ذهن زیبا؛ بدل‌ کاری دوریان یتس در پشت صحنه مستر المپیا 1996

مستر المپیا 1996 نقطه اوج دوران حرفه‌ای درخشان دوریان یتس است. این رقابت در شهر شیکاگو برگزار شد و یتس در بهترین شرایطی فیزیکی خود در این رویداد حاضر شد.
کدخبر (198482) | 03 تیر 1402 | ساعت 13:44
0 167
ذهن زیبا؛ بدل‌ کاری دوریان یتس در پشت صحنه مستر المپیا 1996
مستر المپیا 1996 نقطه اوج دوران حرفه‌ای درخشان دوریان یتس است. این رقابت در شهر شیکاگو برگزار شد و یتس در بهترین شرایطی فیزیکی خود در این رویداد حاضر شد.

به گزارش سرخ نیوز، دنیای فریبنده بدنسازی اغلب به گونه‌ای است که تماشاگران را با نمایش بدنی منحصر به فرد و فیزیک‌های با ابهت، مسحور خود می‌کند. با این حال در پشت صحنه، مسیری که یک بدنساز برای رسیدن به موفقیت طی می‌کند، نه تنها شامل تمرینات بدنی شدید بلکه دربرگیرنده مجموعه‌ای از چالش‌ها و افکار ذهنی است که در طول این مسیر برایش به وجود می‌آید. دوریان یتس قهرمان 6 دوره مسابقات مستر المپیای در پست اخیر خود در اینستاگرام، افکار و ذهنیت‌هایی را که دقیقا لحظاتی قبل از مستر المپیا در سال 1996 در پشت پرده داشت، فاش کرد.

مستر المپیا 1996، دوران اوج دوریان یتس

مستر المپیا 1996 نقطه اوج دوران حرفه‌ای درخشان دوریان یتس است. این رقابت در شهر شیکاگو برگزار شد و یتس در بهترین شرایطی فیزیکی خود در این رویداد حاضر شد و سطحی از عضلانی بودن، عروقی بودن و زیبایی کلی را به نمایش گذاشت که می‌توان اذعان داشت تا آن زمان نظیری نداشت. یتس با تقارن استثنایی و فیزیکی کات و تراشیده‌اش، بر صحنه تسلط داشت و داوران و تماشاگران را شگفت‌زده کرد.

یتس در پست اخیر خود در اینستاگرام عنوان کرده است که به دلیل رژیم غذایی بیش از حدی که در آن فصل داشته، کمی صاف به نظر می‌رسید. یتس در این مورد نوشته:

در سال 96، احساس می‌کردم که خیلی صاف و کشیده‌ام، از هیکلم کاملاً راضی نبودم اما با این حال کاملا اطمینان داشتم که قهرمان می‌شوم. در پشت صحنه با خودم تنها بودم و سعی می‌کردم وقتم را برای خودم نگه دارم. بازی ذهنی بدنسازی در پشت صحنه به طرز دیوانه‌واری بالا بود. همه رقبای شما با هم در یک مکان، سعی می‌کنند برتری ذهنی نسبت به یکدیگر داشته باشند.

ذهن زیبا؛ بدل‌ کاری دوریان یتس در پشت صحنه مستر المپیا 1996در پشت صحنه بدنسازان توسط رقبای دیگر احاطه شده‌اند؛ جایی که هر کدام از آنها سعی می‌کنند بدن تراشیده و کات خود را به نمایش بگذارند. این محیط به شدت حس مقایسه خود با دیگران را تشدید می‌کند و منجر به خود ارزیابی و انتقاد از خود می‌شود. حالا دوریان یتس راهکاری که برای مقابله با این مساله داشت را بیان کرده است:

من همیشه تا آخرین لحظه لباس ورزشی به تن داشتم چراکه حس می‌کردم رقبا دائما چشمشان به من است و مرا نگاه می‌کنند.

ذهن زیبا؛ بدل‌ کاری دوریان یتس در پشت صحنه مستر المپیا 1996دوریان یتس بدنسازی را ادامه می دهد

قهرمانی دوریان یتس در مستر المپیا 1996 جایگاه او را در بین اسطوره‌های بدنسازی مستحکم کرد. فداکاری بی بدیل، فلسفه تربیتی تحول گرایانه و فیزیک بی‌نقص، او را به قله‌های بدنسازی سوق داد. یتس با قهرمانی‌های خود، اثری محو نشدنی در ورزش بر جای گذاشت و برای همیشه استانداردهای برتری در بدنسازی حرفه‌ای را بازتعریف کرد.

دوریان یتس پس از لی هنی و رونی کلمن با 8 قهرمانی و فیل هیث و آرنولد شوارتزنگر با 7 قهرمانی مستر المپیا، در رده سوم پرافتخارترین بدنسازان جهان قرار دارد و هنوز هم با جدیت این ورزش را دنبال می‌کند و سعی می‌کند در این سن و سال به گونه‌ای دیگر الهام بخش ورزشکاران در این رشته باشد. او دائما ویدیوهای آموزشی و انگیزشی از تمرینات بدنسازی خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی یا کانال یوتیوب خود به اشتراک می‌گذارد.

آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...