درخواست یک هوادار از ریا ریپلی / خواسته‌ای که هوش از سر همه پراند!

فعالیت در صنعت کشتی کج برای هر ورزشکاری، چالش‌هایی دارد و ریا ریپلی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
کدخبر (195427) | 28 خرداد 1402 | ساعت 15:59
0 304
درخواست یک هوادار از ریا ریپلی / خواسته‌ای که هوش از سر همه پراند!
فعالیت در صنعت کشتی کج برای هر ورزشکاری، چالش‌هایی دارد و ریا ریپلی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش سرخ نیوز، برای سوپراستارهای WWE عجیب نیست که با درخواست‌های متفاوتی از سوی هواداران روبه‌رو شوند. این درخواست‌ها می‌تواند چیزهای ساده‌ای مثل دریافت لباس، امضا، عکس مشترک و چیزهایی از این دست باشد اما موردی که برای ریا ریپلی رخ داد، باعث تعجب این کشتی‌گیر استرالیایی شد. طی یک سال گذشته، ریا ریپلی به یکی از مهم‌ترین ستارگان دنیای کشتی کج تبدیل شده و این موفقیت روزافزون، عامل افزایش تعداد هواداران او بوده است. محبوبیت ریپلی باعث شده تا او در سفر به هر نقطه از جهان، با استقبال هوادارانش مواجه شده و با آن‌ها تعامل داشته باشد. درخواست یک هوادار از ریا ریپلی / خواسته‌ای که هوش از سر همه پراند! اما در جریان این تعاملات، گاهی اتفاقات خاصی رخ می‌دهد که از بعضی از آن‌ها واقعا نمی‌توان گذشت. ریا ریپلی اخیرا در مصاحبه با نیویورک تایمز، یکی از این رخدادها را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است. ریا ریپلی که به همراه گروه جاجمنت دی در حال برگزاری یک مسابقه بود، با تابلوی عجیبی که از سوی یک هوادار برافراشته شده بود روبه‌رو شد؛ تابلویی که روی آن نوشته شده بود «ریا، روی من تف کن». ریپلی که از دیدن چنین چیزی متعجب شده بود، دامینیک میستریو را صدا کرد تا او هم نگاهی به این تابلو بیاندازد. درخواست یک هوادار از ریا ریپلی / خواسته‌ای که هوش از سر همه پراند! ریا ریپلی در طول مصاحبه خود، این واقعیت را تصدیق کرد که از تعامل با هوادارانش لذت می‌برد اما چنین اتفاقاتی، باعث سردرگمی او می‌شود. ریپلی در این خصوص می‌گوید:

مردمی هستند که فکر می‌کنند که شما خوب هستید اما کاملاً از شما و کاری که انجام می‌دهید متنفر هستند. برای من واقعاً سرگرم‌کننده است که با هواداران وقت بگذرانم. در یکی از برنامه‌ها، هواداری بود که می‌گفت «ریا، روی من تف کن» و با خودم می‌گفتم «چی؟ از من می‌خواهی چه کار کنم؟». دامینیک میستریو آنجا بود، به او گفتم این مرد می‌خواهد روی او تف کنم و دامینیک با تعجب گفت: «چی؟ اون چی می‌خواد؟»

چالش بزرگ ریا ریپلی در سامراسلم

اگر منصف باشیم، هیچ کس مانند ریا ریپلی در بخش زنان کمپانی WWE وجود ندارد. او الگوی چگونگی نشان دادن یک قهرمان برتر است. در نتیجه، سایر زنان در فهرست تلاش می کنند از ریپلی به عنوان سکوی پرتابی برای راه‌اندازی حرفه خود استفاده کنند.

درخواست یک هوادار از ریا ریپلی / خواسته‌ای که هوش از سر همه پراند!

زوئی استارک که اخیراً وارد Raw شده و خود را با تریش استراتوس هماهنگ کرده است، ریا ریپلی را حریف رویایی و ایده‌آل خود می‌داند. استارک در طی مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داد، مدعی شد با برنده شدن در مانی این د بنک ۲۰۲۳ می‌تواند برای قهرمان شدن به سراغ ریا ریپلی رفته و مقابل او قرار گیرد.

زویی استارک از پتانسیل مناسبی برخوردار است و اگر در خط داستانی مناسبی قرار گرفته و مسابقات خوبی برای او ترتیب داده شود، می‌تواند در قامت یک تهدید درجه یک برای ریا ریپلی قد علم کند.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...