اعلام خبر مبارزه میان نیت دیاز و جیک پاول ؛ واکنش تند شان استریکلند

کدخبر (165912) | 25 فروردین 1402 | ساعت 10:47
1 448
اعلام خبر مبارزه میان نیت دیاز و جیک پاول ؛ واکنش تند شان استریکلند
مبارزه نیت دیاز و جیک پاول، خیلی زود حواشی مختلفی را ساخته است.

به گزارش سرخ نیوز، نیت دیاز، ستاره سابق UFC به‌زودی برای مبارزه با جیک پاول به روی رینگ باز خواهد گشت. مبارزه دیاز با این یوتیوبر و بوکسور معروف به‌شکل یک مبارزه ده راندی بوکس برگزار خواهد شد. این مبارزه که تبلیغات گسترده‌ای نیز برای آن شده است قرار است در روز پنجم آگوست سال جاری (١۴ مرداد) در شهر دالاس ایالت تگزاس به‌ انجام برسد. شبکه تلویزیونی پخش کننده مبارزه نیز DAZN خواهد بود. روز گذشته آریل هلوانی، خبرنگار معروف حوزه ام ام ای خبر برگزاری این مبارزه را در صفحه توئیتر خود اعلام کرد. پس از آن نیز هردو مبارز این خبر را از طریق صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی تایید نمودند. در ادامه می‌خواهیم به بررسی واکنش کاربران به اعلام این خبر بپردازیم.

واکنش ها به مبارزه جیک پاول و نیت دیاز

بسیاری از افراد «پسرک دردسرساز» را برای انتخاب نامناسب حریفانش مورد انتقاد قرار داده‌اند. او بارها متهم شده است که همیشه ورزشکاران نا آماده و مبارزان پا به سن گذاشته را به‌عنوان حریف خود انتخاب می‌کند. حالا و پس از اعلام خبر مبارزه آتی او باز هم چنین انتقاداتی علیه جیک پاول مطرح شده است. البته عده دیگری از کاربران نیز بوده‌اند که از شنیدن این خبر به هیجان آمدند. اینها شماری از واکنش‌های ستاره‌ها و طرفداران به این خبر بودند: شان استریکلند:

جیک پاول برابر نیت دیاز! چه جوک مسخره‌ای! من این دو نفر را بخاطر تلاش برای پول درآوردن از چنین نمایش دلقک‌واری سرزنش نمی‌کنم. آنچه نفرت من را برمی‌انگیزد برگزاری مبارزه میان یک بازنشسته‌ی ١٥٥ پوندی و یک بچه‌سوسول تیک‌تاکی در وزن ١٨٥ پوند است که اخیرا در برابر یک بوکسور تفریحی (تامی فیوری) شکست خورده است. این مسخره‌بازی را نگاه نکنید. این نمایش باید کنسل شود.

بن اسکرن:

طرفداران نیت دیاز پس از شکست خوردن او برابر جیک پاول، بلند-بلند گریه خواهند کرد.

کلوین گاستلوم:

من از هر مبارزه‌ای که نیت دیاز در آن حاضر باشد استقبال می‌کنم.

ترنس مک کینی:

من بی‌صبرانه منتظر برگزاری کنفرانس مطبوعاتی و فحش و فحش‌کاری‌های احتمالی آن هستم.

اعلام خبر مبارزه میان نیت دیاز و جیک پاول ؛ واکنش تند شان استریکلند پائول ردموند:

تامی فیوری (یک مبارز غیرحرفه‌ای) توانست جیک پاول را شکست دهد. نیت دیاز در طی پانزده سال اخیر بوکسورهای واقعی را نقش زمین کرده است. چرا همه از پیروزی آسان جیک پاول حرف می‌زنند؟ آیا چیزی هست که من نمی‌دانم؟

آلن جوبان:

لعنت! این اصلا خوب نیست!

جوزف فینی:

سود خوبی عاید نیت خواهد شد! به او تبریک می‌گویم!

اگرچه خبر برگزاری این مبارزه واکنش‌های مختلفی را از جانب جامعه MMA دریافت نمود، با این حال این نکته قطعی است که بسیاری از طرفداران بی‌صبرانه منتظر تماشای این رویداد هستند.

جیک پاول در برابر نیت دیاز

از وقتی جیک پاول کار خود را در بوکس آغاز کرد او و نیت دیاز همواره درگیر جدل‌های لفظی با یکدیگر بوده‌اند. حالا این دو مبارز فرصت این را خواهند داشت که نسخه عملی این جدل را بر روی رینگ اجرا کنند. پسرک دردسرساز تا به حال هفت مبارزه را در بوکس به‌انجام رسانده است که در شش مورد از آنها نیز پیروز شده است. او تا بحال نام‌هایی همچون اندرسون سیلوا و تایرون وودلی را شکست داده است. هرچند که جیک پاول در مبارزه آخر خود در برابر تامی فیوری متحمل شکست شد. اعلام خبر مبارزه میان نیت دیاز و جیک پاول ؛ واکنش تند شان استریکلند در سوی دیگر، نیت دیاز یکی از مبارزان کهنه‌کار ام ام ای است که آمار ٢٢ پیروزی و ١٣ شکست را در طی دوران حرفه‌ای خود به‌ثبت رساند. اگرچه دیاز هرگز در UFC به قهرمانی دست نیافت اما به‌لطف سبک مبارزه و شخصیت کاریزماتیک خود توانست بدل به یکی از محبوب‌ترین مبارزان این مسابقات شود. او سال گذشته و پس از پیروزی برابر تونی فرگوسن بازنشستگی خود از یو اف سی را رسما اعلام کرده بود. او پس از آن به‌دنبال ادامه کار خود در بوکس یا WWE بود. حالا سرانجام این ستاره سابق دسته ولترویت UFC مسیر آینده خود را انتخاب کرده است. جالب خواهد بود که ببینیم نتیجه این انتخاب برای او چه خواهد شد. صرف نظر از نتیجه این مبارزه، نیت دیاز بدون شک پرسودترین مبارزه دوران حرفه‌ای خود را پشت سر خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
بیشتر برنامه پولسازی راه انداختند تا مبارزه ... نصف مبارزات دنیای حرفه ای ها را پول و نصف دیگر زیبایی و شجاعت و حرفه ای بودن میسازد اینجا نود درصد کاسبی میباشد. من طرفدار نیت دیاز بودم اما ...
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...