تایسون فیوری از برد خود مطمئن است ؛ افزایش جایزه مساوی با شرکت جیپسی کینگ در مبارزه!

آغاز تمرینات تایسون فیوری برای رقابت با الکساندر اوسیک ؛ WBA با انجام مبارزه موافقت کرده است.
کدخبر (154331) | 22 اسفند 1401 | ساعت 08:33
2 194
تایسون فیوری از برد خود مطمئن است ؛ افزایش جایزه مساوی با شرکت جیپسی کینگ در مبارزه!
آغاز تمرینات تایسون فیوری برای رقابت با الکساندر اوسیک ؛ WBA با انجام مبارزه موافقت کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، تایسون فیوری و الکساندر اوسیک روز 9 اردیبهشت در بریتانیا با یکدیگر مبارزه خواهند کرد. پیروز این مبارزه، قهرمان کمربند دسته سنگین وزن خواهد بود. در ابتدا، محل برگزاری مبارزه در خاورمیانه تنظیم شده بود، با این حال به نظر می‌رسد شرایط برگزاری این مبارزه در خاورمیانه ممکن نیست. به همین دلیل برگزارکنندگان محل انجام این مبارزه را به استادیوم ومبلی در بریتانیا تغییر دادند. به دلیل تغییر محل مبارزه از خاورمیانه به بریتانیا، جایزه برنده مبارزه نیز به مقدار قابل توجهی کاهش یافته است. این موضوع باعث شد تا فیوری و تیم او در رابطه با درصد جایزه برنده با اوسیک مذاکره کنند. الکس کراسیوک مدیر برنامه های الکساندر اوسیک اعلام کرده که فیوری درصد 60 به 40 برای برنده مبارزه را نپذیرفته است. تایسون فیوری از برد خود مطمئن است ؛ افزایش جایزه مساوی با شرکت جیپسی کینگ در مبارزه!

آخرین خبرها از مبارزه تایسون فیوری و الکساندر اوسیک

جیپسی کینگ پس از این اتفاق ویدیویی را در فضای مجازی خود منتشر کرد و در آن اظهار کرد که او درصد 70 به 30 را برای برنده مبارزه قبول خواهد کرد. اوسیک این درصد را قبول کرد اما یک شرط برای تایسون فیوری گذاشت. شرط این بود که فیوری باید بلافاصله پس از اتمام مبارزه، 1 میلیون یورو به کشور اوکراین اهدا کند. این کشور هم اکنون با روسیه در جنگ است و اوسیک از فیوری درخواست کرد تا او 1 میلیون یورو را برای مردم اوکراین در نظر بگیرد. WBA با این موضوع و این مبارزه موافقت کرده و فیوری کمپ تمرینی خود را برای مبارزه با اوسیک آغاز کرده است. مبارزان معمولا به دوازده هفته تمرین برای آماده شدن نیاز دارند. مخصوصا در مبارزه های بزرگ این زمان بسیار اهمیت دارد. با این حال به نظر می‌رسد فیوری به این موضوع اعتقادی ندارد. او در اینستاگرام خود اظهار کرد:
من به شش ماه یا چهار ماه یا مدت زمان زیاد نیاز ندارم. همین شش هفته تمرین و یک هفته استراحت برای من کافی است.

تایسون فیوری از برد خود مطمئن است ؛ افزایش جایزه مساوی با شرکت جیپسی کینگ در مبارزه!

حواشی برادران فیوری و برادران پاول

اخیرا مبارزه ای میان تامی فیوری و جیک پاول یوتیوبر معروف برگزار شده و این مبارزه حواشی زیادی را به دنبال داشته است؛ از مبارزه دوباره ای که هنوز تکلیفش مشخص نیست تا صحبت ها و توهین های عجیب و غریب این دو خانواده به یکدیگر! تامی فیوری برادر تایسون فیوری موفق شد تا با اکثر آرا داوران مبارزه را پیروز شود. ببینید: هایلایت مسابقه بوکس جیک پاول مقابل تامی فیوری تایسون فیوری در استوری اینستاگرام خود اظهار کرد:
لوگان تو هیچی نیستی. برادر کوچک من برادر تو را شکست داد و شما هم اکنون هر دو بازنده هستید. تمام خانواده شما مشکل دارد!
شاید بتوان این واکنش تند تایسون را به درخواست لوگان پاول به مبارزه با او مربوط دانست. لوگان پاول می‌خواهد با فیوری مبارزه کند و انتقام برادرش را بگیرد.

جیپسی کینگ از برد خود مطمئن است ؛ افزایش جایزه مساوی با شرکت فیوری در مبارزه!

  در مقابل، لوگان پاول نیز از برادر خود حمایت کرد و واکنش تندی نسبت به برادران فیوری داشت. او گفت:
جیک من تو را بسیار دوست دارم. نمی‌خواهم برایت سخنرانی کنم، خودت می‌دونی چقدر تو را دوست دارم. تامی اگر صدایم را می‌شنوی این را بدان که هیچی نیستی. از تمام خانواده فیوری حالم به هم می‌خورد!
درباره UFC بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
خبر میخام بد از دوسال دوباره میخواهم مسابقه بدم
کاربر سایت
04 شهریور 1402
عالی
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...