9 سال پس از مرگ تکان دهنده مایک ماتارازو؛ بدنسازی که با استروئید زندگی خود را نابود کرد! + ویدئو

اخیرا انتشار ویدئویی از مایک ماتارازو بدنسازی که به دلیل مصرف بیش از حد استروئید ها از دنیا رفته بود مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
کدخبر (198502) 03 تیر 1402 | ساعت 23:10
0 675
اخیرا انتشار ویدئویی از مایک ماتارازو بدنسازی که به دلیل مصرف بیش از حد استروئید ها از دنیا رفته بود مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در دنیای بدنسازی افراد کمی وجود دارند که میراث آن‌ها فراتر از تعداد جام‌هایی باشد که در طول دوران حرفه‌ای خود به دست آورده‌اند. یکی از این افراد مایک ماتارازو است که هرگز در 31 رقابت حرفه‌ای که در آن شرکت کرد، قهرمان نشد اما قلب طرفداران را در سراسر جهان به دست آورد. این بدنساز با فیزیک بدنی چشمگیر و حضور کاریزماتیک بر روی صحنه، مخاطب را مجذوب خود می‌کرد. با این حال او 9 سال پیش به دلیل مشکلات سلامتی ناشی از مصرف بیش از حد استروئیدها از دنیا رفت. اکنون با انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی از یک رقابت قدیمی این اسطوره فقید بدنسازی در سال 1991 دوباره در کانون توجه قرار گرفته است.

انتشار ویدئویی خاطره انگیز از مایک ماتارازو پیش از مرگ

تصاویر این رقابت که در سال 1991 با حضور مایک ماتارازو برگزار شده، توسط اکانت اینستاگرام «روزهای طلایی» به اشتراک گذاشته شده است. این فیلم استعداد غیرقابل انکار او را در حالی که با هیکل عظیم و عضلانی‌اش فیگور گرفته و روی صحنه خودنمایی می‌کند، نشان می‌دهد.
همین ویدیو به خوبی نشان می‌دهد که ماتارازو در دوران اوج خود چه محبوبیتی در بین هواداران داشت. انتشار این ویدیو موجی از احساسات را در میان هواداران بدنسازی برانگیخت و آن‌ها به دوران فعالیت ماتارازو واکنش نشان دادند. در میان نظرات آن‌ها بیشتر با آن‌هایی مواجه می‌شویم که در حسرت از دست دادن این بدنساز فقید بوده و او را مورد ستایش قرار داده‌اند.
9 سال پس از مرگ مایک ماتارازو؛ صحبت‌ های تکان دهنده بدنسازی که با استروئید زندگی خود را نابود کرد

واکنش کاربران فضای مجازی به شرایط فیزیکی مایک ماتارازو

یکی از آن‌ها نوشته:
چه بدن زیبایی
و دیگری هم عنوان داشته:
او بدنساز بزرگی بود که دست کم گرفته شد.
این نظرات منعکس کننده تأثیر عاطفی عمیق و احساس از دست دادن بودند. یکی دیگر از طرفداران نوشت "افسانه ها هرگز نمی میرند، زندگی او خیلی زود به پایان رسید. میراث او همچنان زنده مانده است. با این حال مایک ماتارازو همیشه در مورد دلایل مشکلات سلامتی خود صحبت می‌کرد. این بدنساز افسانه‌ای در جامعه تناسب اندام نامی برای خود دست و پا کرد. با این حال، تمام این دستاوردها به قیمت مصرف استروئیدها و داروها تمام شد که در نهایت سیستم سلامت او را از بین برد. در اواخر زندگی حرفه‌ای‌اش، او آشکارا به استفاده از استروئیدها اعتراف کرد و اذعان داشت که آسیب فیزیکی بر سلامتی‌اش گذاشته است.
9 سال پس از مرگ مایک ماتارازو؛ صحبت‌ های تکان دهنده بدنسازی که با استروئید زندگی خود را نابود کرد

اظهارات دردناک مایک ماتارازو در آخرین مصاحبه‌اش

او در یک مصاحبه صادقانه در مورد حسرتی که در وجودش داشت، صحبت کرد. ماتارازو فاش کرد که اگر فرصتی برای بازگشت به گذشته به او داده شود، استروئیدها و داروها را از زندگی خود حذف خواهد کرد زیرا آن‌ها 20 سال از زندگی ارزشمند او را نابود کردند.
تنها تعداد انگشت شماری از بدنسازان در کل این سیاره زندگی مناسبی در بدنسازی دارند. اتفاقاً من کسی بودم که 15 سال این کار را انجام دادم اما 20 سال زندگی خودم را تباه کردم.
9 سال پس از درگذشت او، جامعه بدنسازی همچنان در غم از دست دادن این اسطوره به سر می‌برد. مایک ماتارازو برای همیشه در یادها خواهد ماند و میراث او در طول نسل‌ها فراتر خواهد رفت. 9 سال پس از مرگ مایک ماتارازو؛ صحبت‌ های تکان دهنده بدنسازی که با استروئید زندگی خود را نابود کرد آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...