عجیب ترین مبارزه سال؛ غول 120 کیلویی مقابل مبارز 60 کیلویی!

دمتریوس جانسون آماده انجام مبارزه با بدنسازی است که تقریبا دو برابر او وزن دارد!
کدخبر (216997) | 15 مرداد 1402 | ساعت 22:36
0 441
عجیب ترین مبارزه سال؛ غول 120 کیلویی مقابل مبارز 60 کیلویی!
دمتریوس جانسون آماده انجام مبارزه با بدنسازی است که تقریبا دو برابر او وزن دارد!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در ماه می بود که بردلی مارتین با یک ادعای جسورانه جنجال به‌پا کرد. مارتین ادعا کرد که می‌تواند در یک مبارزه خیابانی دوین هانی را نابود کند. این یوتیوبر معروف البته هیچ سابقه مبارزه‌ای را در کارنامه خود ندارد اما معتقد است که با 120 کیلوگرم وزن و اندام فوق عضلانی خود قادر است هر حریفی را از پا درآورد. پس از اینکه مارتین این ادعا را مطرح کرد با واکنش‌های زیادی مواجه شده است. او حتی اسطوره یو اف سی یعنی نیت دیاز را نیز به یک مبارزه خیابانی فرا خوانده است. مارتین همین ادعا را در خصوص مدعی سابق دسته سنگین وزن یو اف سی یعنی برندان شاوب نیز مطرح کرده است.

بردلی مارتین : کله دمتریوس جانسون را به کف آسفالت می کوبم!

بردلی مارتین همچنین در گفتگو با شاوب ادعا کرد که می‌تواند قهرمان سابق دسته مگس وزن یو اف سی یعنی دمتریوس جانسون را نیز در مبارزه خیابانی شکست دهد و کله‌اش را به کف آسفالت بکوبد. چند روز بعد از این ادعا بود که این دو نفر که برای تماشای مبارزات UFC 291 حاضر شده بودند با یکدیگر روبرو شدند. گویا در جریان این دیدار جانسون با پیشنهاد مبارزه مارتین نیز موافقت کرده است. برندان شاوب در کانال یوتیوب خود در این باره گفته است:
من در گفتگو با بردلی مارتین پیشبینی کردم که جانسون او را شکست خواهد داد. دیروز هم با خود جانسون حرف زدم و او هم نظرش را در این خصوص گفت. او به مارتین پیغام رساند که آماده مبارزه است. جانسون گفت که او توی دردسر بدی افتاده است.
دمتریوس جانسون در روز چهارشنبه در توئیتر نوشت:
بردلی مارتین! تو را به‌زودی خواهم دید.

احتمال برگزاری مبارزه میان دمتریوس جانسون 60 کیلویی و بردلی مارتین 118 کیلوییدمتریوس جانسون از بزرگترین مبارزان MMA

دمتریوس جانسون 36 ساله اگرچه جثه بسیار کوچکتری نسبت به مارتین دارد اما با این حال او را به ‌عنوان یکی از بزرگترین مبارزان MMA می‌شناسند. جانسون در دوران اوجش یازده مبارزه دفاع از کمربند متوالی را پیروز شد و تا مدت‌ها قهرمان بلامنازع دسته مگس وزن بود. او سرانجام در ماه آگوست سال 2018 در برابر هنری سجودو متحمل شکست شد. دمتریوس جانسون پس از آن کار خود را در مسابقات ONE ادامه داد. او تا بحال شش مبارزه در این مسابقات به انجام رسانده است و در پنج مبارزه به پیروزی دست یافته است. جانسون قهرمان فعلی این مسابقات در دسته مگس وزن است. آخرین اخبار از هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...