لبرون جیمز در لباس باربی ؛ تاثیر هالیوودی مارگو رابی بر زندگی پادشاه بسکتبال!

کدخبر (209194) | 26 تیر 1402 | ساعت 20:13
0 163
لبرون جیمز در لباس باربی ؛ تاثیر هالیوودی مارگو رابی بر زندگی پادشاه بسکتبال!
تصویری عجیب از پوشش لبرون جیمز، توجه کاربران را به خود جلب کرده و یادآور فیلم باربی شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فیلم باربی احتمالا مورد انتظارترین عنوان هالیوود در مدت اخیر است. این فیلم پس از اکران بیش از هر فیلم دیگری در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

طرفداران باربی با نزدیک شدن به تاریخ انتشار رسمی، بسیار هیجان زده هستند. داستان فیلم باربی به زندگی افرادی در سال 1959 می‌پردازد.

حالا به نظر می‌رسد این فیلم توانسته راه خود را به دنیای ورزش و رسانه‌های ورزشی هم باز کند، چراکه طبق تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، لبرون جیمز با یک لباس صورتی زنانه در خیابان‌های اطراف خانه خود دیده شده است

 این در حالی است که در اوایل سال جاری میلادی نیز تصویری مشابه از پادشاه بسکتبال جهان در یک لباس صورتی رنگ منتشر شده بود. با این حال برخی حدس می‌زنند که این تصاویر توسط هوش مصنوعی ساخته شده و واقعی نباشند.

سوژه که پادشاه به هوش مصنوعی داد؛ ترکیب لبرون جیمز و باربی!

در هر صورت، تصاویر منتشر شده تقریباً شبیه به زندگی واقعی لبرون جیمز هستند. در این تصویر لبرون جیمز با یک دامن صورتی دیده می‌شود که تا زیر زانو می‌رسید. او یک تی‌شرت صورتی به تن دارد که آن را داخل دامن گذاشته و با یک کمربند دامنش را محکم کرده است. اسطوره تیم لس‌آنجلس لیکرز نیز یک کیف دستی صورتی رنگی در دست گرفته که با لباسش همخوانی دارد. انتشار این تصویر به همین جا ختم نشد چراکه صفحات دیگری کار را فراتر از این برده و با بریدن سر لبرون جیمز و قرار دادن آن روی بدن باربی، عکس‌های جالبی را ایجاد کرده‌اند. این روزها هوش مصنوعی آنقدر پیشرفت کرده است که چنین تصاویری بسیار واقعی ساخته می‌شوند.

در طول سال‌های اخیر چندین فیلم متفاوت بر اساس داستان باربی منتشر شده است. در اوایل دهه 2000 شکل جدیدی از فیلم‌های باربی ساخته شده که مورد توجه تماشاگران در سراسر دنیا قرار گرفت. اسباب‌بازی‌های عروسک باربی نیز در میان کودکان خردسال محبوبیت زیادی دارند. خط داستانی آخرین نسخه از این فیلم به طوری طراحی شده که برای همه گروه‌های سنی مناسب باشد تا از آن لذت ببرند و سفری به گذشته داشته باشند تا روزهای باشکوه خود را دوباره زنده کنند. فیلم باربی قرار است از 21 جولای 2023 اکران جهانی شود.

این فیلم دارای ترکیبی پر ستاره از بازیگرانی چون مارگو رابی در نقش باربی و رایان گاسلینگ، ستاره محبوب هالیوود در نقش کن است. شخصیت‌های دیگر توسط اما مکی، انکوتی گاتوا و کانر سویندلز اجرا خواهد شد. ویل فرل، سیمو لیو مارول، جان سینا، کیت مک‌کینون، آمریکا فررا، مایکل سرا، آن هتوی و دوآ لیپا نیز در این فیلم حضور دارند.

پیش‌بینی می‌شود فیلم باربی در افتتاحیه آخر هفته نیز رکورد فروش ۱۰۰ میلیون دلاری را به دست آورد. با این حال این فیلم در روز افتتاحیه یک رقیب جدی به نام اوپنهایمر  از کارگردان برجسته، کریستوفر نولان دارد. اوپنهایمر داستانی تیره بر اساس زندگی جی اوپنهایمر، خالق بمب اتمی است. هر دو فیلم مطمئناً مدعیان جدی برای برنده شدن جوایز متعدد آکادمی اسکار هستند.

جدیدترین اخبار هالیوود:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...