راز موفقیت شاهرخ خان از زبان مربی‌اش/ رونمایی از روتین ورزشی سوپراستار هندی

پراشانت سوانت مربی شاهرخ خان سوپراستار بالیوود ضمن افشای روتین ورزشی وی تغییرات بدنی وی در سالیان گذشته را مورد بررسی قرار داد.
کدخبر (167531) | 30 فروردین 1402 | ساعت 15:56
1 1326
راز موفقیت شاهرخ خان از زبان مربی‌اش/ رونمایی از روتین ورزشی سوپراستار هندی
پراشانت سوانت مربی شاهرخ خان سوپراستار بالیوود ضمن افشای روتین ورزشی وی تغییرات بدنی وی در سالیان گذشته را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش سرخ نیوز، پراشانت سوانت، مربی شاهرخ خان، روتین ورزشی او را افشا کرد و راز تغییر بدن او را برای فیلم YRF توضیح داد. فیزیک شاهرخ خان در فیلم پاتان، موردپسند بسیاری از طرفداران و منتقدان قرار گرفته است. میان تنه کات شده او، عضلات دو سر بازوی بزرگ، شخصیت او را باورپذیر و واقعی کرده است. این بازیگر 57 ساله در فیلم پاتان، نقش یک جاسوس را بازی می‌کند. با این حال، این اولین تغییر عمده بدن شاهرخ خان نیست؛ بلکه او در سال 2007 نیز سیکس پک ساخته بود و فیزیک فوق‌العاده‌ای را برای فیلم Om Shanti Om به نمایش گذاشت. راز موفقیت شاهرخ خان از زبان مربی‌اش

