عقاب هرگز تسلیم وسوسه‌هایش نمی‌‌شود؛ از رد پیشنهاد 100 میلیون دلاری تا رد کردن حضور در بلاتور!

در سال 2018 حبیب نورماگومدوف ستاره یو اف سی به پیشنهاد میلیون دلاری 50 سنت رپر مشهور پاسخ رد داد.
کدخبر (206891) | 22 تیر 1402 | ساعت 16:56
0 339
عقاب هرگز تسلیم وسوسه‌هایش نمی‌‌شود؛ از رد پیشنهاد 100 میلیون دلاری تا رد کردن حضور در بلاتور!
در سال 2018 حبیب نورماگومدوف ستاره یو اف سی به پیشنهاد میلیون دلاری 50 سنت رپر مشهور پاسخ رد داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، حبیب نورماگومدوف ملقب به عقاب یکی از بزرگترین نام ‌های یو اف سی است. این قهرمان سابق بدون شک یکی از پرآوازه‌ ترین قهرمانان ام ام ای بوده است. او در یو اف سی به موفقیت های زیادی دست پیدا کرد و درآمد زیادی به دست آورد؛ ثروتی که می‌توانست خیلی بیشتر این باشد. عقاب هرگز تسلیم وسوسه هایش نمی‌ شود / از رد کردن پیشنهادی 100 میلیون دلاری تا حضور در بلاتور! با توجه به گزارش‌ها، دارایی خالص حبیب نورماگومدوف در سال 2023، 40 میلیون دلار می‌باشد. این عدد بسیار قابل قبول است. با این حال، با در نظر گرفتن شهرت و محبوبیت وی، ثروت او باید بیشتر از این ها باشد اما تمرکز حبیب، بیش از هر چیز دیگری روی حرفه خودش تمرکز کرده بود.

عقاب و نپذیرفتن 100 میلیون دلار!

به گفته مدیر برنامه‌های حبیب نورماگومدوف، عقاب پیشنهادی برای بوکس با فلوید می‌ودر داشته است. عقاب در یکی از قسمت های پادکست مایک تایسون به نام هات باکسین به مایک تایسون پیوست و در این رابطه صحبت کرد. تایسون در رابطه با مبارزه حبیب و می‌ودر گفت که حبیب نورماگومدوف پس از کناره گیری از ام ام ای این فرصت را دارد تا با فلوید می ودر در یک مبارزه بوکس رو در رو شود. عقاب هرگز تسلیم وسوسه هایش نمی‌ شود / از رد کردن پیشنهادی 100 میلیون دلاری تا حضور در بلاتور! حبیب بعدها صحت این پیشنهاد را تأیید کرد و گفت که این پیشنهاد از عربستان سعودی آمده است. با این حال، حبیب این پیشنهاد را به دلیل قولی که درباره کناره گیری از مبارزه به مادرش داده بود، رد کرد؛ علت اصلی عدم موافقت نورماگومدوف به بازگشت به یو اف سی نیز همین موضوع است. علاوه بر این جالب است بدانید که این نخستین باری نیست که حبیب پیشنهادی مانند این را رد می‌کند.

پیشنهاد جالب 50 سنت به حبیب نورماگومدوف

در سال 2018، 50 سنت رپر مشهور پیشنهاد جالبی برای حبیب داشت. در آن زمان، 50 سنت خود را سفیر غیررسمی سازمان بلاتور معرفی کرده بود و پس از عدم رضایت او از رفتار یو اف سی با حبیب، او پیشنهادی 2 میلیون دلاری را برای حضور حبیب در سازمان بلاتور ارائه کرد. پیشنهاد جالب 50 سنت به حبیب نورماگومدوف عقاب به هیچ عنوان وسوسه نشد و به بلاتور ملحق نشد. با این حال، این ها فقط دو مورد از پیشنهادهایی هستند که حبیب آن ها را رد کرده است. مطمئناً کسی مثل حبیب نورماگومدوف پیشنهادهای بسیار دیگری نیز دریافت کرده است اما همانطور که عقاب چندین بار اعلام کرده است، پول هرگز انگیزه اصلی وی برای فعالیت هایش نبوده است. آخرین اخبار ورزش MMA 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...