داستان عشق قدیمی آیشواریا رای و سلمان خان؛ ویدئوهایی که جنجالی شدند

کدخبر (224529) 09 شهریور 1402 | ساعت 08:56
0 577
چندین ویدیوی قدیمی و کلیپ‌های ویرایش شده از پرندگان عشق قدیمی آیشواریا رای و سلمان خان اغلب در تیتر اخبار قرار می‌گیرند. در اینجا یکی را بررسی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بارها ویدئوهای قدیمی و کلیپ‌های ادیت شده از عشاق قدیمی، آیشواریا رای باچان و سلمان خان در صدر اخبار قرار گرفته‌اند.

در اینجا به بررسی یکی از این ویدئوها پرداختیم. آیشواریا رای باچان و سلمان خان، بازیگران بالیوود، داستان عاشقانه‌ای به درازای تاریخ دارند.

زمانی آیشواریا و سلمان خان دیوانه‌وار عاشق هم بودند و رابطه آن‌ها بدون شک، یکی از جنجالی‌ترین روابط در تمام دوران بالیوود بوده است.

در این مطلب، مروری می‌کنیم به زمانی که آیش در برنامه گفت‌وگوی جنجالی کاران جوهر با نام «Koffee With Karan» حاضر شد و سلمان را «زندگی من» خطاب کرد.

زمانی که آیشواریا سلمان خان را زندگی من خطاب کرد

قبلاً آیشواریا و سلمان عاشق هم بودند و در مراسم عمومی باهم ظاهر می‌شدند. گفته می‌شود که این زوج، در صحنه فیلم‌برداری «Hum Dil De Chuke Sanam»، فیلمی از سانجای لیلا بانسالی، با حضور اجی دیوگن، باهم آشنا شده بودند. اگرچه داستان عشق آن‌ها، که در اواخر دهه 90 شروع شد و با جدایی پرسروصدایی به پایان رسید، اما حتی پس از سال‌ها، همچنان یکی از موضوعات موردبحث است. ویدئوهای قدیمی و کلیپ‌های ویرایش‌شده از این دو نفر باهم یا در طول مصاحبه، هرازگاهی به تیتر خبری تبدیل می‌شود.

آیشواریا، سلمان خان را "زندگی من" خطاب کرد! داستان عشق قدیمی آیشواریا رای باچان و سلمان خان حالا به «Koffee With Karan» بر‌گردیم که در آن آیشواریا رای باچان در طول قسمت محبوب سؤالات سریع، به سؤالی درباره سلمان خان پاسخ می‌دهد. کاران جوهر از این بازیگر پرسید:
وقتی اسم‌های زیر را می‌گویم، چه چیزی به ذهنت می‌رسد؟

و نام سلمان خان را انتخاب کرد. در پاسخ به این سؤال در ویدئوی اصلی، ملکه زیبایی می‌گوید «سؤال بعدی»، اما حالا در ویدئو ادیت شده، که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، پاسخ او تغییر کرده و آیشواریا رای باچان می‌گوید:

زندگی من.

این ویدئو ادیت شده است:

حالا به نسخه اصلی نگاه کنید:
این ویدئو، جنجال زیادی در فضای مجازی به راه انداخته و مردم نسبت به این ویدئو واکنش نشان دادند. یکی از کاربران گفت:
تسلیت صمیمانه به تدوینگر muji.

کاربر دیگری گفت:

شاید کاران جوهر اسم آبیشک باچان را گفته و آیشواریا در جواب گفته زندگی من.

نظر فرد سومی این بود:

باید به تدوینگر جایزه اسکار بدهند.

فرد دیگری هم نوشته:

کسی نباید این ویدئو را به آبیشک نشان دهد.

آیشواریا رای باچان با آبیشک باچان که او هم بازیگر است ازدواج کرده و یک دختر 11 ساله دارد. آخرین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...