رونمایی مربی شاهرخ خان از روتین ورزشی وی

پراشانت سوانت مربی او 23 سال است که برای او مربیگری می‌کند و شاهرخ خان فیزیک منحصربه‌فردی به کمک او برای خود ساخته است. او روتین وزشی شاهرخ خان را برای فیلم پاتان توضیح داد. پراشانت سوانت در مصاحبه با FinancialExpress.com در رابطه با دیدگاه شاهرخ خان به تناسب اندام، عادت‌هایش و از تجربه همکاری با او صحبت کرد. هم‌اکنون سؤالات و پاسخ‌های او را بررسی می‌کنیم: - حدود 23 سال است که تو با شاهرخ خان تمرین می‌کنی. عملکرد و تکامل بدن او را در طول این مدت چطور ارزیابی می‌کنی؟
سرعت رشد و پیشرفت او فوق‌العاده است. او نسبت به گذشته بسیار قوی‌تر شده و بدنش نیز متناسب‌تر شده است. هم‌اکنون 23 سال است که با او تمرین می‌کنم و به جرات می‌توانم بگویم که تنها کلید موفقیت او، پشتکار و تسلیم نشدن است. شاهرخ خان در طول سالیان گذشته صدمات زیادی را متحمل شده و جراحی‌های زیادی روی او صورت گرفته است و این باعث شده تا او بسیار بیشتر از گذشته حواسش را جمع کند. او نسبت به بدنش صبورتر شده و همچنین در رابطه با تناسب اندام تحقیقات زیادی انجام می‌دهد.
- تجربه تو از همکاری با او چطور بوده است؟
کار کردن با او بسیار عالی است. او طوری رفتار می‌کند که شما به هیچ عنوان معذب نباشید و درست مانند یک دانش‌آموز خوب از تمام حرف‌های من پیروی می‌کند. او به من اجازه می‌دهد که کنترل تمرینات را به‌دست بگیرم و این موضوع کار من را بسیار ساده‌تر می‌کند. او همچنین بسیار به من باور دارد و حرف‌های من را دنبال می‌کند. کار کردن با او بسیار ساده است و من بسیار خوشحالم که با او کار می‌کنم.
- لطفاً در رابطه با روتین تمرینی شاهرخ خان برای فیلم پاتان صحبت کن.
ما برای این فیلم از روتین‌های ورزشی مختلفی استفاده کردیم که هدف آن‌ها، افزایش قدرت او بود و همچنین در این روتین‌ها تمرین شنا بسیار مهم بود و این تمرین را به تعداد دفعات بالا انجام می‌داد. صحنه‌های سختی در این فیلم وجود دارند و اگر او می‌خواست که این صحنه‌ها را به‌خوبی اجرا کند، باید استقامتش را تقویت می‌کرد. ما تمرینات ایزومتریک مختلفی انجام دادیم و روی قسمت‌های مختلف بدن او تمرکز کردیم. حتی پس از شیوع ویروس کرونا نیز او همچنان به تمرینات خود پایبند بود و تمام تمرینات را انجام می‌داد. او هرروز تمرین می‌کرد و از پیشرفت‌های خودش برای من عکس می‌فرستاد.
راز موفقیت شاهرخ خان از زبان مربی‌اشاو در ادامه گفته:
زمانی که من مربیگری یک بازیگر را برعهده می‌گیرم، سعی می‌کنم تا تنها در هر جلسه، روی یک یا دو قسمت از بدن تمرکز کند و انواع مختلفی از آن‌ها تمرین‌ها را استفاده کنم. ما روی قسمت‌هایی از بدن او تمرکز کردیم که ضعیف‌تر بودند. همانطور که شما نیز می‌دانید، شاهرخ خان از ناحیه شانه آسیب‌دیده بود و من باید روی این قسمت به‌خوبی تمرکز می‌کردم تا قدرت شانه او را دوباره به او بازگردانم. شاهرخ خان همچنین به افزایش قدرت عضلات اصلی بدنش علاقه دارد و ما به همین دلیل ددلیفت و اسکات را نیز جزو این تمرینات قرار دادیم. ما همچنین از روش‌های جدیدی برای تمرینات او استفاده کردیم که از آن‌ها می‌توان به تمرینات دوره‌ای اشاره کرد. به هر حال، تمرکز اصلی ما روی افزایش قدرت او بود؛ چراکه شخصیت او در فیلم پاتان، شخصیتی قوی و قدرتمند بود. ما می‌خواستیم که بدن او بزرگتر به نظر برسد.
- ارتباط رژیم غذایی و تمرینات او چطور بود؟
سه چیز برای تناسب اندام اهمیت دارند: تمرین، مواد مغذی و مکمل‌ها. ما برنامه جامعی را برای تغذیه او در نظر گرفته بودیم؛ مانند دریافت مقدار کافی پروتئین‌ها و استفاده از مولتی‌ویتامین‌ها. شاهرخ خان زیاد غذا نمی‌خورد اما ما سعی کردیم که تا حد امکان به رژیم غذایی او پروتئین اضافه کنیم تا عضله‌سازی به‌خوبی اتفاق بیافتد.
- توصیه شما به کسانی که می‌خواهند بدنی مانند شاهرخ خان برای خود بسازند، چیست؟
شاهرخ خان به هدف خود دست پیدا کرد؛ چراکه پشتکار فوق‌العاده‌ای داشت، صبور بود، با خودش و با من صادق بود و اراده‌اش بسیار قوی بود. زمانی که او تمرین می‌کند، به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده نمی‌کند یا به آهنگ گوش نمی‌کند. برای او مهم است که ارتباط عضلات و ذهنش به‌خوبی برقرار شود تا بتواند از حداکثر ظرفیت خودش استفاده کند.

تنها رمز موفقیت شاه روخ خان، پشتکار او بود؛ روتین ورزشی شاه روخ خان از زبان مربی اش

5 توصیه برای کسانی که می‌خواهند به تناسب اندام برسند

من واقعاً ناراحت می‌شوم زمانی که می‌بینم بعضی از افراد می‌خواهند تا ازطریق میان‌بر به چنین بدنی برسند.
غذای مفید و کافی مصرف آب به اندازه کافی خواب صحیح و به اندازه کافی دنبال میان‌بر نباشید تمرین بکنید
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
تمومِ اوونایی که عاشقِ سینما که چه عرض کنم، چاخانکده ی هند هستن، یا معناُ مفهومِ سینماُ هنرِ بازیگری رو نمیدونن و یا سطحی نگرُ کم اندیش هستن وگرنَه: فیلمایی همچون: سقوط امپراطوری روم، گلادیاتور، در جستجوی خوشبختی، پدرخوانده، پاپیون، جولیوس سزار، شیردل، بربادرفته، بخاطر یک مشت دلار، گرگ نما، قطار ۳:۱۰ به یوما وووو .. + بازیگرایی همچون: راس کرو، دنزل واشنگتن، تام هنکس، مورگان فریمن، ویل اسمیت، آنجلینا جولی، رابرت دنیرو، آلپاچینو، سالی هیلد وووووو.. شاهرخ خان رو به عنوان سیاهی لشکر قبول ندارن
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...