راز موفقیت های کارداشیان ها از زبان یک مربی!

کیم کارداشیان انعطاف‌پذیری خود را نشان می‌دهد؛ زیرا اجازه نمی‌دهد شانه شکسته او را کاهش دهد.
کدخبر (225165) | 08 شهریور 1402 | ساعت 16:37
0 194
راز موفقیت های کارداشیان ها از زبان یک مربی!
کیم کارداشیان انعطاف‌پذیری خود را نشان می‌دهد؛ زیرا اجازه نمی‌دهد شانه شکسته او را کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کیم کارداشیان نگذاشته شانه شکسته‌اش مانعی برای کارهای روزمره‌اش شود و نشان داده که چقدر مقاوم است. او مصمم است که دوباره به حالت قبلی برگردد؛ به باشگاه می‌رود تا ثابت کند که هیچ چیز نمی‌تواند جلوی رسیدن او به اهدافش را بگیرد. کیم کارداشیان 42 ساله روز دوشنبه 7 آگوست در استوری اینستاگرامش گفت که اخیراً کتفش شکسته و الان به‌عنوان بخشی از روند بهبودی‌اش، روتین ورزشی را از سر گرفته است. کارداشیان در این ویدئو گفت:

خیلی خوب، این یک واقعیت ناشناخته کوچک در مورد من است... من اخیراً از ناحیه شانه آسیب دیدم که طی آن، استخوانم شکست و تعدادی از تاندون‌ها پاره شد.
او همچنین گفت که مربی‌اش، ملیسا آلکانترا، هم تجربه مشابهی داشته است. کارداشیان دوربین را روی آلکانترا گرداند، و به طرفدارانش گفت که آن‌ها روند توان‌بخشی را شروع کرده‌اند و تمریناتشان را از سر گرفته‌اند. او از اراده خود برای بهبودی حرف زد و گفت:
باید به باشگاه برگردم.
بنیانگذار Skims در پایان این کلیپ با قاطعیت گفت:
مهم نیست چه اتفاقی بیافتد، من اجازه نمی‌دهم چیزی مانعم شود.
کارداشیان درباره برنامه تمرینی یا نحوه آسیب‌دیدگی شانه‌اش صحبتی نکرد. با این حال، او ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که در آن، نوشیدنی Alani Nu خود را در روی دستگاه ورزشی‌اش گذاشته بود. کارداشیان در تابستان با این برند همکاری کرد تا یک نوشیدنی انرژی‌زا به بازار ارائه کنند. کارداشیان در پست قبلی اینستاگرامش اطلاعات بیشتری درمورد برنامه تناسب اندامش ارائه کرد. او در ماه مارس گفت که با متخصص تناسب اندام، سنادا گرکا، کار می‌کند و دو ساعت در روز را به وزنه‌برداری اختصاص می‌دهد و پنج تا شش روز در هفته ورزش می‌کند.

هدف کیم کارداشیان از ورزش کردن

ستاره خانواده کارداشیان، ورزش را با آرزوی «عضله‌سازی و قدرتمند شدن» شروع کرد و خیلی زود به این هدف نزدیک شد. او گفت:
من متوجه شدم که تغییر قابل توجهی که کرده‌ام. من به تعهدمان افتخار می‌کنم. این تعهد همیشه با تعیین اهداف کوچک شروع می‌شود.
گونار پیترسون، مربی سابق کیم و کلویی کارداشیان، در اکتبر 2022 گفت که تمرکز جلسات بدنسازی این خواهران مشهور، بیشتر بر شدت ورزش‌هاست تا صرفاً خود تمرین. به گفته او، آن‌ها در طول تمرین، تمام تلاش خود را می‌کنند و اراده آن‌ها باعث موفقیشان می‌شود. پیترسون تأکید کرد که بیشتر مردم توجه نمی‌کنند که دستاوردهای خانواده کارداشیان از اخلاق کاری قوی آن‌ها سرچشمه می‌گیرد. در حالی که کیم خود را وقف ریکاوری جسمانی کرده، در حال ریکاوری از رابطه قبلی با همسر سابقش کانیه وست هم هست. کیم که چهار فرزند مشترک از این ازدواج دارد (نورث 10 ساله و شیکاگو 5 ساله و سنت 7 ساله و مزامیر 4 ساله)، پس از نهایی شدن طلاقشان در نوامبر 2022، آشکارا درباره تلاش‌هایش برای محافظت از فرزندانش در برابر رفتارهای جنجالی و سروصداهایی که وست در محیط عمومی ایجاد می‌کند، صحبت کرده و گفته که این کارها بر او تأثیر گذاشته‌اند. کیم در پادکست Angie Martinez IRL در دسامبر 2022 اعتراف کرد که به‌سختی توانسته قوی بماند و گفت:
من همیشه محافظ فرزندانم بوده و خواهم بود. در خانواده ما، فرزندان من با خوشحالی، از اتفاقات دنیای بیرون بی‌خبر هستند.
با این حال، او پس از یک ماه در اینستاگرام اعلام کرد که در «دوران خوشبختی»اش سال جدید را شروع می‌کند. کیم الان و در میان جنجال‌های فصل 3 سریال The Kardashians که در پلتفرم Hulu پخش می‌شود، حرفه‌اش را در اولویت قرار داده است. یکی از کارهای جدید او شامل ایفای نقش در برنامه تلویزیونی American Horror Story است. منبعی در ماه ژوئن گفته که کیم پس از ماه‌ها آماده‌سازی، برای شروع فیلم‌برداری در ماه گذشته بسیار هیجان‌زده بود. آن‌ها این فرصت را به‌عنوان تجربه‌ای که یک بار در زندگی اتفاق میافتد، توصیف کردند و کیم مشتاقانه منتظر واکنش مخاطبان به کار آخرش است. آخرین اخبار چهره های سینما

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...