عکس حیرت انگیز لی پریست در 13 سالگی؛ اندام فوق عضلانی اسطوره در سنین نوجوانی

کدخبر (194460) | 25 خرداد 1402 | ساعت 08:24
0 827
عکس حیرت انگیز لی پریست در 13 سالگی؛ اندام فوق عضلانی اسطوره در سنین نوجوانی
لی پریست، اسطوره بدنسازی که به «غول‌کش» لقب گرفته است اخیرا عکسی قدیمی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است که موجب حیرت طرفداران بدنسازی شده است.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، لی پریست ، بدنساز کهنه‌کار پنجاه ساله اخیرا عکسی از سیزده سالگی خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. پریست که حالا نزدیک به 107 کیلوگرم وزن دارد در کنار این عکس یک عکس دیگر را نیز از پانزده سالگی خود منتشر کرده است.

موفقیت عظیم لی پریست بدنساز کهنه‌کار در 13 سالگی

این بدنساز استرالیایی رقابت در عرصه‌ی بدنسازی را از همان سنین ابتدایی آغاز نموده است. لی پریست نخستین قهرمانی خود در بدنسازی را زمانی کسب کرد که تنها سیزده سال داشت. حالا و با نگاه به این عکس‌های قدیمی تازه منتشر شده می‌توان دریافت که چنین موفقیت عظیمی چگونه حاصل شده است. لی پریست، بدنساز کهنه‌کار است پریست تا پیش از رسیدن به بیست سالگی در مسابقات فراوانی حاضر شد. از جمله در مسابقات معتبر مستر المیپا استرالیا که مهمترین مسابقات بدنسازی در این کشور به‌شمار می‌رود. پریست جوان‌ترین بدنسازی است که توانسته در ایونت‌های سطح حرفه‌ای فدراسیون بین‌المللی پرورش اندام شرکت کند.

احساسی شدن هواداران لی پریست از دیدن عکس‌های نوجوانی او

طرفداران و دنبال‌کنندگان لی پریست به‌شدت تحت تاثیر عکس‌های دوران نوجوانی او قرار گرفتند. یکی از آن‌ها نوشته است: لی پریست، بدنساز کهنه‌کار استرالیایی

اندام تو در سن سیزده سالگی از بسیاری از رفقای بزرگسال من عضلانی‌تر بود.

دیگری نوشته:

خدای من! این حقیقتا باورنکردنی است.

یکی دیگر از کاربران نوشته است:

این همان غول‌کش بزرگ است. عرض احترام به یکی از بزرگترین بدنسازان تاریخ. از تو متشکریم آقای پریست.

جی کاتلر: تا قبل از لی پریست هرگز چنین بدنی ندیده بودم

لی پریست در طی دهه نود و دهه 2000 رقابت تنگاتنگی را با جی کاتلر داشت و فشار زیادی را نیز به این دارنده چهار عنوان قهرمانی مستر المپیا وارد آورد. جی کاتلر در طی یک مصاحبه در سال 2018 اعتراف کرد لی پریست، آن‌هم وقتی تنها بیست سال بیشتر نداشت به‌شدت او را تحت تاثیر قرار داده است: لی پریست، بدنساز کهنه‌کار استرالیایی

اندام او به‌طرزی دیوانه‌وار درشت و عضلانی بود. من تا آن لحظه چنان چیزی را به چشم ندیده بودم. او فقط بیست سالش بود.

لی پریست، حالا و در دوران بازنشستگی خود وقتش را بیشتر به شرکت در پادکست‌های مختلف و ارائه‌ی توصیه‌های تمرینی به علاقه‌مندان به بدنسازی می‌گذراند. او علاوه بر این در تلاش است تا بهبودی کامل را از مصدومیت‌های قدیمی خود به‌دست آورد.

قد کوتاه لی پریست مانعی در زندگی حرفه‌ای او نبود!

جالب است بدانید که قد لی پریست تنها 163 سانتی‌متر است. اما این قد کوتاه نیز مانعی برای او، نه در بدنسازی حرفه‌ای و نه در زندگی شخصی نبوده است. مدتی پیش یکی از دنبال‌کنندگان پریست سوالی از او در خصوص قد کوتاهش پرسیده بود و پریست پاسخ داده بود: لی پریست، بدنساز کهنه‌کار استرالیایی

من تنها هنگامی به قدم فکر می‌کنم که مردم سوالی راجع به آن از من می‌پرسند. این مساله حتی وارد ذهن من هم نمی‌شود. من با دخترانی در رابطه بودم که قدشان بیش از 180 سانتی‌متر بود. قد من حتی تاثیری در زندگی عشقی من نیز نداشته است. من در دوران حرفه‌ایم با بدنسازان قدبلندی نظیر مارکوس رول و پل دلت به رقابت پرداختم و هرگز به این فکر نکردم که قد آنها بلندتر از من است.

موفقیت لی پریست در عرصه‌ی بدنسازی منبع الهامی برای ورزشکاران جوان‌تر است تا افکار مزاحم و انرژی‌های منفی را از خود دور کنند و فقط بر روی هدف خود متمرکز باشند.

جدیدترین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...