فرار از پادشاهی کریس بامستد؛ قهرمان سابق کلاسیک فیزیک به دسته 212 پوند پناه برد!

بریون آنسلی بدنساز سرشناس اخیرا در مصاحبه ای در خصوص وزن مورد نظرش قبل از رقابت آتی در دسته 212 پوند صحبت های جالبی را مطرح کرده است.
کدخبر (194724) | 25 خرداد 1402 | ساعت 22:55
0 893
فرار از پادشاهی کریس بامستد؛ قهرمان سابق کلاسیک فیزیک به دسته 212 پوند پناه برد!
بریون آنسلی بدنساز سرشناس اخیرا در مصاحبه ای در خصوص وزن مورد نظرش قبل از رقابت آتی در دسته 212 پوند صحبت های جالبی را مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بریون آنسلی از بدنسازان سرشناسی است که پیش از آغاز حکمرانی کریس بامستد، توانسته بود دو عنوان قهرمانی مستر المپیا را در دسته فیزیک کلاسیک کسب کند. او در مصاحبه اخیرش در مورد وزن مورد نظر خود قبل از رقابت آتی خود در دسته 212 پوند اظهار نظر کرده است. سال گذشته بود که آنسلی عنوان کرد که آخرین سال حضور او در دسته فیزیک کلاسیک است و او به دسته 212 پوند خواهد رفت. آنسلی در برنامه اخیر تلویزیون المپیا، در گفت و گویی شرکت داشت که در آن شان رای، تریک ال گیندی و فلکس ویلر نیز حضور داشتند.

بریون آنسلی از بدنسازان سرشناس

اظهارات بریون آنسلی در مورد وزنش پیش از مسابقات در دسته 212 پوند

بریون آنسلی در مورد وزن مورد نظر خود قبل از اولین بازی خود در دسته 212 پوند گفت:

نیازی نیست خیلی بزرگتر باشم. طبق محاسباتی که انجام داد و با شرایطی که اکنون دارم و شرایطی که نیاز دارم هنگام حضور روی صحنه داشته باشم، فکر می‌کنم وزنم باید حدود 90 کیلوگرم باشد. وقتی بتوانید همه چیز را به درستی فرموله کنید، دیگر نیاز نیست مانند دسته فیزیک کلاسیک برای کم کردن وزن تحت فشار از دست دادن عضلات قرار بگیرید و وقتی در مورد 4 کیلوگرم عضله بیشتر صحبت می‌کنید، این به سختی بدست نمی‌آید. فکر می‌کنم 90 یا 92 کیلوگرم کافی باشد و با همین وزن متفاوت‌تر به نظر می‌رسم.

خلع سلطنت بریون آنسلی از قهرمانی مسترالمپیا توسط کریس بامستد

بریون آنسلی در سال‌های 2017 و 2018 عنوان قهرمانی مستر المپیا فیزیک کلاسیک را به دست آورد تا اینکه در سال 2019 توسط کریس بامستد از سلطنت خلع شد. از آن زمان تاکنون، بامستد در چهار دوره قهرمان مستر المپیا فیزیک کلاسیک شده است. بریون آنسلی در اوایل دوران حرفه‌ای خود در دسته 212 پوند حضور داشت و حالا قصد دارد باردیگر حضور در این دسته را تجربه کند. از این رو تماشای رقابت بریون آنسلی در دسته 212 پوند که محبوبیت زیادی در بین طرفداران بدنسازی پیدا کرده است، هیجان انگیز خواهد بود. این چیزی بود که مرا از عرصه رقابت دور کرده بود.

من می‌توانم تمام عضلاتم را داشته باشم و بدون آنکه ذره‌ای از عضلاتم را از دست بدهم، حفظ کنم. ماهیچه‌هایی که در این سال‌ها تحت تمرینات سخت کریس کورمیر ساخته‌ام.

خلع سلطنت بریون آنسلی از قهرمانی مسترالمپیا توسط کریس بامستد

بریون آنسلی: در حال حاضر می‌توانم پتانسیل واقعی‌ام را ببینم

قهرمان دو دوره مستر المپیا دسته فیزیک کلاسیک معتقد است که بدون محدودیت‌هایی که در این دسته با آن مواجه بوده، می‌تواند در عرصه جدید به بهترین حالت خود دست پیدا کند.

در حال حاضر می‌توانم پتانسیل واقعی‌ام را ببینم، چگالی و تراکم واقعی عضلاتم را بیابم، چیزی که در دو سال گذشته در دسته فیزیک کلاسیک از آن محروم بودم. فاکتور تراکم عضلات مهم است. به یاد داشته باشید که من به همان اندازه مسن یا حتی مسن‌تر از برخی از این افراد هستم، بنابراین بلوغ من دقیقاً در کنار آن‌هاست و فکر می‌کنم که می‌توانم از آن‌ها پیشی بگیرم. من قطعاً می توانم بر آن‌ها غلبه کنم و با تراکم و چگالی عضلات بر آن‌ها مسلط شوم.

بریون آنسلی: در حال حاضر می‌توانم پتانسیل واقعی‌ام را ببینم

آنسلی می‌گوید تا زمان برگزاری مستر المپیا بدن روی فرم‌تری پیدا خواهد کرد زیرا نیازی به از دست دادن هیچ عضله‌ای ندارد. او می‌خواهد همه حاضران برجستگی عضلاتش را در دسته 212 پوند تماشا کنند.

من می‌توانم به جای از دست دادن عضله، برجسته و روی فرم باشم و با نگه داشتن ماهیچه‌ها شرایطم را بهتر کنم. شما فکر می‌کردید که در من در دسته فیزیک کلاسیک برجسته و روی فرم هستم اما باید صبر کنید و ببینید در دسته 212 پوند چه وضعی خواهم داشت و برجستگی واقعی را خواهید دید. صبر کنید تا جزئیات عضلات و خطوطی که در حال شکل دادن آن هستم را ببینید. اکنون می‌توانم در دسته 212 پوند نشان دهم که می‌توانم تمام ماهیچه‌ها را نگه دارم و با ساعت‌ها و ساعت‌ها تمرین هوازی و غذا خوردن خود را از بین نبرم.

بریون آنسلی: در حال حاضر می‌توانم پتانسیل واقعی‌ام را ببینم

بریون آنسلی مطمئن است که می‌تواند قهرمانی دسته 212 پوند مستر المپیا 2023 را کسب کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا او دعوت ویژه‌ای برای رقابت در مستر المپیا 2023 دریافت می کند یا خیر. در غیر این صورت آنسلی باید در یک مسابقه در دسته 212 پوند قهرمان شود تا بتواند برای مستر المپیا 2023 شرایط شرکت را به دست آورد.

آخرین اخبار ورزش بدنسازی

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...