لت های دیوانه وار جی کاتلر ؛ تمریناتی که افسانه بدنسازی برای عضلات پشت انجام می دهد

جی کاتلر، قهرمان 4 دوره مستر المپیا، در آستانه 50 سالگی‌اش، توصیه های بدنسازی جدیدی برای تقویت عضلات لت پشت به علاقمندان پیشنهاد کرده است.
کدخبر (204558) 16 تیر 1402 | ساعت 23:02
0 507
جی کاتلر، قهرمان 4 دوره مستر المپیا، در آستانه 50 سالگی‌اش، توصیه های بدنسازی جدیدی برای تقویت عضلات لت پشت به علاقمندان پیشنهاد کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، جی کاتلر علم قابل توجهی در زمینه تناسب اندام دارد که از سال‌ها رقابت او در این ورزش نشات می گیرد. اگرچه این اسطوره بدنسازی بیش از یک دهه است که از رقابت‌های بدنسازی فاصله گرفته اما همچنان اشتیاق خود را به این ورزش حفظ کرده است. در ویدئویی که اخیرا از این بدنساز در یوتیوب منتشر شده، او بهترین تمرینات ساختن عضلات پشت و توسعه لات‌های عریض دیوانه‌وار را به اشتراک گذاشته است.

لت های دیوانه وار جی کاتلر ؛ تمریناتی که افسانه بدنسازی برای عضلات پشت انجام می دهد

تمرینات بدنسازی جی کاتلر / 10 بار در جمع 2 نفر اول مستر المپیا

جی کاتلر به دلیل توده عضلانی عجیب و غریب، اندازه و فرم بدنی ایده‌آل خود، برای اولین بار در اوایل هزاره جدید میلادی نام خود را به عنوان یکی از بدنسازان آینده‌دار بخش آزاد مردان بر سر زبان‌ها انداخت. در عین حال رقابت او با رونی کلمن، به یکی از بزرگترین رقابت‌های تاریخ بدنسازی تبدیل شد. جی کاتلر پس از اینکه 6 بار پس از این اسطوره بدنسازی به عنوان نایب قهرمانی مستر المپیا رسید، سرانجام در سال 2006 توانست رونی کلمن را شکست دهد و پس از آن 3 باردیگر از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.
لت های دیوانه وار جی کاتلر ؛ تمریناتی که افسانه بدنسازی برای عضلات پشت انجام می دهد کاتلر سطح بالایی از آمادگی شخصی را پس از بازنشستگی حفظ کرده است. او در چالشی به نام «آمآدگی برای 50 سالگی»، تغییرات فیزیکی قابل توجهی را روی بدن خود ایجاد کرده و همچنان به این روند ادامه می‌دهد. او در اوایل سال جاری با انتشار فیگورهایی از خود که در آن حدود 110 کیلوگرم وزن داشت، هوادارانش را شگفت زده کرد. کاتلر مرتباً طرفداران خود را در مورد راه‌هایی برای داشتن یک سبک زندگی سالم آموزش می‌دهد. او ماه گذشته یک تمرین جلو بازو با هدف کار کردن بر روی عضلات دوسر و سه سر به هوادارانش ارائه داد. او همچنین نکاتی را در مورد افزایش شکاف‌های عضلات میانی بدن با انجام سه تمرین بیان کرد. کاتلر پیشنهاد کرد به جای تلاش برای عضله‌سازی در این ناحیه، روی حالت دادن به عضلات شکم تمرکز کنید. جی کاتلر 49 ساله ماه گذشته برای بهینه‌سازی رشد عضلات پایین تنه، یک برنامه تمرینی سنگین را انجام داد. او در این جلسه تمرینی عضلات چهار سر ران و همسترینگ را هدف قرار داد تا قبل از تولد 50 سالگی خود آمادگی بیشتری پیدا کند. لت های دیوانه وار جی کاتلر ؛ تمریناتی که افسانه بدنسازی برای عضلات پشت انجام می دهد

وضعیت جی کاتلر در آستانه 50 سالگی

جی کاتلر انواع مختلف تمریناتی که برای تقویت سلامت قلبی- عروقی و روی فرم ماندن در چالش تغییر بدن خود استفاده می‌کند را شرح داده است. او انجام تمرینات هوازی را در حالت ناشتا یا بعد از یک جلسه کار با وزنه پیشنهاد کرده است. ضمن آنکه کاتلر عنوان کرد که از زمان آغاز این چالش حدود 7 کیلوگرم وزن کم کرده و تصمیم دارد طی هفته‌های آینده از این هم لاغرتر شود. این بدنساز افسانه‌ای دو هفته قبل در تحلیل مسابقات مستر المپیا 2023 به تمجدید از عملکرد مدعیان برجسته بخش آزاد مردان یعنی درک لانسفورد و سامسون داودا پرداخت. او همچنین حمایت خود را از اندرو جکد ادامه داد تا بتواند با یک عملکرد خیره‌کننده، دنیا را شگفت‌زده کند. لت های دیوانه وار جی کاتلر ؛ تمریناتی که افسانه بدنسازی برای عضلات پشت انجام می دهد

جی کاتلر و توصیه های بدنسازی برای تقویت عضله های لت

جی کاتلر در ویدیویی که اخیرا در یوتیوب منتشر شده عنوان می‌کند که حرکات کششی بهترین تمرین برای ساخت عضلات و داشتن لت‌های دیوانه‌وار است.
آیا حرکت کششی استاندارد با ماشین همان حرکت کشش است؟ من می‌گویم نه. من می‌توانم بگویم که وقتی می‌خواهید با عضله‌سازی پشت، لت‌های عریض دیوانه‌وار بسازید، باید به حرکات کششی توجه کنید، چه حالا این کار با وزن بدن باشد و چه وزنی به بدنتان اضافه کنید. این بستگی دارد شما چقدر سنگین هستید. هیچ تمرینی مهمتر از کشش استاندارد نیست که بتواند جایگزین آن شود. تمام پشت‌های پهنی را که می‌بینید و همه آن بدن‌های v-taper، از یک حرکت کششی گسترده ناشی می‌شود و بهترین تمرین حرکت با یک نوار کششی است.
نمی توان گفت که حرکات کششی با دستگاه اثربخش نیست اما سعی کنید به اصول اولیه پایبند باشید و کشش‌های استاندارد را در برنامه تمرینی خود انجام دهید. فقط اطمینان پیدا کنید که حداقل 10 بار آن را تکرار کرده‌اید. من می‌دانم که بعد از هر ست این کار سخت‌تر می‌شود اما به یاد داشته باشید که تکرارها باعث رشد لت‌ها می‌شود.
لت های دیوانه وار جی کاتلر ؛ تمریناتی که افسانه بدنسازی برای عضلات پشت انجام می دهد جی کاتلر هفته گذشته با انجام یک تمرین سنگین روش‌های خود را برای ساختن بازوهای بزرگ به طرفدارانش ارائه کرد. او تمریناتی را انجام می‌دهد که به وی کمک کرده تا بازوهای 50 سانتیمتری‌اش را رشد دهد و در اینباره نکات مفیدی را ارائه کرد. جی کاتلر همچنین هفت هفته پس از شروع چالش جدیدش، فیزیک بدنی هیولایی خود را به نمایش گذاشت. او در آخر طرفدارانش را تشویق کرد تا تمریناتش را برای ایجاد کمری ضخیم‌تر و پهن‌تر امتحان کنند. حواشی جدید بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...