معمای بزرگ بیگ رامی برای مستر المپیا 2023 / غول مصری قصد عقب‌نشینی ندارد!

بسیاری از کارشناسان بدنسازی معتقدند که بیگ رامی از اوج خود فاصله گرفته و باید مدتی به خودش استراحت بدهد، اما این ستاره مصری چنین باوری ندارد و اعلام کرده که از تمریناتش دست نخواهد کشید.
کدخبر (194164) | 25 خرداد 1402 | ساعت 08:50
0 157
معمای بزرگ بیگ رامی برای مستر المپیا 2023 / غول مصری قصد عقب‌نشینی ندارد!
بسیاری از کارشناسان بدنسازی معتقدند که بیگ رامی از اوج خود فاصله گرفته و باید مدتی به خودش استراحت بدهد، اما این ستاره مصری چنین باوری ندارد و اعلام کرده که از تمریناتش دست نخواهد کشید.

به گزارش سرخ نیوز، مستر المپیا 2023 به زودی برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد که بیگ رامی در وضعیت خوبی قرار دارد. او  اخیرا در پادکست «The Menace» حضور پیدا کرد و در مورد مجموعه‌ای از موضوعات مختلف صحبت کرد؛ از جمله تلاش ها و قصد او برای بهبود ارتباطش با طرفداران تا دیدگاهش به مستر المپیا 2023. رامی در چند سال اخیر به موفقیت‌های زیاد رسید و در سال‌های 2020 و 2021 به طور متوالی عنوان قهرمانی مستر المپیا را از آن خود کرد. سال گذشته، او در مستر المپیا 2022 در مقابل تعدادی از بزرگترین بدنسازان حال حاضر دنیا رقابت کرد و نتوانست از عنوان خود دفاع کند و تاج و تخت قهرمانی را به هادی چوپان واگذار کرد. درک لانسفورد نیز در این رقابت عملکرد بسیار خوبی داشت و با اختلاف کمی از چوپان شکست خورد. بعد از اینکه بیگ رامی در مسابقات مستر المپیا در رتبه پنجم قرار گرفت، طرفداران و حتی برخی از بدنسازان اظهار کردند که قضاوت منصفانه ای در رابطه با بیگ رامی انجام نشده است. استیو واینبرگر، سرداور اصلی این مسابقات با دیدن بدن بیگ رامی در این رقابت ها گمان کرد که ممدوح السبیعی دچار مصدومیت شده چراکه مشکلات واضحی در عضلات لت، سه سر بازو و عضلات پشت او وجود داشت. «تمام توانم را به کار خواهم گرفت!» / بیگ رامی به هیچ عنوان تسلیم نخواهد شد! در هر حال، بیگ رامی تصمیم گرفت تا در آرنولد کلاسیک نیز حضور پیدا کند. با توجه به اینکه آرنولد کلاسیک با فاصله کوتاهی از مستر المپیا برگزار شد، بسیاری از طرفداران بهبود و پیشرفت های بیگ رامی را تحسین کردند. با این حال، داوران او را در رتبه چهارم قرار دادند. مدتی پیش، واینبرگر با دنیس جیمز در مورد آینده بیگ رامی صحبت کرد. او عنوان کرد که فکر می‌کند بیگ رامی نیاز دارد تا مدتی از میادین دور باشد. باب سیچریلو نیز تاکید کرد که بیگ رامی نیاز به زمان دارد تا به ریکاوری بپردازد و روی بدن خود کار کند تا نقاط ضعف خود را برطرف کند.

بیگ رامی: «نمی‌توانم یک سال به استراحت بپردازم!»

