درآمد فوق‌العاده آرنولد شوارتزنگر از یک تبلیغ؛ ترمیناتور و لهجه ژاپنی!

آرنولد شوارتزنگر در سال 1989 برای حضور در یک آگهی بازرگانی در ژاپن حاضر شد و پول فوق‌العاده‌ای از این تبلیع به جیب زد.
کدخبر (210131) | 29 تیر 1402 | ساعت 07:44
0 126
درآمد فوق‌العاده آرنولد شوارتزنگر از یک تبلیغ؛ ترمیناتور و لهجه ژاپنی!
آرنولد شوارتزنگر در سال 1989 برای حضور در یک آگهی بازرگانی در ژاپن حاضر شد و پول فوق‌العاده‌ای از این تبلیع به جیب زد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر در اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1990، در چندین آگهی بازرگانی در ژاپن حضور یافت و این در حالی بود که در آن زمان برای بسیاری از افراد، چهره شناخته شده ای نبود. البته بسیاری از سوپراستارهای آمریکایی در آن زمان با بهره گیری از صنعت تبلیغات، در این دسته آگهی های بازرگانی شرکت می کردند.

ولی درهرصورت دیدن اسنوپ داگ که برای تبلیغ یک سرویس خدمات تلفن همراه آلمانی از یک یخچال بیرون می آید، هنوز خنده دار است. سخت است بتوان پیشنهاد حضور در آگهی تبلیغاتی با یک دستمزد بالا را رد کرد. خیلی ها بر این باور هستند که باید این کار را انجام داد که بگوئید چنین چیزی را تجربه کرده اید.

بازخوردهای کاربران توییتر درباره تبلیغ نوشابه انرژی‌زا!

شاید برایتان جالب باشد بدانید که آرنولد شوارتزنگر هم در سال 1989 در تبلیغ یک نوشیدنی انرژی زای ژاپنی شرکت کرده بود. آرنولد در طول دهه های اخیر در آگهی های بازرگانی زیادی شرکت کرده که یکی از آنها تبلیغ نوشیدنی های ژاپنی بوده. حالا هواداران با دیدن تبلیغی که در سال 1989 با حضور آرنولد ضبط شده بود، حسابی متعجب شدند. ویدیوی این تبلیغ حالا توسط یک کاربر در توئیتر منتشر شده و بازخوردهای زیادی داشته.

تبلیغی که درآمد فوق العاده ای را برای آرنولد به همراه داشت

در این توئیت می خوانیم:

 آیا می دانستید که آرنولد شوارتزنگر در سال 1989 در تبلیغ یک نوشیدنی انرژی زای ژاپنی شرکت کرده؟ او در این تبلیغ حسابی روی فرم و جذاب بود. من به عنوان یک انسان جوان واقعا تحت تاثیر انرژی و قدرت او قرار گرفتم. این تبلیغ خیلی حرفه ای ساخته شده بود و ماهیت محصول را حسابی می رساند.

صفحه بدنسازی سرخ‌نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید:

https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


با این حال رونی کلمن فراتر از یک بدنساز بود. قدرت او در سطح بالاتری قرار داشت و این چیزی است که او اغلب در

مایک نوشت:

شوارتزنگر در تبلیغات این چنینی زیادی در ژاپن حضور داشته.

ادوارد نوشت:

 وقتی به بخش اول تبلیغ فکر می کنی، می بینی که عجیب است ولی بعد مشخص می شود که بخش دوم آن مظهر عجیب بودن است.

دوجکوین نوشته:

دیدن آرنولد در حالی که با آن لهجه ژاپنی صحبت می کند، خنده دار است.

افراد سرشناس زیادی در دهه های 1980 و 1990 در صنعت تبلیغات ژاپن مشغول همکاری شده بودند و آرنولد هم خوشحال بود که تصویرش را روی بیلبوردهای ژاپنی برای تبلیغ نوشیدنی انرژی زا می دید.

در دهه 1980، اینترنت در دسترس نبود. در آن زمان بعید بود که بینندگان آمریکایی چنین تبلیغاتی را ببیند. به علاوه سلبریتی ها هم فکر می کردند که شرکت کردن در چنین تبلیغاتی به منزله کسب درآمد و همچنین محبوبیت بیشتر خواهد بود. ظهور شبکه های اجتماعی و اهمیت برندهای شخصی در تبلیغات، این ذهنیت را دستخوش تغییرات زیادی کرد.

تبلیغی که درآمد فوق العاده ای را برای آرنولد به همراه داشت

شرکت های ژاپنی هم به دنبال جذب ستاره های بین المللی مثل تامی لی جونز و بروس ویلیس برای تبلیغ برندهایشان بودند؛ چرا که می خواستند تا به ژاپنی ها نشان دهند که محصولاتشان در بین ملل و فرهنگهای دیگر هم محبوب است. آرنولد هم زمانی طولانی را برای تبلیغ این نوشیدنی انرژی زا صرف کرد تا از این تبلیغات درآمد جالب توجهی کسب کند.

بخش عمده ای از ثروث آرنولد نتیجه حضورش در صنعت سینما و همچنین سرمایه گذاری هایش در صنعت املاک بود. او در دهه 1980 به دلیل حضورش در چند فیلم به شهرت رسید و اولین موفقیت بین المللی اش حضور در فیلم ترمیناتور در سال 1984 بود.

در طول سه دهه بعد، او در فیلم های بزرگ دیگری مثل کوماندو، ترمیناتور2 ، بتمن و رابین و... حضور یافت و گاهی نیز در برنامه های تلویزیونی حضور می یافت. دارایی خالص آرنولد حالا حددود 450 میلیون دلار برآورد می شود.

آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...