روزی که جان سینا از رقیب تازه کارش در یک کلاب شبانه چاقو خورد!

اختلاف شدید جان سینا قهرمان محبوب WWE با کارلیتو منجر به درگیری فیزیکی شد.
کدخبر (196155) | 29 خرداد 1402 | ساعت 10:12
0 768
روزی که جان سینا از رقیب تازه کارش در یک کلاب شبانه چاقو خورد!
اختلاف شدید جان سینا قهرمان محبوب WWE با کارلیتو منجر به درگیری فیزیکی شد.

به گزارش سرخ نیوز، جان سینا تا قبل از سال 2004 به عنوان چهره مثبت و قهرمان محبوب WWE محسوب می‌شد. در همان زمان برای جان سینا رقیب تازه‌ای به نام کارلیتو پیدا شده بود که این دو اختلاف شدیدی با یکدیگر داشتند. این اختلاف کار را به جایی رساند که محافظ کارلیتو به نام عیسی در یک کلاب شبانه، با چاقو به جان سینا حمله کرد. این اتفاق درست یک هفته بعد از آن رخ داد که کارلیتو در شروع مبارزات خود توانسته بود جان سینا را در مسابقه‌ای برای کمربند قهرمانی US شکست دهد. انتقام عجیب جان سینا از کارلیتو

اولین تجربه سینمایی جان سینا در دوران نقاهت

به گفته تدی لانگ، مدت زمان دوری جان سینا قهرمان محبوب WWE از مسابقات نامشخص بود. او حداقل به مدت یک ماه از صحنه رقابت‌ها دور ماند و از همین فرصت استفاده کرد تا بتواند اولین فیلم سینمایی خود به نام «تفنگدار دریایی» را کامل کند. در همین حال، WWE از غیبت سینا برای ساختن سلطنت کارلیتو به عنوان قهرمان کمربند US و دفاع از آن برابر راب ون دام، ادی گوئررو و ری میستریو استفاده کرد.

انتقام عجیب جان سینا از کارلیتو

بعداً مشخص شد که عیسی به دستور کارفرمای خود حمله به جان سینا را انجام داده است. جان سینا در نهایت پس از شش هفته غیبت به خطوط داستانی WWE بازگشت و به جای آنکه بخاطر چنین اتفاقی به سراغ پلیس برود، موضوع انتقام از کارلیتو را مستقیما به درون رینگ و مسابقه‌ای برای کمربند قهرمانی United States برد. روزی که جان سینا از رقیب تازه کارش در یک کلاب شبانه چاقو خورد! این اتفاق تقریبا توضیح می‌دهد که در دنیای کشتی کج، منطق چگونه کار می‌کند. دوران کارلیتو به عنوان قهرمان کمربند US به دلیل یک مصدومیت، کوتاه شد و او عنوان قهرمانی خود را خیلی زود به جان سینا بازگرداند. جان سینا حتی در یک مبارزه به سبک خیابانی در رویداد آرماگدون سال 2004 مقابل عیسی قرار گرفت.

اولین عنوان انفرادی جان سینا در WWE

اولین عنوان انفرادی جان سینا در WWE، قهرمانی کمربند US بود. سینا در رسلمنیا ۲۰ با پیروزی برابر بیگ شو، به این عنوان قهرمانی دست یافت. با این حال در جولای 2004، کورت انگل، مدیر آن زمان برند اسمکدان جان سینا را از این عنوان محروم کرد. پس از آن، جان سینا بار دیگر توانست با پیروزی در یک مبارزه 5 نفره، عنوان قهرمانی خود را از بوکر تی پس بگیرد. هرچند که دو روز بعد قهرمانی را به کارلیتو واگذار کرد و پس از مدتی دوباره به آن عناون رسید. پس از این دوران، افسانه جان سینا در WWE آغاز شد و او با ۱۶ عنوان قهرمانی جهان، ۵ قهرمانی US، ۴ قهرمانی تگ تیم و دو پیروزی در مسابقه رویال رامبل، تبدیل به یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ شد. آخرین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...