دلیل الکساندر اوسیک برای ناک اوت نکردن آنتونی جاشوا ؛ چرا اینقدر تشنه خون هستید؟

الکساندر اوسیک به عنوان یک بوکسور، دل‌رحم‌تر از آن چیزی که است که به نظر می‌آید!
کدخبر (167518) | 27 فروردین 1402 | ساعت 23:30
0 642
دلیل الکساندر اوسیک برای ناک اوت نکردن آنتونی جاشوا ؛ چرا اینقدر تشنه خون هستید؟
الکساندر اوسیک به عنوان یک بوکسور، دل‌رحم‌تر از آن چیزی که است که به نظر می‌آید!

به گزارش سرخ نیوز، ماه‌ها از مبارزه الکساندر اوسیک و آنتونی جاشوا می‌گذرد. دو مشت‌زن در روز 29 مرداد 1401 برای بار دوم و پس از شکست جاشوا در مبارزه اول مقابل هم قرار گرفتند. با وجود اینکه AJ به‌وضوح نسبت به مبارزه اول عملکرد بهتری از خود نشان داد اما هنوز هم از حیث سرعت و تکنیک نسبت به حریف خود در سطح پایین‌تری قرار داشت. پیش از مبارزه اول میان این دو بوکسور، آنتونی جاشوا قدرت مطلق دسته سنگین وزن به‌شمار می‌رفت و سه عنوان قهرمانی را به‌طور همزمان در اختیار خود داشت. در سوی دیگر الکساندر اوسیک به تازگی به دسته سنگین وزن منتقل شده بود و پیش از آن تنها دو مبارزه را در این دسته وزنی به انجام رسانده بود. چیزی که شکست جاشوا را برای او حتی تلخ‌تر نیز می‌ساخت. آنتونی جاشوا پیش از مبارزه اول برابر الکساندر اوسیک در سال 2021، تنها سابقه‌ی یک شکست را در کارنامه‌ خود داشت که مقابل اندی روئیز رقم خورده بود. اما AJ موفق شده بود پس از آن در مبارزه مجدد انتقام خود را از روئیز بگیرد. اتفاقی که در خصوص اوسیک هرگز برای او رخ نداد. گربه اوکراینی پس از این پیروزی چیزهایی گفته بود که دنیای بوکس را در بهت فرو برد. مایکل بنسون، خبرنگار برجسته این حوزه اخیرا یک بار دیگر سخنان حیرت‌آور اوسیک را در صفحه توییتر خود منتشر ساخته است.

اوسیک : چرا این قدر تشنه خون هستید؟

مایکل بنسون مجددا به بازگویی جملات شوکه‌کننده الکساندر اوسیک پس از پیروزی بر آنتونی جاشوا پرداخته است. با وجود مبارزه یک‌طرفه‌ای که روی رینگ بوکس اتفاق افتاد اما اوسیک موفق نشده بود حریف خود را ناک اوت کند. مبارزه در ١٢ راند کامل به انجام رسید و سرانجام اوسیک با اجماع داوران به‌عنوان فرد برنده برگزیده شد. حالا مایکل بنسون دوباره حرف‌های مبارز اوکراینی پس از کسب این پیروزی را به اشتراک گذاشته است. از اوسیک پرسیده شده بود که چرا جاشوا را ناک اوت نکرد و او پاسخ داده بود:
چرا اینقدر تشنه‌ی خون هستید؟ من برنده شدم. همه‌چیز اوکی است. چرا حتما لازم است که به زمین افتادن یک مرد را ببینید؟
الکساندر اوسیک ادعا کرده بود که دلیلش برای ناک نکردن حریف این بود که او خانواده‌ای دارد:
او پدر و مادری دارد. تماشای به زمین افتادن فرزند می‌تواند تهدیدی برای سلامتی هر پدر و مادری باشد. من حاضر به انجام این کار نیستم.
دلیل الکساندر اوسیک برای ناک اوت نکردن آنتونی جاشوا ؛ چرا اینقدر تشنه خون هستید؟ سخنان الکساندر اوسیک پس از این مبارزه بازتابی از ذهنیت او بود. آن هم برای بوکسوری که می‌خواهد جایگاه خود را برای همیشه به‌عنوان یک مبارز بی‌رقیب تثبیت کند. اتفاقی که می‌توانست با پیروزی او در برابر دیگر غول دسته سنگین وزن یعنی تایسون فیوری به انجام برسد. اما متاسفانه این مبارزه هرگز برگزار نشد. پیروزی در برابر فیوری می‌توانست جایگاه اوسیک را به‌عنوان برترین مشت‌زن این نسل مستحکم سازد. بنابراین می‌شد حدس زد که لغو این مبارزه یک ناامیدی بزرگ برای گربه اوکراینی باشد. اما برخلاف انتظارات، اوسیک دیدگاه دیگری به این موضوع داشت.

الکساندر اوسیک : از برگزار نشدن مبارزه با تایسون فیوری خوشحالم

الکساندر اوسیک، قهرمان فعلی دسته سنگین وزن گفته است که از شکست مذاکرات با تیم تایسون فیوری حسرتی به‌دل ندارد. دو طرف ماه‌ها بود که درگیر مذاکرات ادامه‌داری بر سر ترتیب یافتن این مبارزه و چگونگی تقسیم عواید حاصل از آن بودند. مذاکراتی که در نهایت نیز به شکست انجامید. الکساندر اوسیک در جریان آماده‌سازی خود برای این مبارزه سه ماه به‌طور مداوم تمرین کرده بود و بیشتر اوقات خود را بیرون از خانه سپری کرده بود. با این حال مشت‌زن اوکراینی اعلام کرده است که از ترتیب نیافتن این مبارزه خوشحال است. او گفته است که حالا می‌تواند اوقات خود را در کنار فرزندانش سپری کند. با این وجود طرفداران بوکس پس از اینکه اوسیک علت شکست مذاکرات را اعلام کرد بسیار عصبانی شدند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...