زندگی عجیب اسرائیل آدسانیا پیش از پیوستن به UFC؛ تصمیمی که او را از فقر در نیجریه نجات داد

اسرائیل آدسانیا عنوان کرد که در سال 2013 تصمیم جسورانه‌ای گرفت و شغل قبلی خود را که قبل از تبدیل شدن به یک مبارز حرفه‌ای تمام وقت در اختیار داشت، رها کرد.
کدخبر (193807) | 25 خرداد 1402 | ساعت 08:31
0 237
زندگی عجیب اسرائیل آدسانیا پیش از پیوستن به UFC؛ تصمیمی که او را از فقر در نیجریه نجات داد
اسرائیل آدسانیا عنوان کرد که در سال 2013 تصمیم جسورانه‌ای گرفت و شغل قبلی خود را که قبل از تبدیل شدن به یک مبارز حرفه‌ای تمام وقت در اختیار داشت، رها کرد.

به گزارش سرخ نیوز، اسرائیل آدسانیا یکی از بزرگترین ستاره‌های این روزهای UFC است. او اخیرا با شکست دادن رقیب سابق خود الکس پریرا، برای دومین بار قهرمان UFC دسته میان وزن شد. اما قبل از رسیدن به چنین جایگاهی، اسرائیل آدسانیا مسیر شغلی متفاوتی داشت. در قسمت اخیر پادکست Impaulsive، آدسانیا جزئیاتی را در مورد شغل قبلی خود بیان کرد.

شغل پیشین اسرائیل آدسانیا ؛ وقتی مبارز UFC با داده ها و اطلاعات سر و کار داشت

اسرائیل آدسانیا عنوان کرد که در سال 2013 تصمیم جسورانه‌ای گرفت و شغل قبلی خود را که قبل از تبدیل شدن به یک مبارز حرفه‌ای تمام وقت در اختیار داشت، رها کرد. او قبل از آمدن به ورزش ام ام ای، کارهای مربوط به صدور صورتحساب و برخی از کارهای اداری را انجام می‌داد. در واقع او با داده‌ها و اطلاعات سر و کار داشت. علاوه بر این آدسانیا در طول ۸ ساعت روز کاری خود به مسائل مختلف مربوط به خرابی کنتورهای گاز و سایر مشکلات می‌پرداخت. مسئولیت اصلی او پاسخ دادن به سؤالات و شکایات بود و اطمینان حاصل می‌کرد که یک متخصص برای حل مسائل مورد نظر اعزام شده است. اگرچه آدسانیا با انجام این کار دستش به دهانش می‌رسید و می‌توانست مایحتاج خود را تامین کند اما واقعا به آن علاقه‌ای نداشت. در این پادکست که به میزبانی لوگان پاول تهیه می‌شد، آدسانیا از تجربیات خود در شغل قبلی گفته است. او به این واقعیت اشاره کرد که بسیاری از مردم برای تأمین معاش خود به چنین کاری وابسته هستند. آدسانیا تصریح کرد که او واقعا دلش می‌خواست دست از این کار بکشد. او تمایل داشت طبق میل خودش زندگی کند.

وقتی زندگی اسرائیل آدسانیا تغییر کرد؛ حضور در UFC، رسیدن به پول و شهرت

اسرائیل آدسانیا که اهل نیجریه است و اقتصاد نسبتا ضعیفی دارد، به خوبی توانست فرصت‌هایی که در اختیار دارد را شناسایی کند و با استفاده از انچه در کشورش در دسترس است، خودش را بالا بکشد. او همچنین اذعان کرد که در کشورش افراد زیادی وجود دارند که برای داشتن رفاهی همچون خودش، تلاش زیادی می‌کنند و مجبور هستند در طول روز ساعات زیادی را مشغول به کار باشند. تصمیم اسرائیل آدسانیا برای ترک شغل و دنبال کردن علاقه‌اش در مبارزات حرفه‌ای، بدون شک یک حرکت خطرناک بود. با این حال این مسیر در شرایطی که آدسانیا تصورش را هم نمی‌کرد، به نتیجه رسید. از زمان انتقال به دنیای هنرهای رزمی ترکیبی، او به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته و توجه UFC و جهان را به خود جلب کرده است. آدسانیا که به خاطر مهارت‌هایش در زدن ضربات استثنایی و سبک مبارزه‌ محرکش شهرت دارد، به یک مبارز بزرگ و غیرقابل چشم پوشی در UFC تبدیل شده است. روند شکست ناپذیری او در این سازمان اعتبارش را بیش از پیش کرد و در نهایت قهرمانی را برایش به ارمغان آورد. فراتر از توانایی‌های چشمگیر او در مبارزه، جذابیت و طبیعت صریح اسرائیل آدسانیا او را به چهره‌ای محبوب در میان طرفداران تبدیل کرده است. شخصیت و استعداد آدسانیا به او کمک کرد تا از این ورزش فراتر رود و پایگاه وسیعی از طرفداران را بدست آورد و مورد تحسین بسیاری از افراد قرار بگیرد. او اکنون حدود 4 میلیون دلار دارایی خالص دارد که همه آن را با اراده و پشتکار فوق العاده خودش بدست اورده است. جدیدترین اخبار ورزش ام ام ای

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...