پیشروی به سوی ایبیزا برای جشن تولدم.
کانر مک گرگور پیش از این نیز با اشاره به خرید قایق لامبورگینی از آن به‌عنوان بهترین خرید زندگی خود نام برده بود. این قهرمان سابق یو اف سی به ستایش از توان ۴٠٠٠ اسب‌بخاری این قایق دو موتوره و توئین توربو پرداخته بود:
از این قایق تنها ۶٣ نسخه ساخته شده است و من مفتخرم که یکی از آنها را برای خود خریده‌ام. سال ١٩۶٣ سالی بود که شرکت لامبورگینی کار خود را آغاز کرد. از جوزپه کنستانتینو و تمیش در گروه دریایی ایتالیا بسیار متشکرم. کارتان فوق‌العاده است. من بی‌صبرانه منتظر آماده شدن این قایق هستم.
قایق ٣ میلیون یورویی کانر مک گرگور ؛ بدنام درحال گشت زنی با قایق لامبورگینیاخیرا آرون برانستتر، خبرنگار حوزه ام ام ای از بدنام پرسیده بود که کدام خرید را بهترین خرید عمر خود می‌داند و او پاسخ داده بود:
باید بگویم که قایق لامبورگینی. البته این قایق در حال حاضر در ایتالیاست اما به‌زودی آماده خواهد شد. من برنامه دارم گشتی در آمریکا بزنم و سپس راهی ایتالیا می‌شوم. در ایتالیا پسرم را غسل تعمید خواهم داد و سپس نیز قایق لامبورگینی عزیزم را تحویل خواهم گرفت. این لعنتی برای خودش یک کشتی است و من بی‌صبرانه منتظرش هستم.
کانر مک گرگور پیش از این نیز صاحب یک قایق تفریحی دیگر با نام ١٨٨ بود. این عدد اشاره به کمک‌هزینه‌ی ١٨٨ یورویی داشت که بدنام پیش از به‌شهرت رسیدن از دولت دریافت می‌کرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...