پیشنهاد جذاب جیک پاول برای مبارزه با کانر مک گرگور !

بوکسور و ستاره یوتیوب یعنی جیک پاول قصد دارد قراردادی مشتمل بر دو مبارزه را به کانر مک گرگور پیشنهاد کند: یکی روی رینگ بوکس و یکی روی رینگ ام ام ای.
کدخبر (193420) | 24 خرداد 1402 | ساعت 15:05
0 401
پیشنهاد جذاب جیک پاول برای مبارزه با کانر مک گرگور !
بوکسور و ستاره یوتیوب یعنی جیک پاول قصد دارد قراردادی مشتمل بر دو مبارزه را به کانر مک گرگور پیشنهاد کند: یکی روی رینگ بوکس و یکی روی رینگ ام ام ای.

به گزارش سرخ نیوز، جیک پاول همیشه به‌دنبال ترتیب دادن مبارزه‌ای با کانر مک گرگور بود و حالا دوباره در حال تلاش برای رقم زدن چنین اتفاقی است. این یوتیوبر معروف از زمان آغاز کار خود در بوکس تا به امروز بارها تلاش کرده تا مک گرگور را به انجام مبارزه ترغیب کند. پاول پس از همان نخستین پیروزی‌اش در بوکس برابر بن آسکرن سریعا کانر مک گرگور را به مبارزه فرا خواند. اما حالا اوضاع برای جیک پاول بسیار متفاوت از قبل است. حالا مبارزان زیادی هستند که مایلند در برابر این ستاره نوظهور بوکس قرار بگیرند. پیشنهاد جیک پاول برای جدال با کانر مک گرگور : یک مبارزه در بوکس، یک مبارزه در MMA با این حال کانر مک گرگور هنوز هم علاقه‌ای به ترتیب دادن یک مبارزه با جیک پاول از خود نشان نداده است. «بدنام» در طی این مدت صرفا به پاسخ دادن به پاول در شبکه‌های اجتماعی اکتفا نموده است. مطمئنا به این زودی‌ها هم قرار نیست چنین مبارزه‌ای دربگیرد. چرا که تمرکز مک گرگور در حال حاضر به بازگشت خود به UFC معطوف است. مبارز ایرلندی به‌زودی و پس از دو سال غیبت دوباره بر روی رینگ هشت ضلعی ظاهر خواهد شد و در برابر مایکل چندلر قرار خواهد گرفت.

جیک پاول در MMA؟ یوتیوبر معروف کانر مک گرگور را به مبارزه فراخوند

گرچه اصرار ابتدایی جیک پاول تنها به مبارزه با کانر مک گرگور بر روی رینگ بوکس محدود می‌شد، اما این ستاره جوان جدیدا برنامه‌هایی را نیز برای مبارزه با بدنام بر روی رینگ MMA مطرح کرده است. پاول تا بحال هیچ تجربه‌ای در ام ام ای نداشته است. با این حال او اخیرا قراردادی را با PFL به امضا رسانده است و قرار است در سال 2024 نخستین مبارزه خود را در این مسابقات به انجام برساند. پیشنهاد جیک پاول برای جدال با کانر مک گرگور : یک مبارزه در بوکس، یک مبارزه در MMA جیک پاول تا بحال با چند ستاره یو اف سی بر روی رینگ بوکس به مبارزه پرداخته است و موفقیت عظیمی را نیز کسب کرده است. پاول توانسته بن آسکرن و تایرون وودلی را شکست دهد و به‌زودی نیز برابر اسطوره یو اف سی یعنی نیت دیاز قرار خواهد گرفت. البته با توجه به اینکه جیک پاول در زمینه هنرهای رزمی ترکیبی یک تازه‌کار به‌شمار می‌رود نمی‌توان انتظار چندان زیادی از او در این خصوص داشت. با این حال جیک مدتی است که تمرینات کشتی را آغاز کرده است و در حال تقویت مهارت خیمه زدن و سایر مهارت‌های مورد نیاز در MMA است. پیشنهاد جیک پاول برای جدال با کانر مک گرگور : یک مبارزه در بوکس، یک مبارزه در MMA این را نیز باید گفت که شکست خوردن برابر نیت دیاز ممکن است تمامی این برنامه‌ها را برای جیک پاول منتفی سازد. او در مبارزه قبلی خود برابر تامی فیوری رکورد شکست‌ناپذیریش را از دست داد و شکست برابر نیت دیاز می‌تواند فکر ورود به دنیای ام ام ای را از سر پاول بیرون کند.

برنامه جیک پاول برای مبارزه برابر مک گرگور

«پسرک دردسرساز» حالا بیش از دو سال است که در صدد ترتیب دادن یک مبارزه با کانر مک گرگور است. گرچه تلاش‌های قبلی جیک پاول به نتیجه نرسیدند اما به‌نظر می‌رسد که حالا او به راه‌حلی جدید برای عملی کردن این ایده دست یافته است. پیشنهاد جیک پاول برای جدال با کانر مک گرگور : یک مبارزه در بوکس، یک مبارزه در MMA بن آسکرن، نخستین حریف جیک پاول در بوکس اخیرا در طی یک مصاحبه گفته بود:
من پول بسیار خوبی از مبارزه برابر پاول درآوردم. به‌نظرم مبارزه مک گرگور و پاول سود بسیار هنگفتی را برای هر دو طرف خواهد داشت. و فکر می‌کنم که اگر پاول بتواند نیت دیاز را شکست دهد چندان هم بعید نخواهد بود که در مبارزه بعدی برابر مک گرگور قرار گیرد. من البته اطلاع ندارم که اوضاع مک گرگور چگونه است و آیا در حال حاضر می‌تواند قرارداد جدیدی را امضا کند یا خیر. اما اطمینان دارم که مبارزه او برابر جیک پاول فروش بسیار زیادی خواهد داشت.
پیشنهاد جیک پاول برای جدال با کانر مک گرگور : یک مبارزه در بوکس، یک مبارزه در MMA جیک پاول نیز سریعا به این گفته‌ها واکنش نشان داد و نوشت:
دو مبارزه متوالی، یکی در بوکس یکی در ام ام ای. من صد درصد پایه‌ام.
آخرین خبرها از ورزش ام ام ای:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...