بیگ رامی در فضای مجازی با طرفدارانش در رابطه با وضعیت خود صحبت کرد و گفت:
من به نظر همه احترام می‌گذارم اما چه معنی دارد که کسی در مورد چیزی که هیچ‌وقت تجربه نکرده است، نظر بدهد؟ گاهی اوقات می‌گویند، رامی بزرگ است، و روز بعد می‌گویند رامی کوچک است. نمی‌دانم، آیا بزرگ هستم یا کوچک؟ هر روز، شخصی می‌گوید رامی بیش از حد بزرگ شده و روز بعد می‌گویند رامی بسیار کوچک شده است، دیگر مانند قبل نیست. قبلاً هر وقت رامی بزرگ بود، شما می‌گفتید باید کوچک باشد، سپس وقتی کوچکتر شد، گفتید باید بزرگتر از قبل باشد. لطفا روراست باشید.
«تمام توانم را به کار خواهم گرفت!» / بیگ رامی به هیچ عنوان تسلیم نخواهد شد! او از استیو واینبرگر بابت توصیه هایش تشکر کرد اما توضیح داد که هیچ قصدی برای استراحت های بلندمدت ندارد. او در این رابطه گفت:
می‌دانید که چقدر برای استیو احترام قائل هستم. در رقابتم در نیویورک، او بسیار به من لطف داشت. وقتی شخصی به من می‌گوید که باید به کارم خاتمه بدهم، ناراحت می‌شوم. تنها چیزی که می‌توانید به یک شخص در حال رقابت بگویید، تشویق کردن اوست. شاید بهترین گزینه برای من، استراحت کردن باشد، اما من اینطور فکر نمی‌کنم. نمی‌توانم یک سال دیگر هم صبر کنم.

حمایت میلوس سارسف از بیگ رامی

میلوس سارسف نیز خطاب به بیگ رامی گفت که سرنوشت هر شخص به خودش بستگی دارد و باید به تصمیم او احترام گذاشت. او توضیح داد:
رامی، هیچ‌وقت به کسی اجازه نده به تو بگوید که نباید در مسابقات شرکت کنی. تو تنها کسی هستی که می‌تواند در مورد این موضوع تصمیم بگیرد. کار تو چیست؟ تو یک بدن‌ساز حرفه‌ای هستی و به این کار علاقه‌مند هستی و می‌خواهی در مسابقات شرکت کنی، تو سالم هستی و نتایج آزمایش خون تو نیز عالی است.

«تمام توانم را به کار خواهم گرفت!» / بیگ رامی به هیچ عنوان تسلیم نخواهد شد!

