کاملا نچرال و بدون استفاده از استروئید؛ آریا صفایی برای قهرمانی در مسترز المپیا آماده می‌شود

آریا صفایی بدنساز ایرانی دسته فیزیک مردان در تلاش است تا در مسابقات مسترز المپیا 2023 به مقام قهرمانی دست پیدا کند.
کدخبر (197827) | 04 تیر 1402 | ساعت 02:42
0 706
کاملا نچرال و بدون استفاده از استروئید؛ آریا صفایی برای قهرمانی در مسترز المپیا آماده می‌شود
آریا صفایی بدنساز ایرانی دسته فیزیک مردان در تلاش است تا در مسابقات مسترز المپیا 2023 به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آریا صفایی یکی از چهره‌های شناخته شده و پرسابقه دنیای بدنسازی در دسته فیزیک مردان است. این بدنساز ایرانی‌الاصل سابقه حضور در 7 دوره مستر المپیا را داشته، اما آنچه او را از سایر بدنسازان حرفه‌ای متمایز می‌کند، تاکید او بر داشتن بدنی کاملا نچرال و پرهیز از استفاده از استروئیدها است. صفایی این روزها برای حضور در رقابت‌های مسترز المپیا 2023 آماده می‌شود و در تلاش است تا در این رقابت‌ها مقام قهرمانی را به دست آورد.

یک بدن کاملا طبیعی؛ آریا صفایی برای قهرمانی در مسترز آلمپیا اماده می‌شودشروع بدنسازی

آریا صفایی در سال 2013 موفق به اخذ کارت حرفه‌ای شد و بلافاصله رقابت در مسابقات حرفه‌ای را تجربه کرد. در 10 سال حضور در رقابت‌های حرفه‌ای، آریا در سال 2014 مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کرد و در نخستین حضور خود در این رقابت‌ها چهاردهم شد. او در سال 2016 بار دیگر به مستر المپیا بازگشت و در جایگاه شانزدهمی مشترک قرار گرفت، عملکردی که در سال 2017، 2019 و 2020 نیز تکرار شد. اوج عملکرد او در مستر المپیا در سال 2021 بود، جایی که صفایی در رده هشتم قرار گرفت. او در مستر المپیا 2022 نیز حاضر بود و این مسابقات را با حضور در جایگاه شانزدهمی مشترک به پایان رساند. آریا صفایی در طول مدت فعالیت خود در بدنسازی حرفه‌ای در مسابقات بسیاری شرکت کرده و چند قهرمانی از جمله جایزه بزرگ لس آنجلس 2019، نیویورک پرو 2020، اوپتیموم کلاسیک 2021 و آتلانتیک کست 2021 دیده می‌شود.

پرهیز از استروئیدها؛ یک بدن کاملا نچرال

آریا صفایی یکی از بدنسازانی است که بدن خود را به طور کاملا نچرال پرورش داده و بر عدم استفاده از استروئیدها اصرار داشته است. رژیم غذایی صفایی در طول دوره آف سیزن و استیج تفاوت چندانی ندارد و او با پایین نگه داشتن درصد چربی بدنش در طول سال، عملا نیازی به آبگیری عضلات برای حضور در استیج ندارد. تمرین، زمان و سخت‌کوشی سه توصیه آریا صفایی به بدنسازان جوانی است که به دنبال رسیدن به اندامی ایده‌آل بدون استفاده از استروئیدها هستند. او برای رسیدن به اندام فعلی خود مدت زمان زیادی را به تمرینات سنگین اختصاص داده و مسیری سخت و البته طولانی را طی کرده است.

یک بدن کاملا طبیعی؛ آریا صفایی برای قهرمانی در مسترز آلمپیا اماده می‌شودرکورد ویژه آریا صفایی در میان بدنسازان ایرانی

آریا صفایی یک رکورد ویژه در میان بدنسازان ایرانی را در اختیار دارد. او بیشتر از هر بدنساز ایرانی دیگری در مستر المپیا حضور یافته و با 7 حضور در این رقابت، بیشتر از هر بدنساز ایرانی دیگری این استیج را تجربه کرده است. او اولین بار در سال 2014 در دسته فیزیک مردان مستر المپیا شرکت کرد و در سال 2016 و 2017 نیز در این استیج حاضر شد. او بعد از دو سال غیبت، از سال 2019 به مستر المپیا بازگشت و از آن زمان به طور پیوسته حضور در این رقابت را تجربه کرده است. هادی چوپان و آرش رهبر، هر کدام با 4 حضور در مستر المپیا، از این حیث بعد از آریا صفایی قرار دارند.

رویای بزرگ آریا صفایی؛ او به دنبال قهرمانی در مسترز المپیا است

رقابت‌های بدنسازی مسترز المپیا 2023 تا چند هفته دیگر به میزبانی رومانی برگزار خواهد شد. رقابتی که پس از سال‌ها وقفه در برگزاری آن، بار دیگر محلی برای بدنسازان بالای 40 سال خواهد بود تا عضلات خود به نمایش بگذارند. آریا صفایی یکی از بدنسازانی است که در لیست این مسابقات در دسته فیزیک حضور دارد و به دنبال قهرمانی در این استیج خواهد بود. او از مدت‌ها پیش تمرینات خود برای حضور در این رقابت را آغاز کرده و در فصل جاری در سایر رقابت‌ها روی استیج نرفته است. او البته برای حضور در مستر المپیا 2023 نیاز به قهرمانی در یک رقابت حرفه‌ای خواهد داشت و آن طور که خودش مدعی شده، قرار است در ماه آگوست در چند استیج حرفه‌ای نیز حاضر شود. آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...