درخشش ماریا شاراپووا در مراسم اسکار 2023

کدخبر (156056) | 26 اسفند 1401 | ساعت 20:22
0 140
درخشش ماریا شاراپووا در مراسم اسکار 2023
ماریا شاراپووا که با حضور در رویدادهای فرش قرمز غریبه نیست، در فرش قرمز اسکار 2023 هم حضور پررنگی داشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، یکی از معدود چهره‌های ورزشکار حاضر در مراسم اسکار سال 2023، ماریا شاراپووا اسطوره تنیس روسیه بود که توانست توجه بسیاری از حاضرین را به خود جلب کند. پیش از شروع این مراسم تنیسور بازنشسته روس با لباس جذاب خود در میان حضار دیده می‌شد که البته با توجه به زیبایی ظاهری و قد و قامت این بازیکن سابق تنیس، این حضور چشمگیرتر هم به نظر می‌آمد. شاراپووا لباسی با رنگ سبز زیتونی به تن داشت که بسیار مسحور کننده و چشم نواز بود.

لباس ویژه ماریا شاراپووا در مراسم اسکار 2023

در مراسم فرش قرمز سالن دالبی تئاتر، ماریا بسیار برجسته‌تر از دیگران بود. لباس شب یقه‌بلند او نامتقارن و مزین به قطار کوچکی بود که در یک طرف جمع شده بود و همین طراحی منحصر به فرد بر جذابیت این تنیسور افزوده و تماشاگران را مجذوب خود می‌کرد. همچنین استفاده از دستکش‌های چرمی، لباس او را خاص‌تر جلوه می‌داد. ماریا شاراپووا که با حضور در رویدادهای فرش قرمز غریبه نیست، در فرش قرمز اسکار 2023 هم حضور پررنگی داشت. شاراپووا از زمان بازنشستگی از تنیس حرفه‌ای، به یکی از اعضای ثابت رویدادهای مد در سراسر جهان تبدیل شده است. در ماه فوریه، او در نمایش مد Moncler Genius در هفته مد لندن شرکت کرد و در آنجا با رقیب قدیمی‌اش، سابق سرنا ویلیامز دیدار کرد. نفر شماره یک سابق تنیس زنان جهان در مهمانی اسکار Vanity Fair 2023 با یک لباس سبز زیتونی زیبا و دستکش‌های چرمی مشکی توجهات را به خود جلب کرد.

ورود ماریا شاراپووا به دنیای مد بعد از بازنشستگی از تنیس

شاراپووا 35 ساله با انتخاب آرایش مینیمال و طبیعی، اجازه داد تا لباس و جواهراتش بیشتر بدرخشد. او یک مدل موی ساده و درخشان را انتخاب کرد تا ظاهرش را برای مهمانی اسکار Vanity Fair کامل کند. ماریا شاراپووا در حالی که برای این رویداد آماده می‌شد، نظر خود را در مورد برخی از استایل‌های مورد علاقه خود از فرش قرمز اسکار 2023 به اشتراک گذاشت. او به استایل کارا دلوین، جنیفر کانلی و نامزد بهترین بازیگر زن آندریا رایزبورو نمره قبولی داد. ماریا شاراپووا از زمان بازنشستگی از تنیس حرفه‌ای در سال 2020، دنیای مد را تحت تأثیر قرار داده و به دلیل ظاهر جسورانه و تلاش برای حمایت از رشد مد پایدار شناخته شده است. او در اواخر ماه فوریه در نمایش مد Moncler Genius در هفته مد لندن با ظاهری جذاب و با الهام از کاترین دونو شرکت کرده بود. بیشتر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...