توصیه‌های کلیدی تونی پیرسون درباره تمرینات جلو بازو / بدنساز 66 ساله تجربیات خود در اختیار جوانان قرار می‌دهد

تونی پیرسون در شبکه‌های اجتماعی درباره متد خاص خود برای ساخت عضلات جلو بازو به صحبت پرداخته است.
کدخبر (203254) | 16 تیر 1402 | ساعت 11:31
0 134
توصیه‌های کلیدی تونی پیرسون درباره تمرینات جلو بازو / بدنساز 66 ساله تجربیات خود در اختیار جوانان قرار می‌دهد
تونی پیرسون در شبکه‌های اجتماعی درباره متد خاص خود برای ساخت عضلات جلو بازو به صحبت پرداخته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تونی پیرسون، بدنساز 66 ساله آمریکایی که سابقه قهرمانی در مسابقات مستر یونیورس را نیز در کارنامه خود می‌بیند، اخیراً در شبکه‌های اجتماعی درباره متد خاص خود برای ساخت عضلات تحسین‌برانگیز بازویش به صحبت پرداخته است. تونی پیرسون کارنامه بدنسازی طولانی و بسیار پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشت. او در دهه هفتاد میلادی در کنار آرنولد شوارتزنگر به رقابت پرداخت و در دهه نود و در میان انبوه بدنسازان بزرگ آن دوران، توانست چند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد. پیرسون در سال 2020 و چهل سال پس از شروع کارنامه حرفه‌ای خود توانست در بخش پیشکسوتان مسابقات مستر یونیورس به‌عنوان قهرمانی دست یابد. پیرسون در آن زمان 63 سال داشت.

توصیه های تونی پیرسون در خصوص اجرای حرکت جلو بازو؛ بدنسازان 66 ساله تجربیات ارزشمند خود را در اختیار جوانان قرار می دهدتمرینات جلو بازو تونی پیرسون

تونی پیرسون حالا و در ویدئویی که اخیراً در یوتیوب منتشر شده است، به صحبت درباره پروسه ساخت یک جلوبازو چشم‌نواز پرداخته است. در شروع این ویدئو، پیرسون در کنار متیو یانوزک دیده می‌شود که درحال کمک به او حین اجرای حرکت جلوبازو دمبل است. تونی پیرسون می‌گوید که هرگز نباید تمرینات جلو بازو را تا قبل از گرم شدن کامل عضلات آغاز نمود. پیرسون در ادامه گفته است که برای تقویت عضلات جلوبازو به شیوه‌ای اثربخش باید درگیری و مشارکت عضلات ناحیه سینه و عضلات پشتی را حین اجرای حرکت به حداقل رساند:
تا زمانی که از عضلات جلوبازو خود کار نکشیده‌اید، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که آن‌ها رشد کنند.
توصیه های تونی پیرسون در خصوص اجرای حرکت جلو بازو؛ بدنسازان 66 ساله تجربیات ارزشمند خود را در اختیار جوانان قرار می دهد تونی پیرسون در ادامه توصیه کرده است که حین اجرای حرکات ایستاده جلوبازو، ورزشکار اندکی به بدن خود حالت خمیده بدهد تا فشار برروی ناحیه تحتانی کمر کاهش یابد. پیرسون توصیه می‌کند که حرکت جلو بازو با بیشترین میزان کشیدگی در دست‌ها به انجام برسد:
اندکی خم شوید و دستتان را تا جایی که می‌توانید دراز کنید.
تونی پیرسون می‌گوید که حین اجرای حرکت جلوبازو می‌بایست آرنج‌ها تا حد امکان نزدیک بدن نگه داشته شوند تا انجام حرکت بدون کمک عضلات ساعد، شانه و دیگر گروه عضلات پیش برود. پیرسون سپس از یکی از شگردهای شخصی خود حین انجام حرکات جلوبازو پرده برمی‌دارد:
من مشتم را حین اجرای حرکت جلو بازو تا جای ممکن شل می‌کنم تا عضلات ساعد کمتر در اجرای حرکت درگیر شوند.
توصیه های تونی پیرسون در خصوص اجرای حرکت جلو بازو؛ بدنسازان 66 ساله تجربیات ارزشمند خود را در اختیار جوانان قرار می دهد به‌طور کلی، تمام تکنیک‌های پیشنهادی تونی پیرسون برای اجرای حرکت جلوبازو یک هدف را دنبال می‌کنند و آن این است که سایر عضلات در اجرای حرکت درگیر نشوند یا کمتر درگیر شوند. اینگونه تمام فشار برروی عضلات جلوبازو قرار می‌گیرد و طبیعتاً نتایج بهتری نیز حاصل خواهد شد. این دارنده ۹ عنوان قهرمانی جهان می‌گوید که در اجرای حرکت جلو بازو، نباید آرنج‌ها به پشت بدن بروند و همواره باید آرنج‌ها و سایر نواحی دست روبه‌روی ورزشکار قرار داشته باشد. پیرسون به همین خاطر، مخالف سرسخت حرکت جلوبازو درگ است و می‌گوید که حین اجرای این حرکت، عضلات پشتی و شانه نیز به‌شدت درگیر می‌شوند. تونی پیرسون می‌گوید که اگر می‌خواهید عضلات جلوبازو حجیم و چشم‌نواز داشته باشید، باید تا حد امکان حرکات خود را ایزوله کنید و از مشارکت سایر عضلات حین اجرای حرکت جلوبازو جلوگیری کنید. آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...