پس از شکست آنتونی جاشوا مقابل الکساندر اوسیک ؛ پیشنهاد برای کمک در جنگ اوکراین !

آنتونی جاشوا پس از مبارزه مبارزه با الکساندر اوسیک، با ولادیمیر کلیچکو تماس گرفت تا ببیند چطور می تواند به اوکراین در جنگ با روسیه کمک کند.
کدخبر (154115) | 21 اسفند 1401 | ساعت 16:54
0 284
پس از شکست آنتونی جاشوا مقابل الکساندر اوسیک ؛ پیشنهاد برای کمک در جنگ اوکراین !
آنتونی جاشوا پس از مبارزه مبارزه با الکساندر اوسیک، با ولادیمیر کلیچکو تماس گرفت تا ببیند چطور می تواند به اوکراین در جنگ با روسیه کمک کند.

به گزارش سرخ نیوز، الکساندر اوسیک عنوان کرده است که رقیبش آنتونی جاشوا بلافاصله پس از دومین شکستش مقابل قهرمان سابق و بی‌رقیب نیمه سنگین وزن جهان، با ولادیمیر کلیچکو تماس گرفته تا به اوکراین در جنگ مقابل روسیه کمک کند. جاشوا از قهرمان اسبق بوکس جهان خواسته تا او را برای شرکت در جنگ و همراهی با سربازان اوکراینی راهنمایی کند. پس از شکست آنتونی جاشوا مقابل الکساندر اوسیک ؛ پیشنهاد برای کمک در جنگ اوکراین!

مبارزه الکساندر اوسیک مقابل آنتونی جاشوا

این مبارز در ماه آگوست در کشور عربستان برای دومین بار مقابل اوسیک شکست خورد. جاشوا علیرغم عملکرد بسیار بهبود یافته نسبت به رقابت قبلی، نتوانست بر رقیب زیرک خود غلبه کند و با تصمیمی دوگانه شکست خورد. پس از مسابقه زمانی که جاشوا از رینگ بیرون آمد، قبل از ترک سالن میکروفون را در اختیار گرفت و با ارائه یک سخنرانی پرشور، به تیتر خبرها تبدیل شد. در آن زمان بسیاری از جاشوا به خاطر بی احترامی به اوسیک انتقاد کردند اما او همان زمان از رفتارش عذرخواهی کرد و با پیشنهادی که پس از آن درباره سرزمین مادری اوسیک مطرح کرد، به یک قهرمان ورزشی تبدیل شد. پس از شکست آنتونی جاشوا مقابل الکساندر اوسیک ؛ پیشنهاد برای کمک در جنگ اوکراین! اوسیک در مصاحبه با Parimatch اوکراین گفته است:
می‌دانم که آنتونی جاشوا با ولادیمیر کلیچکو تماس گرفت و از او پرسید که چگونه می‌تواند برای اوکراین مفید باشد و به این کشور کمک کند و من به خاطر این موضوع برای او احترام زیادی قائل هستم. این می‌شود بوکس و انسان دوستی.
پس از شکست آنتونی جاشوا مقابل الکساندر اوسیک ؛ پیشنهاد برای کمک در جنگ اوکراین! کلیچکو هم در اوایل سال 2020 در واکنش به پیشنهاد جاشوا به National گفته بود:
جاشوا یک ورزشکار برتر، مبارز بزرگ و قهرمان المپیک است. مهمتر از همه، او مرد بزرگی است که به درستی تصویری از یک قهرمان سنگین وزن را نشان می‌دهد. من به دوستی با او افتخار می‌کنم.
جاشوا قرار است روز یکم آوریل مقابل جرمین فرانکلین در مبارزه‌ای که انتظارات زیادی از آن می‌رود، به رینگ بازگرد. قطعا یک شکست دیگر می‌تواند پایان کار او باشد. در عین حال یک پیروزی باعث می‌شود که دیلیان وایت، دیونتای وایلدر و تایسون فیوری که همگی به‌عنوان حریفان احتمالی آینده جاشوا از سوی ادی هرن توسعه دهنده مسابقات UFC شناخته می‌شوند، رقابت‌های درآمدزا و پرتماشاگری را رقم بزنند. پس از شکست آنتونی جاشوا مقابل الکساندر اوسیک ؛ پیشنهاد برای کمک در جنگ اوکراین! پیش از انجام این رقابت، جاشوا 33 ساله به رابطه کاری خود با رابرت گارسیا تنها پس از 4 ماه همکاری پایان داده است. گفته می‌شود علت این قطع همکاری به دلیل اظهار نظر گارسیا در مورد مبارزه جاشوا و اوسیک بوده که در آن مقطع گفته بود جاشوا از نظر ذهنی مقابل اوسیک شکست خورده بود.

الکساندر اوسیک در جنگ اوکراین

پس از شروع جنگ و حمله روسیه به اوکراین، اوسیک بلافاصله به خط مقدم پیوست تا به کشورش خدمت کند. در همان زمان تصاویری از اوسیک در حین گشت زنی با در دست داشتن یک مسلسل در فضای مجازی منتشر شد. البته به گفته خودش او همیشه دعا می‌کرد که مجبور نباشد از اسلحه خود علیه شخصی استفاده کند. اوسیک که به عنوان فردی با ایمان شناخته شده و دارای 3 فرزند است، زمانی که قربانیان مجروح در بیمارستان‌های نظامی از او خواستند برای پس گرفتن کمربندهای قهرمانی سنگین وزن خود به عربستان برود، اردوگاه آموزشی را ترک کرد و برای مبارزه با جاشوا به خاورمیانه سفر کرد. پس از شکست آنتونی جاشوا مقابل الکساندر اوسیک ؛ پیشنهاد برای کمک در جنگ اوکراین! تیم اوسیک در حال مذاکره با نمایندگان تایسون فیوری در مورد یک مسابقه تاریخی در دسته سنگین وزن هستند. با این حال هنوز توافقی برای مسابقه مورد نظر در روز 29 آوریل بدست نیامده است. گفته می‌شود تیم فیوری پیشنهاد نسبت 60 به 40 برای برنده این رقابت را نپذیرفته‌اند. درباره UFC بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...