کانر مک گرگور ؛ مبارز محبوب محمد علی کلی در ام ام ای

بیاجیو علی والش نوه محمد علی کلی چهره برجسته دنیای بوکس مدعی شده کانر مک گرگور مبارزی بوده که حمایت محمد علی را پشت خود داشته است.
کدخبر (161595) | 15 فروردین 1402 | ساعت 00:22
0 228
کانر مک گرگور ؛ مبارز محبوب محمد علی کلی در ام ام ای
بیاجیو علی والش نوه محمد علی کلی چهره برجسته دنیای بوکس مدعی شده کانر مک گرگور مبارزی بوده که حمایت محمد علی را پشت خود داشته است.

به گزارش سرخ نیوز، سرانجام کانر مک گرگور به مسابقات ام ام ای بازخواهد گشت و اگر همه چیز مطابق برنامه دانا وایت پیش برود، او اواخر همین سال با مایکل چندلر مواجه می‌شود. در این مدت مبارز ایرلندی اگرچه درون رینگ و در UFC فعالیتی نداشته اما تا توانسته در شبکه‌های اجتماعی فعال بوده و برای همه رقبایش کری خوانده است. او همچنین به عنوان مربی در برنامه تلویزیونی TUF حضور داشته و به تازگی در فیلم Roadhouse به ایفای نقش پرداخته است.

حمایت محمد علی کلی از کانر مک گرگور

اگرچه کانر مک گرگور در دنیا محبوبیت زیادی دارد اما یکی از مریدانش نوه محمد علی کلی افسانه‌ای است. بیاجیو علی والش که هم در فوتبال آمریکایی و هم در مبارزات ام ام ای فعالیت دارد، به کانر مک گرگور علاقه خاصی دارد. او همیشه مبارز ایرلندی را مورد ستایش قرار داده و از مک گرگور به عنوان یکی از افراد الهام بخش زندگی خود یاد کرده است. علی والش در مورد کانر مک گرگور می‌گوید:
فکر می‌کنم پدربزرگم از هواداران بزرگ مسابقات ام ام ای بود و زمانی که کانر مک گرگور در دسته پروزن مبارزه می‌کرد، او پیگیر رقابت‌هایش بود. کانر به بهترین شکل برای رقبایش کری می‌خواند و محمد علی کلی این کار را دوست داشت و از کانر حمایت می‌کرد. فکر می‌کنم حمایت محمد علی کم چیزی نیست.
کانر مک گرگور ؛ مبارز محبوب محمد علی کلی در ام ام ایعلی والش اظهار داشت که پیش از این پدربزرگش این سوال را مطرح کرده است که کدام هنرهای رزمی در دهه 1970 مؤثرتر بوده است.
ام ام ای واقعاً با این سوال شروع شد که کدام هنر رزمی بهترین است. شما تمایل دارید یک ورزشکار رشته جوجیتسو با یک جودوکار مبارزه کند یا یک کشتی گیر به جنگ یک بوکسور برود؟. او این سوال را در دهه 70 میلادی مطرح کرده بود و همیشه در ذهنش وجود داشت
جالب است بدانید که محمد علی کلی به عنوان بزرگترین اسطوره بوکس جهان در دهه 70 میلادی و دو دهه قبل از اینکه ام ام ای راه‌اندازی شود، به بودن چنین مبارزاتی فکر کرده بود.

جنگ رسانه ای کانر مک گرگور در توئیتر

در حال حاضر کانر مک‌گرگور وارد جنگ توئیتری با دشمن قدیمی‌اش علی عبدالعزیز شده و از سوی دیگر با آژانس ضد دوپینگ آمریکا در مورد مسائلی دچار اختلاف نظر شده است او همچنین با مبارزان دسته سبک وزن جاستین گیجی و بنیل داریوش وارد بگو مگو شده و آنها را تحریک کرده است. مک گرگور در تلاش است تا مشکل خود را با آژانس ضد دوپینگ آمریکا حل و بازگشت خود را به رینگ هشت ضلعی ام ام ای قطعی کند. کانر مک گرگور ؛ مبارز محبوب محمد علی کلی در ام ام ایمبارزه با مایکل چندلر برای کانر مک گرگور ایرلندی بسیار مهم است زیرا او برای اینکه در میان مدعیان به دست آوردن عنوان قهرمانی دسته میان وزن باقی بماند، به پیروزی در این مبارزه نیاز دارد. کانر مک گرگور از سال 2020 در مبارزه‌ای پیروز نشده است و در سه سال گذشته فقط دو بار مبارزه کرده است. او در حال حاضر در دو بازی شکست خورده و باید دوباره به جمع برنده‌ها بازگردد تا بتواند دوباره برای قهرمانی رقابت کند. با این حال اگر مک گرگور به چندلر ببازد، مشخص نیست چه اتفاقی برای دوران حرفه‌ای او در ام ام ای بیفتد. به نظر این یک سوال حیاتی برای طرفداران مبارز ایرلندی است. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...