مقایسه عجیب جو روگان : حبیب نورماگومدوف شبیه ساموئل ال جکسون در فیلم پالپ فیکشن است

کدخبر (161041) | 14 فروردین 1402 | ساعت 11:32
0 168
مقایسه عجیب جو روگان : حبیب نورماگومدوف شبیه ساموئل ال جکسون در فیلم پالپ فیکشن است
جو روگان در پادکست خود از درخشش حبیب نورماگومدوف به‌عنوان یک مبارز و وقار او به‌عنوان یک انسان سخن گفته بود.

به گزارش سرخ نیوز، جو روگان، گزارشگر معروف UFC پیش از این مقایسه‌ای عجیب را میان حبیب نورماگومدوف، قهرمان سابق دسته سبک‌وزن یو اف سی و ساموئل ال جکسون، ستاره فیلم پالپ فیکشن صورت داده بود. حبیب نورماگومدوف نیز در طی دوران حضورش در UFC بارها به اظهار تحسین و احترام نسبت به جو روگان پرداخته بود.

این مبارز و کشتی‌گیر خبره‌ی روس از طرفداران پروپاقرص و تحسین‌کنندگان زیادی در اقصی‌نقاط جهان برخوردار است. سلطه‌ی طولانی‌مدت او به دسته سبک‌وزن UFC نورماگومدوف را به جایگاهی ویژه در میان طرفداران ام ام ای رساند.

اگرچه بدون شک تواضع و فروتنی او و شخصیت مذهبی‌اش نیز تأثیر زیادی در محبوبیت این مبارز داغستانی داشته‌اند. ورزشکاران کمی بوده‌اند که پس از دستیابی به چنین جایگاهی باز هم متواضع باقی مانده‌اند.

حبیب نورماگومدوف چنین شخصی بود و حتی بیشتر از این. تا آن جا که جو روگان، گزارشگر و مفسر کهنه‌کار UFC او را با ساموئل ال جکسون و شخصیتش در فیلم تحسین‌شده‌ی پالپ فیکشن قیاس کرد.

حبیب نورماگومدوف؛ مبارزی بزرگ و بی مانند

جو روگان یکبار به انجام مقایسه‌ای عجیب میان حبیب نورماگومدوف، قهرمان شکست‌ناپذیر دسته سبک‌وزن UFC و جولز وینفیلد، شخصیت فیلم پالپ فیکشن پرداخته بود. این مرد 55 ساله در یکی از اپیزودهای پادکست مشهور خود از درخشش نورماگومدوف به‌عنوان یک مبارز و وقار او به‌عنوان یک انسان سخن گفته بود. جو روگان همچنین از افتادگی و فروتنی این ورزشکار نیز تمجید نموده بود:

حبیب نورماگومدوف یک الگوی کامل و بی‌نقص است. او تویوتاسوار می‌شود، میلیون‌ها دلار دارایی دارد و مقتدرترین مبارز تاریخ UFC است. او خونسرد و فروتن است و در عین حال به‌غایت مستحکم و بااعتمادبه‌نفس. یکبار کسی به من گفت که او شبیه ساموئل ال جکسون در پالپ فیکشن است. من به او گفتم که حبیب حتی از آن هم بالاتر است؛ چراکه او واقعی است.

حبیب نورماگومدوف شبیه ساموئل ال جکسون در فیلم پالپ فیکشن استحبیب نورماگومدوف در طی دوران حرفه‌ای ٩ ساله‌اش در UFC کابوسی برای تمام مبارزان دسته ١٥٥ پوندی بود. او سیزده مبارزه در UFC به انجام رساند و در تمام آن‌ها پیروز شد. برخی معتقدند که او در سراسر دوران حرفه‌ای خود حتی یک راند را هم به حریف واگذار نکرد. او بزرگ و بی‌مانند بود. حبیب نورماگومدوف مبارزی از جنس قهرمانان کلاسیک بود. او خون و عرق و اشکش را به پای این ورزش ریخت و سرانجام پاداش خود را نیز گرفت. او حتی یکبار هم از هدف خود منحرف نشد و ثمره‎اش را هم دید. او ٢٩ بار پا به درون رینگ هشت ضلعی گذاشت و ٢٩ بار پیروز از رینگ بیرون آمد. ما دیگر هرگز چون او را نخواهیم دید. بیشتر از حبیب نورماگومدوف بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...