بازگشت 100 هزار نفری ؛ رکوردهایی که با بازگشت کانر مک گرگور جا به جا خواهد شد !

پس از مبارزه ویتیکر و آدسانیا به‌نظر می‌ رسد که مبارزه کانر مک گرگور و مایکل چندلر در استادیوم AT&T قرار است که رکورد پرفروش‌ ترین مبارزه تاریخ UFC شود.
کدخبر (158765) | 18 فروردین 1402 | ساعت 23:52
1 192
بازگشت 100 هزار نفری ؛ رکوردهایی که با بازگشت کانر مک گرگور جا به جا خواهد شد !
پس از مبارزه ویتیکر و آدسانیا به‌نظر می‌ رسد که مبارزه کانر مک گرگور و مایکل چندلر در استادیوم AT&T قرار است که رکورد پرفروش‌ ترین مبارزه تاریخ UFC شود.

به گزارش سرخ نیوز، رکورد فروش بلیط و حق تماشا از آن کانر مک گرگور، ملقب به «بدنام» است. مبارزه‌ای بین گرگور و مایکل چندلر برای اواخر سال 2023 در نظر گرفته شده که بعید نیست با انجام این مبارزه، مک گرگور رکوردهای بیشتری را از آن خود کند. دانا وایت ، رییس UFC ، اعلام کرده که به‌دنبال مکانی برای برگزاری این مبارزه است و اظهار کرده که احتمالاً این مبارزه در استادیوم AT&T در تگزاس برگزار خواهد شد. او در مصاحبه با Sports Business Journal گفت:

ما می‌توانیم این مبارزه را در استادیوم‌های مختلفی مثل کابویز, مدیسون اسکوئر گاردن و یا در لاس وگاس برگزار کنیم.
استادیوم کابویز در مجموع برای 80 هزار نفر ظرفیت دارد که این ظرفیت می‌تواند تا 100 هزار نفر افزایش پیدا کند. با برگزاری مبارزه‌ کانر گرگور و مایکل چندلر در این استادیوم رکوردهای فروش بیشتری از آن مک گرگور خواهد شد. بازگشت 100 هزار نفری ؛ رکوردهایی که با بازگشت کانر مک گرگور جا به جا خواهد شد !

3 مبارزه پرفروش تاریخ UFC

در اینجا 3 مبارزه پرفروش تاریخ UFC را بررسی می‌کنیم.

3- جرج سنت پیر مقابل جیک شیلدز

در سال 2011 و در روزهایی که جرج سنت پیر مبارز نامدار ام ام ای کمربند دسته ولترویت را در اختیار داشت، مقابل  جیک شیلدز قرار گرفت. شیلدز در جریان UFC 121 با تصمیم داوران مقابل مارتین کامپمان پیروز شده بود چند ماه بعد از این مبارزه، در تورنتو و در جریان UFC 129 مقابل سنت پیری قرار گرفت که پیش از آن مبارزه رکورد 21 پیروزی و 2 شکست را از خود به جای گذاشته بود. این مبارزه در حضور 55 هزار و 724 تماشاگر برگزار شد و پس از پنج راند و با تصمیم هر سه داور، سنت پیر برنده آن معرفی شد.

2- راندا روزی مقابل هالی هلم

مبارزه راندا روزی و هالی هلم برای سال‌ها به‌عنوان پرفروش‌ترین مبارزه دنیای MMA شناخته می‌شد. این مبارزه در سال 2015 برگزار شد. راندا روزی در آن زمان یکی از بزرگترین مبارزان UFC به‌حساب می‌آمد. مبارزه آن‌ها در استادیوم اتحاد و در ملبورن برگزار شد. 56 هزار و 214 نفر برای تماشای این مبارزه بلیط تهیه کرده بودند. هلم تنها دو راند نیاز داشت تا روزی را ناک اوت کند. این رکورد فروش تا سال‌ها توسط هیچ مبارزه دیگری جابه‌جا نشد تا این که چهار سال بعد، رکورد این مبارزه نیز شکسته شد. بازگشت 100 هزار نفری ؛ رکوردهایی که با بازگشت کانر مک گرگور جا به جا خواهد شد !

1- رابرت ویتیکر مقابل اسرائیل آدسانیا

این مبارزه در سال 2019 و در UFC 243 برگزار شد. رابرت ویتیکر و اسرائیل آدسانیا بر سر قهرمانی دسته میان وزن وارد رینگ مبارزه شده و جمعیت زیادی برای تماشای این مبارزه در استادیوم حضور پیدا کردند. مبارزه‌ رابرت ویتیکر و اسرائیل آدسانیا در استادیوم مارول برگزار شد و تنها با اختلاف بسیار کمی نسبت به مبارزه قبلی به پرفروش‌ترین مبارزه تاریخ UFC تبدیل شد. اسرائیل آدسانیا موفق شد تا در دو راند در حضور 57 هزار و 127 نفر به‌طرز بی‌رحمانه‌ای، بزرگ‌ترین حریف خود را ناک‌اوت کند.

کانر مک گرگور و مایکل چندلر رکوردها را جابه‌جا می کنند؟

با وجود همه‌گیری کرونا و پخش شدن این ویروس در دنیا، برگزاری مبارزات UFC در استادیوم‌های مختلف و در حضور تماشاگران برای مدتی متوقف شد. با این حال به‌نظر می‌رسد که مبارزه مک گرگور و چندلر که با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، رکوردها را جابه‌جا خواهد کرد. بازگشت 100 هزار نفری ؛ رکوردهایی که با بازگشت کانر مک گرگور جا به جا خواهد شد ! تا این تاریخ، مبارزه ویتیکر و آدسانیا پرفروش‌ترین مبارزه تاریخ UFC است. با این حال به‌نظر می‌رسد که مبارزه کانر مک گرگور و چندلر در استادیوم AT&T تمام رکوردها را خواهد شکست. بیشتر از کانر مک گرگور بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
اگه راست میگه یه مبارزه با حمزه چیمائف ترتیب بده!
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...