همه چیز از UFC 293 ؛ مثلث درگیری میان آدسانیا، دوپلسیس و استریکلند در سیدنی!

19 شهریور چشم تمام علاقمندان مبارزات رزمی به UFC 293 و کارت اصلی یعنی مبارزه اسرائیل آدسانیا و شان استریکلند خواهد بود.
کدخبر (227326) | 15 شهریور 1402 | ساعت 22:36
0 300
همه چیز از UFC 293 ؛ مثلث درگیری میان آدسانیا، دوپلسیس و استریکلند در سیدنی!
19 شهریور چشم تمام علاقمندان مبارزات رزمی به UFC 293 و کارت اصلی یعنی مبارزه اسرائیل آدسانیا و شان استریکلند خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مبارزه مورد انتظار بین اسرائیل آدسانیا و شان استریکلند در UFC 293 می‌تواند یک رقابت پرهیجان باشد که تعداد زیادی از تماشاگران را به خود جذب کند. اسرائیل آدسانیا قرار است به عنوان قهرمان دسته میان وزن قرار است از عنوان قهرمانی خود مقابل رقیبش شان استریکلند دفاع کند. پس از رویداد نه چندان جذاب و کم فروغ UFC 292، حالا مبارزه آدسانیا و استریکلند می‌تواند جذابیت و جذب مخاطب را برای UFC به همراه داشته باشد. برای آدسانیا پیروزی در این مبارزه اهمیت زیادی دارد و برای حفظ عنوان قهرمانی خود باید استریکلند را شکست دهد. این در حالی است که استریکلند در 6 ماه گذشته در 5 رویداد اصلی بازدید به ازای پرداخت حضور داشته و سال شلوغی را سپری کرده است. رجزخوانی و شوخ طبعی این دو ستاره بدون شک لایه‌ای از هیجان را به این نبرد حماسی در داخل رینگ هشت ضلعی اضافه می‌کند. همه چیز از UFC 293 ؛ مثلث درگیری میان آدسانیا، دوپلسیس و استریکلند در سیدنی! رویداد آتی UFC 293 برای 9 سپتامبر 2023 برنامه‌ریزی شده و در ورزشگاه بانک قدوس در سیدنی استرالیا میزبانی خواهد شد و شامل مبارزه آدسانیا و استریکلند خواهد بود. اسرائیل آدسانیا قهرمان دو دوره این دسته وزنی بوده و مبارزه‌اش در کارت اصلی قرار دارد.

مبارزه اسرائیل آدسانیا و شان استریکلند در رویداد اصلی UFC 293

رویداد اصلی مانند همیشه به عنوان آخرین مبارزه انجام خواهد شد و پیش از آن مبارزات مقدماتی برگزار خواهد شد. اسرائیل آدسانیا، با رکورد قابل توجه 24 برد و 2 باخت، خود را برای رقابت با شان استریکلند آماده می‌کند که سابقه 27 برد و 5 باخت دارد. طرفداران برای تماشای مبارزه اسرائیل آدسانیا هیجان زیادی دارند و انتظار می‌رود پس از عملکرد درخشان این مبارز نیوزلندی در UFC 287، او در این رویداد هم نمایش دلپذیری داشته باشد. قطعا با توجه به اینکه این رویداد بازدید به ازای پرداخت در استرالیا برگزار می‌شود، احتمالا استقبال خوبی از آن صورت می‌گیرد. همه چیز از UFC 293 ؛ مثلث درگیری میان آدسانیا، دوپلسیس و استریکلند در سیدنی!

شان استریکلند جانشین دریکوس دوپلسیس شد

UFC 290 یک رویداد عالی برای آدسانیا بود. دریکوس دوپلسیس قهرمان دو دوره دسته میان وزن توانست به عنوان بهترین مبارز آفریقای جنوبی در میانه مبارزه‌اش با قهرمان سابق، رابرت ویتاکر با چند ضربه مهلک به پیروزی برسد و جایگاه خود را به عنوان مدعی شماره یک عنوان قهرمانی، تثبیت کند. با این حال در حالی که قرار بود دریکوس دوپلسیس در رویداد UFC 293 مقابل آدسانیا قرار بگیرد، به دلیل مصدومیت پا از حضور در این رقابت بازماند. با این حال آدسانیا در آخرین مصاحبه‌اش عنوان کرده که علی‌رغم مبارزه با استریکلند، همچنان برای رویارویی با دوپلسیس لحظه شماری می‌کند. همه چیز از UFC 293 ؛ مثلث درگیری میان آدسانیا، دوپلسیس و استریکلند در سیدنی!

کارت اصلی UFC 293

  • اسرائیل آدسانیا در مقابل شان استریکلند
  • تای تویواسا در مقابل الکساندر ولکوف
  • جاستین تافا در مقابل آستن لین
  • تایسون پدرو در مقابل آنتون ترکالج
  • ویوین آرائوجو در مقابل جنیفر مایا

کارت فرعی UFC 293

  • کارلوس اولبرگ در مقابل دا اون یونگ
  • الماس خون در مقابل چارلی رادکه
  • شین یانگ در مقابل گابریل میراندا
  • جیمی مولارکی در مقابل جان مکدسی
  • جک جنکینز در مقابل چپه ماریسکال
جدیدترین اخبار MMA

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...