نقاط ضعف بیگ رامی در مستر المپیا 2023

بیگ رامی در این پادکست در رابطه با نقاط ضعف خود صحبت کرد و گفت:
ما می‌ترسیم که خیلی کوچک شویم، زیرا همه می‌دانند که وقتی کوچکتر می‌شوید، نقاط ضعف آشکار می‌شوند. من دقیقا برای شما توضیح خواهم داد که بین مستر المپیا و آرنولد کلاسیک چه اتفاقاتی افتاد. من نقاط ضعفی دارم و کامل نیستم. پشت بازو های من نیز بسیار کوچک شده‌اند، اما شکل کلی بدن من تغییر نکرده است. من به تمام بدنسازان حاضر در مستر المپیا احترام می‌گذارم اما به نظر من، من یکی از بهترین بازوها را در روی صحنه داشتم. آنها کوچک نیستند. عضلات جنبی سینه من نسبت به شانه‌هایم کوچکتر نیست. باید زیبا به نظر برسد، شاید خیلی بزرگ نباشد، اما آنقدر ها هم کوچک نیستند.
میلوس سارسف بیگ رامی را یک «هیولای خوش فرم» نامید و گقت:
رامی، تو گفته بودی که آرنولد کلاسیک بهترین مسابقه‌ای است که تاکنون داشته‌ای. من فکر می‌کنم که از المپیا تا آرنولد به طور چشمگیری بهتر شده‌ای. تو در المپیا 2017 و 2020 می‌توانستی برنده شوی، حتی در 2013 وقتی که با دنیس در New York Pro شرکت کردید، عملکرد فوق العاده ای داشتی. تو بسیار خاص هستی. تو یک هیولای خوش فرم هستی!
رامی در ادامه اضافه کرد:
در آرنولد کلاسیک، وقتی روی صحنه بودم، وزن من 140 کیلوگرم بود. وقتی از وزن خودم آگاه شدم، ترسیدم، هرگز این اتفاق برای من نیفتاده بود. فکر می‌کنم در مستر المپیا سال 2022، وزن 128 کیلوگرم بود.
«تمام توانم را به کار خواهم گرفت!» / بیگ رامی به هیچ عنوان تسلیم نخواهد شد! میلوس سارسف نیز در ادامه گفت:
تنها چیزی که می‌توانم به عنوان یک مشکل از آن یاد کنم، عضلات لت تو هستند که در آرنولد کلاسیک بهبود یافته بود. هر کاری که کرده‌ای، باعث بهبودی چشمگیری شده است. نمی‌دانم از سلول‌های بنیادی استفاده کرده‌ای یا نه.
بیگ رامی امیدوار است که بتواند در مستر المپیا 2023 عملکرد خوبی را از خودش به نمایش بگذارد و از تمام توانش استفاده کند. بیگ رامی در این رابطه گفت:
من هنوز همان بیگ رامی سابق هستم و هنوز می‌خواهم رقابت کنم. من هنوز فکر می‌کنم که این اولین مسابقه من است و مانند اولین مسابقه، برای آن انرژی دارم و می‌خواهم از تمام توانم استفاده کنم.
دنیس جیمز در این رابطه گفت:
مشکلات را حل کن و بهترین خودت باش.
«تمام توانم را به کار خواهم گرفت!» / بیگ رامی به هیچ عنوان تسلیم نخواهد شد! بیگ رامی توضیح داد که برای او مهم نیست که در پایان به قهرمانی برسد یا اینکه در رتبه بیستم قرار بگیرد. تنها چیزی که برای او اهمیت دارد، پیشرفت کردن است. او در این رابطه توضیح داد:
من تمرین خواهم کرد. از من پرسیدند آیا در سال ۲۰۲۳ به مسابقات باز خواهم کرد و من گفتم که تمرین خواهم کرد و اگر بتوانم خودم را به اندازه کافی بزرگ کنم، در مستر المپیا شرکت خواهم کرد. اگر نه، در مسابقه بعدی. باید پیشرفت بزرگی داشته باشم. هنوز هم احساس می‌کنم که می‌توانم این کار را بکنم. باید یک چیز دیگر هم بگویم. اکنون ۱۰ سال است که در بدن‌سازی حرفه‌ای هستم و با بسیاری از افراد رقابت کرده‌ام و تمام این زمان به آن‌ها احترام گذاشته‌ام. سعی می‌کنم رفتار درست و مناسبی داشته باشم. من  اشتباهات زیادی را مرتکب می‌شوم چون که من یک انسان هستم اما تلاش می‌کنم همیشه بهترین کار را برای پیشرفت خودم انجام دهم. هیچ‌وقت از هیچ‌کس نفرت ندارم.
او در ادامه گفته:
من دوست ندارم شماره یک باشم. من به مسابقات آرنولد کلاسیک آمدم و وقتی دنیس از این مسابقه پرسید، گفتم خوشحالم چون که پیشرفت کردم. امسال برای سلول‌های بنیادی به کلمبیا می‌روم و سعی خواهم کرد تا در مسابقات شرکت کنم و پیشرفت بزرگی داشته باشم. برای من مهم نیست که که قهرمان مستر المپیا شوم یا در جایگاه بیستم قرار بگیرم. تنها چیزی که مهم است این است که من باید پیشرفت کنم!
«تمام توانم را به کار خواهم گرفت!» / بیگ رامی به هیچ عنوان تسلیم نخواهد شد! آخرین باری که قهرمان سابق مستر المپیا در این رابطه صحبت کرد، توضیح داد که سرسختانه در حال انجام تمرینات است و انگیزه فوق العاده ای برای یک بازگشت فوق العاده دارد. با این حال، بیگ رامی هنوز در حال برنامه ریزی بازگشت خود است اما  به نظر می‌رسد که قصد دارد خودش را برای یک بازگشت فوق العاده آماده کند. با وجود اینکه افرادی زیادی در مورد استراحت او صحبت کرده اند، او می‌خواهد ثابت کند که هنوز همان بیگ رامی سابق است و می‌تواند تمام توان خود را برای رسیدن به قهرمانی به کار بگیرد. جدیدترین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...