نیت دیاز و رکوردی که مقابل جیک پاول می شکند

یک قهرمان سابق UFC علی‌رغم تردیدهایش در مورد این که چگونه مبارزه نیت دیاز و جیک پاول پیش خواهد رفت، ابراز اطمینان کرد که این مبارزه می‌تواند از نظر مالی بزرگترین اتفاق در دوران ورزشی درخشان آن‌ها باشد.
کدخبر (167131) | 27 فروردین 1402 | ساعت 12:07
0 238
نیت دیاز و رکوردی که مقابل جیک پاول می شکند
یک قهرمان سابق UFC علی‌رغم تردیدهایش در مورد این که چگونه مبارزه نیت دیاز و جیک پاول پیش خواهد رفت، ابراز اطمینان کرد که این مبارزه می‌تواند از نظر مالی بزرگترین اتفاق در دوران ورزشی درخشان آن‌ها باشد.

به گزارش سرخ نیوز، قطعاً مبارزه نیت دیاز و جیک پاول، داغ‌ترین خبری بوده که طی روزهای گذشته، دنیای بوکس را تحت تأثیر قرار داده است. قهرمان سابق ام ام ای، درحالی مقابل یوتیوبر بوکس قرار خواهد گرفت که در مورد درآمد این دو چهره از این مبارزه مطالب مختلفی منتشر شده است. یقیناً درآمد هر دو نفر، از این مبارزه هنگفت خواهد بود اما با تکمیل شدن اخبار، حالا به نظر می‌رسد این درآمد، فراتر از آن چیزی است که هواداران در ابتدا تصور می‌کردند.

نظر دنیل کورمیر درباره مبارزه نیت دیاز و جیک پاول

دنیل کورمیر، قهرمان سابق دو دسته وزنی UFC، درباره این مبارزه در کانال یوتیوبی خود صحبت کرده و اذعان داشته که علی‌رغم مبارزه سختی که نیت دیاز در پیش دارد، می‌تواند در نهایت بیشترین حقوق حرفه‌ای خود را دریافت کند. نام نیت دیاز در چند رقابت با بیشترین پرداخت به ازای بازدید (PPV) دیده می‌شود که دو مبارزه او در برابر کانر مک گرگور در UFC 196 و UFC 202 در میان این رقابت‌ها قرار دارد. طبیعتاً حالا سؤالی که مطرح می شود این است که آیا رویارویی بین جیک پاول و نیت دیاز در روز 5 آگوست می‌تواند رکوردهای قبلی او را بشکند یا خیر. نیت دیاز و رکوردی که مقابل جیک پاول می شکنددنیل کورمیر ضمن صحبت درباره تقابل میان جیک پاول و نیت دیاز، به مبارزه دوم پاول و تامی فیوری اشاره کرده و عنوان می‌کند که مبارزه با نیت دیاز می‌تواند درآمد بسیار خوبی برای جیک پاول داشته باشد.
جیک در قرارداد خود با تامی فیوری، بندی برای بازی دوم دارد. اما حالا به جای متعهد شدن به آن بند قرارداد، او می‌خواهد با نیت دیاز مبارزه کند. با همین استدلال، به این باور رسیدم که این مبارزه می‌تواند بیشترین دستمزد دوران ورزشی نیت دیاز را رقم بزند و البته می‌دانم او در UFC درآمد خوبی به‌دست آورده است.
نیت دیاز از طرفداران پرشمار و وفاداری در ام ام ای برخوردار است و با توجه به اینکه پس از مدت‌ها قصد ترک بازنشستگی و بازگشت به رینگ مبارزه را دارد، بعید نیست پیش‌بینی کورمیر درست از آب درآید و یکی از پردرآمدترین شب‌های نیت دیاز رقم بخورد. به این مسأله باید هواداران و حامیان جیک پاول را همه بیفزایید و به همین خاطر، می‌توان انتظار داشت که یکی از شب‌های گران‌قیمت تاریخ بوکس رقم بخورد. در این میان، نیت دیاز و جیک پاول سود خوبی به جیب خواهند زد. نیت دیاز و رکوردی که مقابل جیک پاول می شکندسؤال اینجاست که آیا این مبارزه می‌تواند رکوردهای بر جای مانده از نیت دیاز و کانر مک گرگور را بشکند؟ طبق آمار و ارقام موجود، مبارزات دیاز 37 ساله با مک گرگور ایرلندی همچنان در میان بالاترین میزان فروش PPV در بین همه ورزش‌های رزمی قرار دارد. بنابراین طبیعی است که فراتر رفتن از آن به یک رویداد خاص نیاز دارد و یک مسابقه بوکس بین دیاز و جیک پاول می‌تواند دقیقاً همان رویداد خاص باشد. کریس کورمیر با اشاره به چالش‌هایی که جیک پاول می‌تواند برای هر مبارز ام ام ای ایجاد کند، می‌گوید:
جیک رقیب خوبی برای نیت دیاز خواهد بود؛ چراکه او به‌عنوان یک بوکسور، درحال پیشرفت است. جیک می‌تواند برای دیاز دردسرساز باشد و این نگران‌کننده است. نیت مبارزی است که می‌تواند حریفش را شکست دهد؛ چراکه سرسخت‌تر است.
کورمیر علی‌رغم تردیدهایش در مورد این که چگونه مبارزه برای نیت دیاز پیش خواهد رفت، ابراز اطمینان کرد که این مبارزه می‌تواند از نظر مالی بزرگترین اتفاق در دوران ورزشی درخشان وی باشد. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...