سامراسلم همه را سورپرایز خواهد کرد! / از حضور ست رالینز تا تیفانی استراتون!

ست رولینز برای ادامه داستان هیجان انگیز خود در ان اکس تی، به این برند باز خواهد گشت.
کدخبر (195962) | 28 خرداد 1402 | ساعت 22:16
0 174
سامراسلم همه را سورپرایز خواهد کرد! / از حضور ست رالینز تا تیفانی استراتون!
ست رولینز برای ادامه داستان هیجان انگیز خود در ان اکس تی، به این برند باز خواهد گشت.

به گزارش سرخ نیوز، به نظر می‌رسد که دبلیو دبلیو ای قصد دارد دو مسابقه برای عناوین قهرمانی برند NXT را نیز به رویداد سامراسلم 2023 اضافه کند. این خبر پس از یک خبر مهم دیگر اعلام شد؛ این که ست رالینز قهرمان سنگین وزن دبلیو دبلیو ای، باید در برند NXT از عنوان قهرمانی خود در برابر بران بریکر دفاع کند!

بران بریکر و ایلیا دراگونوف به راو یا اسمکدان می پیوندند؟

به نظر می رسد که WWE به طور ویژه روی NXT تمرکز کرده تا ستارگان با استعداد این برند بتوانند هر چه سریعتر در رقابت های سطح بالا حضور پیدا کنند. بران بریکر و ایلیا دراگونوف جزو ستارگان با استعداد برند ان اکس تی محسوب می‌شوند که انتظار می‌رود به زودی به راو یا اسمکدان بپیوندند. لازم به ذکر است که قرارداد تلویزیونی ان اکس تی در شهریور ماه به پایان می رسد بنابراین حضور ستارگانی از برند اصلی در ان اکس تی و برگزاری مسابقاتی بر سر عناوین جدید در سامراسلم می‌تواند یک حرکت تبلیغاتی برای جلب نظر مخاطبان و مذاکره برای قراردادی جدید باشد. این موضوع همچنین می‌تواند ستارگان این برند را برای حضور در برندهای اصلی به خوبی آماده کند.

بازگشت ست رالینز به ان اکس تی

رالینز برای ادامه داستان هیجان انگیز خود در ان اکس تی، به این برند باز خواهد گشت. ست رالینز در سال 2012 به اولین موفقیت بزرگ خود در این برند دست پیدا کرد؛ اولین قهرمانی در ان اکس تی در رویداد گولد راش! ست رالینز از اوایل حضور خود در ان اکس تی تاکنون، به موفقیت‌های بزرگی در دبلیو دبلیو ای دست پیدا کرده و به جرات می‌توان از او به عنوان یکی از چهرهای پرطرفدار و مهم دبلیو دبلیو ای یاد کرد. او هم اکنون قهرمان سنگین وزن جهان است؛ عنوانی که در گذشته از آن به عنوان Big Gold Belt یاد می‌شد که پس مدتی وقفه، از رویداد نایت آف چمپیونز 2023 دوباره به لیست عناوین اصلی کمپانی WWE بازگشته است. جالب است بدانید که اسکات استاینر، دایی مشهور بران بریکر که یکی از بزرگ‌ترین کشتی‌گیران دوران خود به حساب می‌آمد، مدتی قهرمان عنوان قهرمانی سنگین وزن بود. کمپانی دبلیو دبلیو ای در برند NXT روی بران بریکر سرمایه گذاری زیادی کرده است. او در گذشته، به دو قهرمانی در ان اکس تی دست پیدا کرده بود و به زودی به برند اصلی منتقل می‌شود. او همچنین به دنبال کسب عنوان قهرمانی سنگین وزن است و در نتیجه قصد دارد ست رالینز و سایر نام های بزرگ WWE را به چالش بکشد. حال رالینز به ان اکس تی باز خواهد گشت تا در مقابل بران بریکر قرار بگیرد و از عنوان قهرمانی خود در مقابل بریکر دفاع کند. مسابقه ست رالینز در برابر بران بریکر آنقدر با اهمیت است که تامی دریمر، پیشکسوت دنیای کشتی کج، در پادکست Busted Open آن را به عنوان یکی از بزرگترین مسابقات تاریخ ان اکس تی توصیف کرده است. سامراسلم همه را سورپرایز خواهد کرد! / از حضور ست رالینز تا تیفانی استراتون!

ست رالینز ، تنها ستاره‌ای نیست که به NXT باز می‌ گردد

طرفداران کشتی ‌کج در چند هفته گذشته در ان اکس تی شاهد خبر های جدیدی از برن کوربین، ستاره سابق ان اکس تی بوده اند. برن کوربین که مدتی با روندهای داستانی اغلب خنده‌دارش در برند اصلی مشغول بوده است، حال به ریشه‌هایش در ان اکس تی بازگشته و خواستار مبارزه با کارملو هیز قهرمان فعلی ان اکس تی می‌باشد. در هفته جاری ان ی، ایلیا دراگونوف به کوربین اعلام کرد که او نیز به دنبال کسب عنوان قهرمانی ان اکس تی می‌باشد و صحنه برای برگزاری مسابقه تعیین کننده نامزد شماره یک آماده شد. در رویداد اصلی این برنامه، کوربین پیروز شد اما توسط کارملو هیز مورد حمله قرار گرفت. هیز با این کار نشان داد که خودش را به خوبی برای مسابقه با کوربین آماده خواهد کرد. هیز باید در ششم تیرماه (27 ژوئن)، در هفته دوم رویداد گولد راش از عنوان قهرمانی خود در برابر برن کوربین دفاع کند.

عناوین دیگری که در سامراسلم باید از آن ها دفاع شود!

تصمیم‌‌گیری‌ها در مورد عناوین قهرمانی‌ای که کشتی گیران مختلف باید در سامراسلم از آن ها دفاع کنند ادامه دارد اما در حال حاضر، عناوین قهرمانی جهان ان اکس تی و عنوان قهرمانی زنان ان اکس تی کاندیدهای اصلی هستند؛ این دو عنوان به ترتیب در دستان کارملو هیز و تیفانی استراتون هستند. استراتون باید از عنوان قهرمانی جدید خود در برابر تیا هال در هفته دوم رویداد گولد راش در 6 تیر (27 ژوئن) دفاع کند اما با توجه به اینکه WWE قصد دارد تا ستارگانی را از برندهای اصلی به این برند منتقل کند، ممکن است یکی از کشتی گیران برند اصلی با استراتون خط داستانی جدیدی را آغاز کند. سامراسلم همیشه یکی از بزرگترین و جذاب ترین رویداد ‌های دبلیو دبلیو ای بوده و حضور ستارگان ان اکس تی در این رویداد برای این برند در حال توسعه بسیار مهم است. این رویداد در تاریخ چهاردهم مرداد ماه (5 اگوست) در میشیگان برگزار خواهد شد. آخرین اخبار کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...